Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00, Telenor Arena
Collapse
X
-
TV2 er uprofesjonelle, i det de nokså desperat å hause opp Brann til noe mer enn det de er, nemlig et lite vestlandslag. Legg merke til all reklamen de sender for det relativt uinteressante oppgjøret Sandefjord-Brann. En kamp jeg forøvrig tror Sandefjord vinner.LSK Norges beste lagKommentar
-
Det bør ikke være OK for LSK. Debatten om svarte spilleres filming er en som media også bør våge å ta opp, uten å automatisk bli beskyldt for noen slags form for rasisme.LSK Norges beste lagKommentar
-
Tydelig at Stabæk er medias store kjæledegge. Ikke at jeg var uvitende om det. De kjører konsekvent på to saker
1. Stabæk snytt for straffe
2. Tumultene med Dosso innvolvert og det er kun Nannskog som kommer til ordet.
Det nevnes ikke med et ord at LSK ble snytt for 2-0. Synes at det er for jævlig at de holder på sånn, men vi er jo vant til det.
Stabæk har noen fyrer der som gaper fryktelig mye, i sær disse ufyselige skåningene, og som ikke kjenner betydningen av å utøve selvjustis. De fortier alle sine egne svakheter og feil, og flytter all fokus over på andres mangler. Hørte jeg "feie for sin egen dør..." ?LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Hvordan kan man forvente å fylle svingen når politiet sier nei? Man fikk et felt på 1500 og fylte det feltet. Stabæk hadde gått klart ut og sagt at personer med andre supportereffekter enn stabæk kunne bli forvist til bortefeltet ,men siden dette var fullt kunne man slik som jeg forstod det bli forvist fra stadion. Hvordan kan man da forvente å få inn flere personer når man risikerer å bli forvist fra stadion? Stabæk ville tilby flere felter ,men politiet sa stopp.
Estimater sier at det var 1800 som hadde tatt turen siden det var endel gult på feltene rundt bortefeltet.
Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke ble gitt flere plasser av politiet. Det er tydeligvis de som styrer slike ting. De lot over 1000personer stå utenfor i kulden. Det kunne fort blitt en veldig sur og voldelig folkemengde ,men heldigvis består kanarifansen av 99.993% eksemplariske personer.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Først vil jeg si at det var en oppløftende kamp fra vår side. Synes vi er flinke til å ødelegge stabeks pasningsspill, og vi var bra med på notene i det store og hele. Av de nye må jeg nevne Nordtveit. Det er jo umulig å ikke bli imponert av han. For en pasningsfot! Her har vi hentet inn gull! Synes også Dosso og Eriksen får mer enn godkjent. På topp har Occean og Sundgot noe på gang i år. Det er helt klar. Myklebust overrasket meg positivt på kanten. Riise var drivende god og går mot en strålende sesong.
Laget viste kombinasjoner og samspill som jeg synes lover godt for denne sesongen. Berg har selvfølgelig ting å jobbe med, men for meg var det flere plusser enn minuser ved kampen i telefonkiosken. At dommeren hadde en dårlig dag, ble jo mer og mer tydelig. Det toppa seg da Occean ble avblåst med frispark imot da han runda en forsvarer ved dølinja etter 0-1. Her ble vi fratatt en scoring! Synes dette var mye grovere enn å unngå å blåse på handsen til Sundgot.
Når det gjelder media så har jeg aldri store forventninger til deres dekning av vårt lag. Tv2 (tvbrann) har jeg gitt opp for flere år siden. Nrk er jeg litt mer positiv til, men vet ikke hvor mange av våre kamper de vil dekke i år. Mener at kommentarene på lørdag var ett hakk mer objektive enn tv2s.
Likevel..... Det er LILLESTRØM MOT RESTEN AV LANDET!!Last edited by Roll75; 16.03.2009, 13:09.Kommentar
-
Når det gjelder media så har jeg aldri store forventninger til deres dekning av vårt lag. Tv2 (tvbrann) har jeg gitt opp for flere år siden. Nrk er jeg litt mer positiv til, men vet ikke hvor mange av våre kamper de vil dekke i år. Mener at kommentarene på lørdag var ett hakk mer objektive enn tv2s.
