Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00, Telenor Arena

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    #81
    Opprinnelig skrevet av mrognan
    Og - javisst, vi kommer til å bli sunget ut i egen hangar som faen. Men det gjør da ikke noe som helst, for klubben tjener desto bedre på konserten med Tina Turner, og da er da alle fornøyd. "
    Men hallo? Hva faen er dette for innstilling? Har dem fått testiklene amputert eller? Vis litt stolthet a.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • ulfpulf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2505

      #82
      Opprinnelig skrevet av andersmm
      Men hallo? Hva faen er dette for innstilling? Har dem fått testiklene amputert eller? Vis litt stolthet a.
      Det er ikke alltid opplagt hva som er ironi.

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        #83
        Opprinnelig skrevet av ulfpulf
        Det er ikke alltid opplagt hva som er ironi.
        Kall meg gjerne dum, men jeg sliter fortsatt med å ta ironien i innlegget.

        Er vedkommende negativ til den nye stadion? Eller han å ironisk bekrefte alle fordommer og holdninger mot Telefonarenaen?
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • ulfpulf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2505

          #84
          Opprinnelig skrevet av andersmm
          Kall meg gjerne dum, men jeg sliter fortsatt med å ta ironien i innlegget.
          Jeg vet ikke om det er ironi, men jeg leste det som at sossen ikke er fornøyd med å bli sunget ut, og er irritert over at det er greit for alle andre så lenge klubben tjener penger på konserter.

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #85
            Japaneren er veldig, veldig bra. Fantastisk god mot vif nå. Det virker heller ikke som Nannskog har mistet målteften, for å si det sånn...

            Gruer meg!

            Kommentar

            • Dole
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 1573

              #86
              Stabæk virker å være i veldig god rute før sesongen. Tror faktisk de kan bli like gode i år som i fjor. Imponerende at de trolig har klart å erstatte to av fjorårets beste spillere.

              Stabæk er i mine øyne stor favoritt til lørdagen.

              Kommentar

              • Kanarifugl84
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2007
                • 2319

                #87
                Opprinnelig skrevet av Lars
                Japaneren er veldig, veldig bra. Fantastisk god mot vif nå.
                Og det gjelder ikke bare japaneren, hele Stabæk-laget er veldig veldig gode. Akkurat i dag er de nærmest vår rake motsetning. Det er massevis av herlig bevegelse fremover og nydelig presist én-touch-spill i lengderetning. Bakover er de bunnsolide. Selvsagt lov å håpe at dette er tilfellet fordi søpla er, ja nettopp, søppel i dag. Jeg tror ikke det, virker som geni-JJ klarer å tilintetgjøre et eventuelt savn av lille-alan og snublarsson. Firkløveret Palmason-Hoff-Nannskog-Kobayashi er en høyt potensiell hit i Tippeligaen 2009. Balanseres strålende av de sentrale og mer dyptliggende(som allikevel truer motstanderens 16-meter) Hauger og Farnerud. Bra Stabæk, jævlig bra!

                Alt annet enn 0 poeng i denne kampen ser jeg på som bonus, jeg tror ærlig talt vi er kommet litt for kort på vår vei til å utfordre Stabæk.

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  #88
                  Stabæk blir sikkert overkjørt på tribunen neste helg, men tviler sterkt på at dette laget blir overkjørt på banen... for en fotball de spiller mot enga nå, 8 målsjanser på 38 min og ingen i mot... 2-0 kunne fort hvert mer. Den nye japsen er jo mye mer delaktig i spillet en hva alan noen gang var, så spør du meg så ser de sterkere ut enn noen gang..!
                  Off topic; Men så digg at Martin ble utvist... har dommerne endelig sett det vi andre har sett i mange år?

                  Kommentar

                  • andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

                    #89
                    Den der Daigo er jo dritgod. Han regelrett dreit på Kristoffer Hästad med en fantastisk finte og skulle klart hatt straffe.

