Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00, Telenor Arena

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    Moderatormelding:

    Har sletta noen OT kommentarer, samt "enig i" "bra" osv meldinger. (bruk tommel opp)

    Ingen kort, er jo kampdag
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • KrisB
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2008
      • 2923

      RB- papir skriver at det er dette laget som starter:

      Otto Fredrikson
      Håvard Nordtveit- Pål Steffen Andresen- Frode Kippe- Lars Kristian Eriksen
      Bjørn Helge Riise- Khaled Mouelhi- Dosso- Magnus Myklebust
      Arild sundgot- Olivier Occean

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        Jeg trodde kamptrådene var nokså umodererte? Her bør man kunne få lov å ventilere følelsene og være litt barnslige. Mange av oss er forvandlet til geléklumper av prematur spenning og halvkram naiv optimisme.

        Kommentar

        • rEPPA
          *****istrator
          • Nov 2003
          • 3933

          Opprinnelig skrevet av reka
          Jeg trodde kamptrådene var nokså umodererte? Her bør man kunne få lov å ventilere følelsene og være litt barnslige. Mange av oss er forvandlet til geléklumper av prematur spenning og halvkram naiv optimisme.
          OT: Det er opprettet egen tråd for dette: http://www.kanari-fansen.no/debatt/f...splay.php?f=40
          www.kfl.no/debatt

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            Faen som det irriterer meg at Nordtveit tar passen til Ringstad!!! Gutten har prestert i hele vinter og mister plassen nå?? I tillegg flyttes Eriksen over på motsatt side?

            Jeg liker det ikke!

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4380

              Opprinnelig skrevet av veiron
              Faen som det irriterer meg at Nordtveit tar passen til Ringstad!!! Gutten har prestert i hele vinter og mister plassen nå?? I tillegg flyttes Eriksen over på motsatt side?

              Jeg liker det ikke!
              Enig. Liker ikke å skifte for mye på backrekka. Har ikke peiling på hvor god Nordtveit er, men han bør jo være veldig bra da, siden han går rett inn på laget. Stoler på Henning likevel.
              ..................

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                Sjeldne jeg har følt meg så usikker foran en kamp. I fjor visste vi iallefall hva vi fikk før Bergs inntreden - en god dose møkkafotball samt få målsjanser. Spenningen var primært kyttet opp til poengfangsten.

                Deretter kom RBK-kampen med Berg som fikk meg til å legge et vaskeekte kanariegg i ren hekketidsekstase før rugetiden avbrutt av Ålesund-kampens kontante eggknusing. Treningskampene har fortsatt inntrykket av laget som en jævla Berg og dalbane. Tidvis langt bedre enn i fjor, tidvis faktisk verre.

                Derfor har jeg en dinglende, hul følelse foran kveldens duell. Det er nesten som å bli omfavnet bakfra på et utested av ei sjuk dame, du veit ikke om du vil bli p**lt eller kvælt. Når man i tillegg vet hvor mye denne kampen betyr for selvtilliten i laget utover sesongen er jeg faen ikke langt fra selvskading her jeg sitter.

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  VG-netts tips (1-1) før kampen:

                  Kommentar

                  • Odinster
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Aug 2008
                    • 160

                    Opprinnelig skrevet av veiron
                    Faen som det irriterer meg at Nordtveit tar passen til Ringstad!!! Gutten har prestert i hele vinter og mister plassen nå?? I tillegg flyttes Eriksen over på motsatt side?

                    Jeg liker det ikke!
                    Det kan nok være fornuftig å la Ringstad se denne kampen fra benken/evt. som innbytter. De første kampene i sesongen er ofte preget av mye nerver, og det er like viktig at Stian ikke begynner sesongen med en dårlig opplevelse som at han bør få spilletid. Gutten har jo nettopp tilvent seg tilværelsen i garderoben stakkar.

                    Jeg er imidlertid ikke bekymret for at han får prøve seg, pjokken er jo bedre enn strikk og høster gode kritikker tilogmed fra våre argeste konkurrenter.

                    Kommentar

                    • BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

                      Hjernedøde Sumo - Hjelp!

