Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00, Telenor Arena

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CFD
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2319

    #41
    Jeg håper og tror kampen spilles Lørdag og blir 2.kamp. Noe annet skulle forundre meg veldig ,men hvis kampen blir satt opp som Mandagskamp så blir jeg deprimert.

    Jeg tror NRK kommer til å være veldig striks med hvilke kamper de kommer til å sette opp og ha dette klart lang tid i forveien. Dermed håper jeg også TV2 er nødt til å være klare på dette.

    Plassreservasjoner:

    13.03.2009 BERGEN - OSLO S 22:58 - 06:26 07:28
    Vogn nr: 448 (Økonomi 40)

    15.03.2009 OSLO S - BERGEN 23:09 - 06:57 07:48
    Vogn nr: 446 (Økonomi 40)

    Hvis det blir mandagskamp kan jeg bare kaste de forbanna bilettene i søpla.
    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #42
      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
      Veldig enig, selv om dette temaet kanskje er litt off topic i denne tråden.
      Svenskene har også 16 lag, men der kommer de trolig til å redusere igjen. De har funnet ut at det blir for mange kamper og ikke noe bedre nivå.
      For øvrig begynner Allsvenskan først 5 april, altså tre uker etter Norge. De spiller flere midtukerunder på sommeren. Akkurat som man burde gjort i Norge.
      Gjennomsnittet av tilsuere gikk faktisk ned med 3000 pr kamp i Sverige etter de utvidet.

      Får virkelig håpe det ikke skjer i Norge.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #43
        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Gjennomsnittet av tilsuere gikk faktisk ned med 3000 pr kamp i Sverige etter de utvidet.

        Får virkelig håpe det ikke skjer i Norge.
        Gjennomsnittet gikk vel ned fordi det kom opp 2 mindre lag som ikke hadde så mange tilskuere, dette i kombinasjon med at Stockholmsderbyene trekker færre folk en før pga bråk....
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #44
          Moderatormelding:

          Noen OT posts om hvorvidt 15. mars er for tidlig, har blitt flyttet til egen tråd.
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #45
            Opprinnelig skrevet av xeR
            Gjennomsnittet gikk vel ned fordi det kom opp 2 mindre lag som ikke hadde så mange tilskuere, dette i kombinasjon med at Stockholmsderbyene trekker færre folk en før pga bråk....
            Det er sikkert en viktig grunn, men mener ganske så bestemt å ha lest at snittet gikk ned på alle lagene og utvidelsen var en økonomisk fiasko.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              #46
              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
              Det er sikkert en viktig grunn, men mener ganske så bestemt å ha lest at snittet gikk ned på alle lagene og utvidelsen var en økonomisk fiasko.
              Time will show... Jeg er villig til å justere mitt synspunkt etterhvert som man har forsøkt, men nå i førsteomgang så er jeg 100% positiv til utvidelsen.
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #47
                Folkens; hvorvidt snittet vil øke eller synke har heller ingenting med denne tråden å gjøre.

                Hold dere til tema, ellers vanker det kort.
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • Robiwan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2006
                  • 603

                  #48
                  Mye tyder på at vi kan møte et svekket Stabæk lag i forhold til det som vant gull i fjor. Snakket med en supporter på jobben, som mener det er stor sansynlighet for at Alan er solgt før seriestart. I tillegg er Anderson ute etter en kneoperasjon, var vel snakk om 2-12 mnd'er alt avhenig av hvor komplisert operasjonen er. Når de da også har solgt Pall Gundarson så begynner det å bli tynt igjen med profilene dems.
                  Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Robiwan
                    Mye tyder på at vi kan møte et svekket Stabæk lag i forhold til det som vant gull i fjor. Snakket med en supporter på jobben, som mener det er stor sansynlighet for at Alan er solgt før seriestart. I tillegg er Anderson ute etter en kneoperasjon, var vel snakk om 2-12 mnd'er alt avhenig av hvor komplisert operasjonen er. Når de da også har solgt Pall Gundarson så begynner det å bli tynt igjen med profilene dems.
                    Føler meg ikke trygg på stabæk alikevel.. Med en god slump millioner etter alanzinho og Fall Snublarson så skal de nok klare å hente innett par gode spillere.
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      #50
                      Er fornøyd med å møte Stabæk i forste runde. Blir ofte en krigekamp da ikke spillet har satt seg enda.