Likevel..... Det er LILLESTRØM MOT RESTEN AV LANDET!!Kommentar
-
Synes Karl Petter Løken kom bra ifra det som ekspert kommentator. At Davy Wathne ikke liker LSK tar jeg som et kvalitetstegn. koser meg til å se han i kveld etter at Sandefjord har banket hans kjære Brann. TV2 og media i Norge generellt er håpløst. Særinteresser og jakten på overskrifter er viktigere enn å rapportere nyheter, og er på mange måter ganske skremmende.
Et poeng i TA er en bra åpning. Vi kunne ha gjort det mye dårligere, så sånn sett er jeg fornøyd. Litt surt å miste en ledelse, men adskillig bedre enn tap og utvisninger som vi ble vant til de siste årene på friidrettsstadion.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
At Davy Wathne ikke liker LSK tar jeg som et kvalitetstegn. koser meg til å se han i kveld etter at Sandefjord har banket hans kjære Brann. TV2 og media i Norge generellt er håpløst. Særinteresser og jakten på overskrifter er viktigere enn å rapportere nyheter, og er på mange måter ganske skremmende.
Du vil ikke se Arne Scheie på NRK med LSK-skjerf, ihvertfall ikke før han går av med pensjon. Til det er han altfor proff. I motsetning til Wathne, har han forstått vikigheten av å ivarta egen troverdighet, i rollen som en av de aller mest sentrale sportsjournalister som figurerer i riksdekkende media.LSK Norges beste lagKommentar
-
Jeg har vært ganske kritisk til Sundgot tidligere. På lørdag spilte han en god kamp. Spesielt 1. omgang synes jeg han var meget god. Dette er mye Bergs fortjeneste. Når Sundgot blir brukt riktig er han god. Og når Sundgot er i god taper vi sjelden fotballkamper.Kommentar
-
Her tar de opp filminga til Dosso, men også en Stabæk-spiller som filmer, og de viser Occean situasjonen.Kommentar
-
Debatten om filminga
For det förste må det sies helt klinkende klart i fra til både Dosso og Edwin at all form for filming og annen teatralsk/sutrete/veik oppförsel er fullstendig uaktuelt i denne klubben. Dette mener jeg virkelig bör väre en kjerneverdi i LSK - klubben skal stå for guts, innsats, men fair play. Å se LSK spillere som kaster seg og legger seg ned blir jeg ekstremt provosert av. Når jeg så Dosso kaste seg ned ble jeg virkelig lei meg. Har også sett Edwin spille voldsomt når han får en takling.
Hvis noe gjör veldig vondt, by all means, ta deg noen sekunder til å hente deg inn igjen. men teatralsk rulling på gresset mens man pröver så godt man kan å få det til å se ut som om man har brukket noe når man har blitt utsatt for en helt alminnelig takling, det hörer ikke hjemme blandt LSK spillere.
Det förer meg til den latterlige oppmerksomheten Dosso's filming har fått. Dosso's filming er ikke den verste jeg har sett. Da var Annan's filming mot Kiko i fjor adskillig verre. At Stabäk ikke kan se det når Dosso situasjonen diskuteres og de konfronteres med Annan hendelsen er for meg helt fantastisk.Kommentar
-
De har ikke lært dette om at man ikkeskal kaste stein, når man sitter i glasshus (eller fotballhall om du vil...)
LSK er ikke akkurat kjent for sine filmere. Bortsett fra en Fjørtoft som ofte overspilte, en Koren som kunne falle litt lett, så har vi ingen tradisjon for filming. Det har Stabæk, der teller du ikke opp alle filmerne på en hånd, for å si det slik. Filmingen i Stabæk virker mye mer systematisk/organisert, og da kan man begynne å s i at det har sammanheng med klubben/treneren.
Slik alle de røde kortene i Arsenal de siste 10 årene MÅ ha noe med Arsene Wengers inntreden å gjøre.LSK Norges beste lagKommentar
-
Det er tydeligvis flere som synes at Stabæk filmer langt mere og bedre enn LSK: http://supporter.aftenposten.no/leag...ticle13397.eceLSK Norges beste lagKommentar
Kommentar