Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00, Telenor Arena

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

Jeg veit ikke om dette er riktig sted for denne linken, men jeg tar sjansen:

De bedritne og latterlige "supporterne" som ikke engang klarer å fylle det lille feltet sitt på hjemmebane er ute og sutrer igjen. De velger jo selvfølgelig å glemme at dommeren fratok oss en 2-0 ledelse når Occean helt feilaktig fikk frispark mot seg. Morsomt er det også å se en fra Stabæk snakke om at kulturen på Åråsen stinker. Er det noe de plastikkfolka ikke kan, så er det fotballkultur!!

TA er den kjipeste fotballbanen jeg noensinne har vært på! NULL SJARM!

Kommentar

• UltraFo
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2007
      • 800

la nå små folket med alt for mye penger fra Blærum være så bortreist som de er. Mer tantete klubb skal du faen meg lete langt etter utenom Fredrikstad.

ALT dreier seg jo om sponsorer, høy musikk så man ikke hører seg selv, reklame, idiotisk JAPANSKE kurs og en ufattelig stygg blikkboks de prøver å ha noe med fotball å gjøre. De klager på oss når de selv er en skam og ett perfekt bevis på den moderne fotball. Fjor årets serievinner og sølv i cupen klarer ikke engang å fylle sin egen stadio på serie åpning eller å lage noe særlig liv. Nei faen ass, de der vet faktisk IKKE hva de prater om.
      UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

• KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

Opprinnelig skrevet av woody
        Så er vi i gang igjen - og media har sine stereotype oppfatninger.

Skulle gjerne sett oppslaget i Dagbladet hvis det var Oliver Occean som i nikkeduell slengte albuen i nesa til forsvareren så neseblodet sprutet (. . . . nå er oppslaget - sånt blir man en bedre fotballspiller av . . .)

Skulle gjerne sett oppslaget i VG hvis det var Daniel Nannskog som ble avblåst etter en jevn duell hvor han plutselig er alene med keeper (. . . når det er Oliver Occean som er alene, omtales det ikke i det hele tatt . . .)

Det var nesten ikke oppslag i fjor (eller var det i forfjor ?) da Annan "døde" etter at Mouheli "vindpustet forbi" i fjor (. . . og når Nannskog går med panna godt inn i hodet på Dosso (som dog ikke bør spille "død") er oppslaget . man skal ikke filme sånn . . .).

Det er vel dessverre skjebnen at vi heier på LSK . . .
        Det ble svært lite oppmerksomhet rundt Annans slag mot Pedersen i samme kamp som Kiko ble utvist. Det er helt tydelig at Nannskog, Jönsson og Ingebrigt får diktere media etter sin pipe.

Kommentar

• A-net
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2006
          • 447

Off topic:
          Veldig interessant reprise av Sportstabloid på Tv2 Sport akkurat nå der de diskuterer en hands-situasjon fra Viking-Stabæk i fjor.. Her er Nannskog på andre siden av saken... sier ikke mer...
          I med og motgang - vi er Lillestrøm!

Kommentar

• Mauer
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2007
            • 270

Sitter nå å ser på "Alt om fotball" på TV2 Zebra. Støggen sjæl ( Davy Wathne ) har allerede starta å slakte LSK. Han sitter å ler og koser seg mens han slakter Dosso, ler av Sundgot og LSK. Det ser ut som TV2 fortsetter der de slapp ifjor.... Uten at det kom som noen overraskelse da! Enda mer patetisk: Jan Jønsson sitter nå å forsvarer Anthony Annan fra ifjor når han filma slik at Kiko fikk rødt kort! PATETISK!

Men de kan bare le de, vi skal vise dem alle at vi skal kjempe i toppen! Vi er norges beste fans, og jeg har trua på dette LSK laget!

Kommentar

• KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

Vi må bare like at vi blir mislikt, istedet for å prøve å sjarmere noen. Men ta gjerne å ta vekk unotene til Dosso. Resten av LSK tror jeg vil fremstå i ny drakt (bokstavelig talt) iår. Men media kommer uansett til å dra frem episoder i år også.

Kommentar

• andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

Opprinnelig skrevet av Mauer
                Jan Jønsson sitter nå å forsvarer Anthony Annan fra ifjor når han filma slik at Kiko fikk rødt kort! PATETISK!
                Hva sier han?
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Stan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 1094

Opprinnelig skrevet av KFL41
                  Vi må bare like at vi blir mislikt, istedet for å prøve å sjarmere noen. Men ta gjerne å ta vekk unotene til Dosso. Resten av LSK tror jeg vil fremstå i ny drakt (bokstavelig talt) iår. Men media kommer uansett til å dra frem episoder i år også.
                  Helt enig. Det viktigste er at vi blir likt av våre egne.