                      Mulig dette er feil forum, men her er man i Kina og er desperat:

                      Forsøker å logge meg på Sumo, men det funker ikke. Har bedt om nytt passord, og når jeg får det på epost, så funker heller ikke det!

                      Opprettet en ny bruker, og forsøkte å betale. Både på Visa og MasterCard fikk jeg det totalt intetsigende "Det oppstod en feil med dette betalingsmiddelet. "

                      Hjelp! Noen som har tips? Finnes andre muligheter enn patetiske Sumo?
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                      Kommentar

                      • int
                        Medlem
                        Bøffel
                        • Aug 2006
                        • 32

                        Du kan jo teste VG sin løsning istedenfor...

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          Vg nett streamer til utlandet. Sumo streamer IKKE til utlandet.

                          Kommentar

                          • BennyLem
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 2902

                            Opprinnelig skrevet av reka
                            Vg nett streamer til utlandet. Sumo streamer IKKE til utlandet.
                            For noen tapere. Eneste gangen man faktisk trenger den møkkatjenesten.
                            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                            Kommentar

                            • gravinho
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Oct 2005
                              • 240

                              Jeg sitter her i Singapore og streamer med Sumo som bare det. Det går riktignok ganske dårlig ettersom jeg med skrekk observerer at den beste bitraten jeg for øyeblikket får er noe sånt som 200 kb/s, men likefullt, jeg får streama med Sumo.
                              gravinho

                              Kommentar

                              • Rovfugl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 3672

                                denne kampen kan man jo se på NRK? dem streamer vel world wide?
                                DØ FOR FUGLA!!!
                                http://www.fluefiskebloggen.no
                                LSK er min religion
                                Ujah er min gud

                                Kommentar

                                • andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

                                  Opprinnelig skrevet av gravinho
                                  Jeg sitter her i Singapore og streamer med Sumo som bare det. Det går riktignok ganske dårlig ettersom jeg med skrekk observerer at den beste bitraten jeg for øyeblikket får er noe sånt som 200 kb/s, men likefullt, jeg får streama med Sumo.
                                  Jeg streama mesteparten av fjorårssesongen med Sumo her i sverige. Det eneste man ikke får streama i utlandet er spansk fotball og uefakamper. Dette fordi det finnes rettighetshavere i andre land. Tippeligaen har derimot ikke rettighetshavere andre steder enn i Norge.

                                  Uansett synes jeg man bör droppe Sumo. De har en apartheidlösning på overföringshastigheten sin. De som ikke sitter på Telenor-nett får drittopplösning. VG og 100% derimot, leverer tilfredsstillende kvalitet på streamen. 89 spenn i måneden er også en bra pris.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                  Kommentar

                                  • Rovfugl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 3672

                                    faktisk så forsvant sendinga i det kampen begynte, ser ut som dem ikke vil gi den via nett der gitt, for jeg finner den ikke mere. da blir det TV
                                    DØ FOR FUGLA!!!
                                    http://www.fluefiskebloggen.no
                                    LSK er min religion
                                    Ujah er min gud

                                    Kommentar

                                    • andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

                                      Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                      denne kampen kan man jo se på NRK? dem streamer vel world wide?
                                      NRK har ikke nettrettigheter til TL-fotballen. De har kun sikra seg rett til å vise hovedkampen på tv.
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                      Kommentar

                                      • Rovfugl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 3672

                                        Ocean virker piggere enn jeg kan huske å ha sett han tidligere.
                                        Dårlig av Riise og slippe motstander inn i 16 meter uten å følge, han fulgte men stoppa!
                                        DØ FOR FUGLA!!!
                                        http://www.fluefiskebloggen.no
                                        LSK er min religion
                                        Ujah er min gud

                                        Kommentar

                                        • Hexaphim
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 2776

                                          Dommeren har jo startet glimrende. Overser albuen mot Nordtveit, gir ikke Myklebust frispark og gir rett etterpå Kobayashi et grisebillig frispark rett utenfor 16-meteren.

                                          Kommentar

                                          Working...