                    Mer off topic: Artig å se at Kristoffer Hästad fortsetter å springe hodelöst rundt å grisetakle. Han fortsetter bare å forfalle. Spektakulärt. 10 millioner.......
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                    Kommentar

                    • Arind
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2006
                      • 459

                      #90
                      Stabæk spiller en meget solid kamp i kveld.....de spiller seg til sjanse på sjanse og viser angrepsfotball som gjør det gøy å se fotball.
                      Når vi ser på våre egne som sleit med å komme til èn sjanse på 90 min i dag, så virker det som om nye på falle på plass til neste lørdag. Forrige uke mot Molde spilte vi også tannlaust offensivt 60 min. Det er jo åpenbart at vi må få mer bevegelse i laget og mer spill på en touch som må sitte for at vi skal henge med. Skal Occean og Sundgot få det til, må det komme hurtige gjennomspill og mer innlegg fra kant mens forsvaret rygger....
                      Jeg er spent....
                      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                      Kommentar

                      • veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Arind
                        Jeg er spent....
                        ..og jeg er blitt pessimistisk. Kanskje det var greit å få skrudd ned forventingene litt. Det er lov å håpe, men jeg tror det blir vanskelig å få med poeng neste lørdag. Men vi skal i det minste gi alt på tribunen, så kanskje det kan skje noen undere på banen.

                        Kommentar

                        • Arind
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2006
                          • 459

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av veiron
                          ..og jeg er blitt pessimistisk. Kanskje det var greit å få skrudd ned forventingene litt. Det er lov å håpe, men jeg tror det blir vanskelig å få med poeng neste lørdag. Men vi skal i det minste gi alt på tribunen, så kanskje det kan skje noen undere på banen.
                          Vi skal iallefall gjøre vårt for å vært den 12. spiller.....selv på bortebane
                          Ingen er uslåelige....
                          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            #93
                            Dagens to kamper er perfekt med tanke på serieåpningen. LSK vet at de må løfte seg mange hakk, mens Stabæk kommer til å gå til kampen med tro på at det blir enkelt. Alle kamper starter på 0-0, og jeg er overbevist om at det er mulig å hente hjem både ett og tre poeng til lørdag.

                            Kommentar

                            • glasgow
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 1252

                              #94
                              Stabæk så gode ut, ja. Men Vif var vel heller ikke noe og skryte av i den omgangen jeg så de.
                              Tror LSK nå justerer ned treningsmengden inn mot seriestart og vi får se et mer tent lag. Har trua på minst 1 poeng mot fjorårets seriemester.
                              En dårlig generalprøve, gir forhåpentligvis en god premiere.

                              Opptimis......... vi vet det går bra til sist...............

                              Kommentar

                              • Roll75
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2007
                                • 834

                                #95
                                Vi stiller nok på ingen måte som favoritt på lørdag hverken på oddsen eller andre steder. Blir også skremt av angrepsfotballen deres kontra vår. Akkurat nå skjønner jeg ikke helt hvordan vi skal klare å henge med. Håper gutta våre har noen ess i erme når det virkelig gjelder.

                                Kommentar

                                • mrognan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2008
                                  • 846

                                  #96
                                  Har vi full konsentrasjon på defensive dødballer og sørger for at Nannskog og Hoff går i offside hele tiden, så har ikke Stabæk noe særlig å stille opp med offensivt.. Lett i teorien, verre i praksis.
                                  Morten

                                  Kommentar

                                  • Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

                                    #97
                                    Klarer man å få Daniela Nannskog til å surne, så er mye gjort.
                                    LSK Norges beste lag

                                    Kommentar

                                    • Robiwan
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2006
                                      • 603

                                      #98
                                      Falle-Palle på utlån til Stæbak

                                      Går rykter om at Falle-Palle Gunderson skal bli lånt ut tilbake til Stabæk siden de ikke spiller kamper i Frankrike om sommeren / mangel på spille tid. Merker meg også at vg rapporter en Kim Holmen overgang like rundt hjørnet.
                                      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Robiwan
                                        Går rykter om at Falle-Palle Gunderson skal bli lånt ut tilbake til Stabæk siden de ikke spiller kamper i Frankrike om sommeren / mangel på spille tid. Merker meg også at vg rapporter en Kim Holmen overgang like rundt hjørnet.
                                        Skjønner ikke helt hva de skal med Holmen når de har Nannskog. Gutten er jo ikke direkte målfarlig og er vel ikke fast i første 11 på Lyn lenger.
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        • mrognan
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2008
                                          • 846

                                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                          Skjønner ikke helt hva de skal med Holmen når de har Nannskog. Gutten er jo ikke direkte målfarlig og er vel ikke fast i første 11 på Lyn lenger.
                                          Helt enig. Holmen er kjapp, that's it. Men for all del, sossene kan bare kjøpe i vei!
                                          Bekymrer meg lite for han hvis han evt. skulle være spilleklar på lørdag for stabæk.
                                          Morten

                                          Kommentar

                                          Working...