Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00, Telenor Arena
Tidlig ute. Men tipper på følgende oppstilling mot Stabæk:
---------Otto-----------
LKE--Riseth---Kippe--SP
------------------------
----JAB---Kiko----------
BHR---------------Bolly
------OO-----MM---------
Siden kampen skal spilles i en hàndball-hall, bòr vel Sundgot spille fra start.
Vet man noe om fasilitetene for bortesupporterne i hallen?? Mener jeg leste et sted at Stabaeks supportere ikke fikk stàplasser. Betyr det at man pàtvinges vikinghjelmer, kubjeller og lignende supportereffekter ogsà pà bortefeltet?
En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Bergen Kanaris regner med å stille med minst 50% av den aktive medlemsmassen mot stabæk. Vi håper på 100% oppmøte fra den aktive medlemsmassen (heidar har meldt seg inn igjen og da ble det dobbelt så vanskelig å stille fulltallig.. ikke fullt så ille,menmen). Blir det partytog over til Oslo? Blir det flytur? Den som venter for se.
Men er det mulig å få reservert noen biletter for Lang-vekk Kanaris? Regner med at dette blir stappfullt.
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Men er det mulig å få reservert noen biletter for Lang-vekk Kanaris? Regner med at dette blir stappfullt.
Dette har aldri vært noe problem. Ta kontakt med styret.
Stappfullt? Kanskje, dersom du mener at stappfullt er synonymt med at de klarer å få delt ut samtlige 15.000 billetter. Mener du stappfullt som i at 15.000 mennesker faktisk møter opp, får du deg en solid nedtur. ;-)
Med tanke på Steen-Jensen sine kommentarer som "Ønsker at klanen holder seg hjemme" og "vi skal fylle opp Nadderud" når det var seriegull (sitatene stemmer ikke helt ordrett ,men folk husker jo dette) så spørs det om vi får så mange biletter.
Når det er åpning av ny gymsal for Stabæk med sikkert godt med liv så tror jeg at dette blir godt besøk, Det burde iallefall bli det ,men vi vet hvordan folk fra Bærum normalt er så det er ikke godt å vite. Noen som har tips for å få inn..øhh. "unønskete elementer" inn i hallen kontakt meg på PM eller mail Hehe..
Jeg gleder meg som en liten unge! Her blitt det (trolig) god akustikk og intim atmosfære
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Med tanke på Steen-Jensen sine kommentarer som "Ønsker at klanen holder seg hjemme" og "vi skal fylle opp Nadderud" når det var seriegull (sitatene stemmer ikke helt ordrett ,men folk husker jo dette) så spørs det om vi får så mange biletter.
Når det er åpning av ny gymsal for Stabæk med sikkert godt med liv så tror jeg at dette blir godt besøk, Det burde iallefall bli det ,men vi vet hvordan folk fra Bærum normalt er så det er ikke godt å vite. Noen som har tips for å få inn..øhh. "unønskete elementer" inn i hallen kontakt meg på PM eller mail Hehe..
Jeg gleder meg som en liten unge! Her blitt det (trolig) god akustikk og intim atmosfære
Vi skal jo uansett ha minimum 5% av billettene, og det er så vidt jeg har regnet ut ca 750 billetter. Ikke for å være kjedelig, men tror ikke vi trenger fullt så mange. Selv om det hadde vært en gledelig feil og ta, og fyller bortetribunen
Når det gjelder hva heidar spurte om tidligere i tråden. Stabæk-fansen får ikke ståplasser som i et eget ståfelt uten seter. Det er likevel lov til å stå foran setene, men det kan ikke selges mer enn et hode per sete, og det skal være seter på hele arenaen.
Her er det endel folk som er så fulle av seg selv at det hadde vært fint å lære de en lekse i premieren. Må oppleves som utrolig motiverende for våre spillere:
Kommentar