Kommentar

• Serbern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 5496

Opprinnelig skrevet av andersmm
                    Hva sier han?
                    At det ikke var filming.. Burde eegntlig ikke være vanskelig for tv2 å finne videoen og vise den, men tviler på at de gjør noe sånt.

Kommentar

• reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13278

Jønne virker tross alt brydd, mumler og benekter, samt sier at han "bare hadde tony et halvt år". "Måtte holde ham i ørene ved noen anledninger, og dette kan ha vært en av dem." Frode goalgoalgoal mister vel jobben nå for å ha lest opp spørsmålet
                      Last edited by reka; 15.03.2009, 17:37.

Kommentar

• veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

Davy Wathne er et forbanna svin som jeg faktisk håper det skjer en liten ulykke med. Håper han detter ned en trapp og brekker begge amene og beina... Stygt å ønske andre vondt, men den idioten fikser jeg bare ikke!

Kommentar

• TheFugl
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2006
                          • 429

Davy Wathne er den mest usmakelige personen i Norge. Faen for en dritt. Vi blir hate av alle, det gjør det bare deiligere å vinne!

Kommentar

• sigurdsen
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 1826

Opprinnelig skrevet av veiron
                            Davy Wathne er et forbanna svin som jeg faktisk håper det skjer en liten ulykke med. Håper han detter ned en trapp og brekker begge amene og beina... Stygt å ønske andre vondt, men den idioten fikser jeg bare ikke!
                            HVa er det den klovnen har gjort nå da?

Kommentar

• reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13278

Vi trenger vel ikke å havne i tv2 nyhetene for drapstrusler heller? Stakkars Wathne har offentlig erklært at han er lsk-hater, og i år opptrer han i fri dressur grunnet den nye medieavtalen. Vi får bare ta det med et smil og huske Fjøras slakting av ham på direkten. Han ble vel ikke vennligere stemt etter at lsk-manageren dreit ham ut på TV.

Vi får trøste oss med Ach fra "Ting som får meg til å grine" tråden:
                              Opprinnelig skrevet av ach
                              Begynner å grine når jeg ser Davy Wathne sjonglere 3 bananer og en dø fjelldals-kalv, mens han synger "det går likar no"

Kommentar

• evabeik
                                Medlem
                                Møteplager
                                • May 2008
                                • 70

Jeg sitter bare og ler av Davy. Rett og slett fordi det blir for dumt, men det er ikke annet enn ventet.

Kommentar

• veiron
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6267

Opprinnelig skrevet av reka
                                  Vi trenger vel ikke å havne i tv2 nyhetene for drapstrusler heller?
                                  Det har vel ikke vært noen drapstrusler her?? Bare et lite håp om at han går på en glatt trapp og slår seg litt.
                                  Evt. så håper jeg han får en ordentlig stor verkebyll på nesa, og at den blir der i uoverskuelig fremtid.

Ja, han er en klovn man ikke burde ta så seriøst, men alikevel synes jeg det er drøyt av TV2 å la denne mannen drive sin personlige vendetta mot LSK! Hvor har de sin profesjonelle integritet?

Kommentar

• mooph
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 1496

Opprinnelig skrevet av veiron
                                    Davy Wathne er et forbanna svin som jeg faktisk håper det skjer en liten ulykke med.
                                    Nåda, ta ikke slik på vei, krabaten er bergenser og slike regnes ikke. De prater både usammenhengende og uforståelig fra sin lille sfære av selvgodhet samtidig som de mangler de fleste av de egenskapene som kjennetegner resten av menneskeheten. Jeg synes mest synd på arten der de sitter i regnet, dypt konsentrert om egen navnlelo og ute av stand til å ense verden rundt seg.
                                    Fugla mot nye høyder

Kommentar

• scages
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 1292

Opprinnelig skrevet av reka
                                      Stakkars Wathne har offentlig erklært at han er lsk-hater, og i år opptrer han i fri dressur grunnet den nye medieavtalen.
                                      Hm. Stemmer dette? Mener jeg har hört at Wathnisse har LSK som andre lag, selvfölgelig etter Fyllingen.

Kommentar

• reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13278

Ja dette har jeg fra sikkert hold (samboerske har hatt ham som gjest på pizzaresturant hvor han har gitt klart uttrykk for dette), samt at han flere ganger har sagt dette i media. Bl.a. i bloggen om LSk-bråket på lamanga kunne du lese ..."og de av oss som kan styre vår entusiasme for lsk og de som velger å spille for dem". Eller har jeg lest at han har uttalt dette flere ganger i årenes løp. Wathne har LSk som hatlag nr. 1, fulgt av RBK.

Kommentar

• maxpayne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 1289

Hva media rundt om i Norge skriver eller sier om LSK i 2009 tar jeg med knusende ro. Nå har vi endelig folk i klubben som vet å takle dette på en helt annen måte enn det er blitt gjort de siste årene.

Kommentar

Working...