Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00, Telenor Arena
Jeg trodde kamptrådene var nokså umodererte? Her bør man kunne få lov å ventilere følelsene og være litt barnslige. Mange av oss er forvandlet til geléklumper av prematur spenning og halvkram naiv optimisme.
Jeg trodde kamptrådene var nokså umodererte? Her bør man kunne få lov å ventilere følelsene og være litt barnslige. Mange av oss er forvandlet til geléklumper av prematur spenning og halvkram naiv optimisme.
Faen som det irriterer meg at Nordtveit tar passen til Ringstad!!! Gutten har prestert i hele vinter og mister plassen nå?? I tillegg flyttes Eriksen over på motsatt side?
Faen som det irriterer meg at Nordtveit tar passen til Ringstad!!! Gutten har prestert i hele vinter og mister plassen nå?? I tillegg flyttes Eriksen over på motsatt side?
Jeg liker det ikke!
Enig. Liker ikke å skifte for mye på backrekka. Har ikke peiling på hvor god Nordtveit er, men han bør jo være veldig bra da, siden han går rett inn på laget. Stoler på Henning likevel.
Sjeldne jeg har følt meg så usikker foran en kamp. I fjor visste vi iallefall hva vi fikk før Bergs inntreden - en god dose møkkafotball samt få målsjanser. Spenningen var primært kyttet opp til poengfangsten.
Deretter kom RBK-kampen med Berg som fikk meg til å legge et vaskeekte kanariegg i ren hekketidsekstase før rugetiden avbrutt av Ålesund-kampens kontante eggknusing. Treningskampene har fortsatt inntrykket av laget som en jævla Berg og dalbane. Tidvis langt bedre enn i fjor, tidvis faktisk verre.
Derfor har jeg en dinglende, hul følelse foran kveldens duell. Det er nesten som å bli omfavnet bakfra på et utested av ei sjuk dame, du veit ikke om du vil bli p**lt eller kvælt. Når man i tillegg vet hvor mye denne kampen betyr for selvtilliten i laget utover sesongen er jeg faen ikke langt fra selvskading her jeg sitter.
Jeg liker det ikke!
Det kan nok være fornuftig å la Ringstad se denne kampen fra benken/evt. som innbytter. De første kampene i sesongen er ofte preget av mye nerver, og det er like viktig at Stian ikke begynner sesongen med en dårlig opplevelse som at han bør få spilletid. Gutten har jo nettopp tilvent seg tilværelsen i garderoben stakkar.
Jeg er imidlertid ikke bekymret for at han får prøve seg, pjokken er jo bedre enn strikk og høster gode kritikker tilogmed fra våre argeste konkurrenter.
Mulig dette er feil forum, men her er man i Kina og er desperat:
Forsøker å logge meg på Sumo, men det funker ikke. Har bedt om nytt passord, og når jeg får det på epost, så funker heller ikke det!
Opprettet en ny bruker, og forsøkte å betale. Både på Visa og MasterCard fikk jeg det totalt intetsigende "Det oppstod en feil med dette betalingsmiddelet. "
Hjelp! Noen som har tips? Finnes andre muligheter enn patetiske Sumo?
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Jeg sitter her i Singapore og streamer med Sumo som bare det. Det går riktignok ganske dårlig ettersom jeg med skrekk observerer at den beste bitraten jeg for øyeblikket får er noe sånt som 200 kb/s, men likefullt, jeg får streama med Sumo.
Jeg sitter her i Singapore og streamer med Sumo som bare det. Det går riktignok ganske dårlig ettersom jeg med skrekk observerer at den beste bitraten jeg for øyeblikket får er noe sånt som 200 kb/s, men likefullt, jeg får streama med Sumo.
Jeg streama mesteparten av fjorårssesongen med Sumo her i sverige. Det eneste man ikke får streama i utlandet er spansk fotball og uefakamper. Dette fordi det finnes rettighetshavere i andre land. Tippeligaen har derimot ikke rettighetshavere andre steder enn i Norge.
Uansett synes jeg man bör droppe Sumo. De har en apartheidlösning på overföringshastigheten sin. De som ikke sitter på Telenor-nett får drittopplösning. VG og 100% derimot, leverer tilfredsstillende kvalitet på streamen. 89 spenn i måneden er også en bra pris.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Ocean virker piggere enn jeg kan huske å ha sett han tidligere.
Dårlig av Riise og slippe motstander inn i 16 meter uten å følge, han fulgte men stoppa!
Dommeren har jo startet glimrende. Overser albuen mot Nordtveit, gir ikke Myklebust frispark og gir rett etterpå Kobayashi et grisebillig frispark rett utenfor 16-meteren.
Kommentar