SATAN, stolpeskudd av nannern
Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00, Telenor Arena
Collapse
X
-
-
Synes fortsatt vi spiller for mye langt og upresist, mister mange unødvendige baller på det. virker ikke som vi takler en kompakt midtbane.Kommentar
-
Sundgodt kommer seg fri titt og ofte og serverer bra synes jeg.
OO virker piggere enn på lenge.
Myklebust synes jeg har vært bra i dag.Kommentar
-
Synes dette går bedre enn fryktet. Vi henger bra med. Vi spiller disiplinert og de störste sjansene til Stabäk har kommet mens Nordtveit var ute. Sundgot er fantastisk bra som oppspillspunkt i dag. Nordtveit virker trygg, Occean er på hugget, og midtstopperne er bra.
Myklebust er forövrig et kjönnshår fra å putte årets förste TL-mål."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
alt i alt en grei omgang, men jeg mener bestemt at vi kan bedre. Synes press på ballfører mangler litt, dosso trenger tydeligvis enda mere tid. Ville gjerne sett rånern utpå her. Håper vi får inn edwin her, stabukk rygger jo som f.... hver gang vi utfordere litt.
Mr. Lem: Sorry feilinfo om sumo, har hatt trøbbel med dem fra utlandet tidligere.Kommentar
-
Det var da makan til negativitet da! Dette er jo strålende! Vi er mye farligere og mer på hugget enn Stabæk, og dette kan gå hele veien. De av dere som klager på at Dhoso ligger for dypt kan umulig ha sett Hennings Lyn. Både Sokolowski og Obiefule lå like dypt. Forøvrig enig i at han kan virke litt nervøs og redd for å gjøre feil, men dette gjelder primært de første tjue. Ettersom omgangen gikk sin gang spilte han seg godt opp, og jeg synes vi er vitne til en god debut fra en spiller som garantert aldri har spilt kompetitiv kamp på kunstgress og som er vant til å spille ballbesittende med lavt press på ballfører, som er vanlig i Afrika. hadde veldig god tid til å begynne med, men måten han slår om tempoet på når han skjønner at det blir for bedagelig, vitner om stor intelligens. Viser også både kreativitet, balanse og fighteregenskaper. Jeg tror vi har funnet gull her.
En liten tanke: Nordtveit er åpenbart ekstremt komfortabel med ballen i beina, og viser knall ro og pasningsfot. Bedre å ha ham på venstre enn Eriksen, slik at vi får komboen Riise/Eriksen, som vil kunne bidra med MANGE målgivende i år.
Jeg er strålende fornøyd om dette står seg. 0-0 borte på festdagen til regjerende seriemester er alldeles i orden for meg, spesielt med tanke på at vi er klart best så langt.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
synes vi begynner 2 omgang med mye lemping av ball og ikke så bra spillKommentar
-
-
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! myklebust!!!Kommentar
-
Sundgodt scorer først i TL 2009Kommentar
-
Sinnsykt svak passning fra Sundgodt, livsfarlig.
TAKK Kippe!
At Otto Redder den ballen er sinnsykt bra gjort, den virker godt dekket i skuddøyeblikketKommentar
Kommentar