                      Får Berg peppa opp spillerne skikkelig før kampen har jeg tru på poeng her.
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

                        #51
                        Kamptidspunktet er endret pga. TV-sending. Du leste det først på kfl.no.

                        Kommentar

                        • thomasg
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Nov 2003
                          • 122

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Torolf
                          Kamptidspunktet er endret pga. TV-sending. Du leste det først på kfl.no.

                          Fått noen hint om hva det er endret til? Håper virkelig ikke det er til Lørdag siden jeg da er i Hemsedal med jobben, men frykter at det er nettopp da kampen skal gå..

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av thomasg
                            Fått noen hint om hva det er endret til? Håper virkelig ikke det er til Lørdag siden jeg da er i Hemsedal med jobben, men frykter at det er nettopp da kampen skal gå..
                            Det står i trådtittelen: Lørdag kl. 20.00.

                            Kommentar

                            • 007

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Torolf
                              Det står i trådtittelen: Lørdag kl. 20.00.
                              Noen som vet hvorfor denne lørdagsmatchen skal spilles kl.20:00,
                              når alle de andre lørdagsmatchene skal spilles kl.16:00??
                              Er det noe spesielt fordi det er første serierunde??

                              Kommentar

                              • Serbern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 5496

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av 007
                                Noen som vet hvorfor denne lørdagsmatchen skal spilles kl.20:00, når alle de andre lørdagsmatchene skal spilles kl.16:00??
                                Er det noe spesielt fordi det er første serierunde??
                                Skal ikke se bort ifra at det er pga all vintersporten tidligere på dagen. Nrk er nok full-booka på dagtid.

                                Kommentar

                                • 007

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Serbern
                                  Skal ikke se bort ifra at det er pga all vintersporten tidligere på dagen. Nrk er nok full-booka på dagtid.
                                  Ser at de har fullbooket fram til kl.18.30 på NRK1, uten at matchen er med, så du har vel rett
                                  Men er fullt også lørdagen etter uten matchen, men der har de selvfølgelig fått plass til VIF-Aafk kl.16:00 likevel...

                                  Opplysningene nedenfor er hentet fra: http://www.nrksport.no/1.6345228
                                  Sport på NRK - Lørdag 14. mars
                                  NRK1

                                  10.00-18.30 NRKs sportslørdag vintersport
                                  Last edited by Gjest; 23.01.2009, 19:38.

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4380

                                    #57
                                    Klager folk på Lørdag kl 20? Faen det er jo helt gull!! Kveldsmatcher i helga er stemning. Hva er det som er så bra med kl 16?
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • 007

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                      Klager folk på Lørdag kl 20? Faen det er jo helt gull!! Kveldsmatcher i helga er stemning. Hva er det som er så bra med kl 16?
                                      Mere tid til å feire seieren etterpå

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                        Klager folk på Lørdag kl 20? Faen det er jo helt gull!! Kveldsmatcher i helga er stemning. Hva er det som er så bra med kl 16?
                                        Som bortesupporter er det absolutt å foretrekke kampstart kl. 16.00. Komme seg hjem til minnelig tid samt at man vil unngå den verste flatfylla. Nå skal ikke jeg fremstå som noen moralist, jeg skal sikkert bli blank i øya jeg også, men vet at med kampstart kl. 16.00 så ville jeg ikke rukket å drikke såååå mye..
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        • McGuffy
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 5099

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                          Klager folk på Lørdag kl 20? Faen det er jo helt gull!! Kveldsmatcher i helga er stemning.
                                          Jepp, det blir bra! Kjølig, flomlys, dugg i gresset... Eller, vent nå litt....

                                          Kommentar

                                          Working...