Treninger 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
    Var alle skadet eller kan det ha vært andre grunner til at de ikke var tilstede?
    Gilbert hadde en stiv akilles i går, og tok ingen sjanser. Tror han er klar til neste kamp.

    Kiko og Riseth gikk av med isposer i går, og er nok skada.
    Last edited by HSft; 28.08.2009, 11:24.

    Kommentar

    • Ola
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1651

      Men den viktigste akkurat nå er kanskje Marius Johnsen. Men han ute kan vi få store omrokkeringer bak.

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        Opprinnelig skrevet av Ola
        Men den viktigste akkurat nå er kanskje Marius Johnsen. Men han ute kan vi få store omrokkeringer bak.
        LKE er vel muligens kampklar og da er det ingen krise. Alternativet daer Husar eller Ringstad. Da håper jeg på Ringstad i tilfellet.

        PS: Nå er vi kanskje i feil tråd? Flytt til kamptråden i tilfellet.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • Kimito
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 2600

          Opprinnelig skrevet av HSft
          Gilbert hadde en stiv akkilles i går, og tok ingen sjanser. Tror han er klar til neste kamp.
          Satser på at han blir klar og gir noen og enhver en stiv akilles på mandag.
          Ferdigskåra

          Kommentar

          • TomLundby
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 616

            Merkelig at Otto ikke er på trening 2 dager på rad. Ingen skader er notert på han såvidt jeg kan se i Gilberts flotte stall-tråd, og Otto liker å trene. Er han opptatt med forhandlinger med en annen klubb?Tipper det er en mer daglidags forklaring men med hans treningsiver må det være lov å la fantasien løpe litt når han er borte.

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3196

              Trening lørdag 29. august

              På treninga 10.30-12.00 på Vigernesjordet (med LSK-cup rundt omkring) stilte tre keepere, Stefan, Otto og en tredjemann som kan være Magnus Hjulstad. Fraværende var Arild (stiv akilles) og Ollie (lyskestrekk).
              Stian Ringstad løp og trente alternativt med Geir Kåsene, og etter hvert kom også Ruben Gabrielsen og trente alternativt.

              Adrian Reid (med nr. 4) spilte midtstopper på B-laget, mens en for meg ukjent spiller (nr. 10) spilte på topp - kan det være ivorianeren Tobasegnou Francois Yabre ?

              Formasjonstreninga var slik

              Stefan
              Karim-Steinar-Frode-Marius
              Lasse-Espen-Nosa-Kiko
              Edwin-Magnus

              mot

              Bjørn-Tobasegnou ?
              Bolly-Dosso-Tokstad-Fredrik G
              Martin-Adrian-Bergomi-Mosis

              Etter formasjonstreninga var det spill på liten bane, med

              Stefan
              Karim-Steinar-Frode-Marius
              Kiko-Espen-Nosa-Magnus
              Edwin-Bjørn

              men bare en kort periode før en gikk tilbake til Edwin og Magnus på topp og Kiko og Lasse på hver sin kant.

              Det gledelige her er naturligvis at Lasse er aktuell for kamp igjen, og han kan like gjerne spille kant som back, nå som Karim har spilt seg inn i den rollen. Valget av Kiko på motsatt kant vekker neppe stormende jubel hos alle forumbrukere, men med de to tømmerhoggende fyrtårna (ironi) Magnus og Edwin på topp er vi mindre avhengige av innlegg fra kantene. Offensive valg fra midtbanen kommer nå fra Lasse (og Karim, samspillet her kan bli interessant) og Nosa, mens Espen og Kiko må demme opp og ta defensivt ansvar. Dette må dessuten antas å endres dersom Sundgot, forhåpentligvis, blir klar til mandag - vi får se på treninga i morra.

              Kiko deltok for fullt i treninga, men pakka likevel høyre kne med ispose etter avslutta trening.

              gilbert
              Last edited by gilbert; 29.08.2009, 18:22. Begrunnelse: Korrigering av tyrkleif

              Kommentar

              • Martin Olsen
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Jan 2007
                • 186

                Bra At man er orientert i Egen Klubb og kanskje ser litt flere enn A-laget.
                Keeperen som var med i dag var Sondre Grodås, keeper på Rek.laget og Nevøen til Frode.

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
                  Bra At man er orientert i Egen Klubb og kanskje ser litt flere enn A-laget.
                  Keeperen som var med i dag var Sondre Grodås, keeper på Rek.laget og Nevøen til Frode.
                  Sikkert ikke så lett å se hvem alle er..
                  Men takk for info!

                  Kommentar

                  • El Caco
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2009
                    • 2286

                    Når er det trening imorra?
                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                    Kommentar

                    • Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

                      10.30. KFL stiller med Kanarikafé fra 10 til 13. Spillerne stikker innom kaféen etter treninga.

                      Kommentar

                      • Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

                        Laget i formasjonstreninga:

                        Edwin-Sundgot
                        Mykle-Kiko-Søgård-Eriksen
                        Johnsen-Kippe-Pedersen-Essediri

                        Nosa var ikke tilstede.

                        Kommentar

                        • KrisB
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2008
                          • 2923

                          Opprinnelig skrevet av Lars
                          Laget i formasjonstreninga:

                          Edwin-Sundgot
                          Mykle-Kiko-Søgård-Eriksen
                          Johnsen-Kippe-Pedersen-Essediri

                          Nosa var ikke tilstede.
                          At Sundgot var med, var gode nyheter. Betyr det at han er klar til i morgen?

                          Men Nosa? Noen grunn til at han ikke var der? Å ikke være på treninga dagen før kamp lover ikke godt. Det kan jo være en grunn til at han måtte hvile, men en skade nå hadde vært drit!

                          Kommentar

                          • KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

                            Opprinnelig skrevet av Lars

                            Nosa var ikke tilstede.
                            Jeg la merke til at Mykle drev med avslutningstrening sammen med reservene (forøvrig mye dårlige avslutnigner, ingen skjøt seg inn på laget for å si det sånn) mens Henning Berg pratet med de ti andre med gul vest (1.laget) etter formasjonstreningen idag. Kan det være at planen er at Nosa skal ta venstrekanten til Mykle?
                            Last edited by KFL41; 30.08.2009, 12:32.

                            Kommentar

                            • mrognan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2008
                              • 845

                              Opprinnelig skrevet av KrisB
                              Men Nosa? Noen grunn til at han ikke var der? Å ikke være på treninga dagen før kamp lover ikke godt. Det kan jo være en grunn til at han måtte hvile, men en skade nå hadde vært drit!
                              Ettersom det er lagt ut et intervju med Nosa på lsk.no hvor han forteller at han gleder seg til mandagens kamp, så jeg trur nok ikke det er no fare for at han ikke spiller i morra. Hadde han vært skadd eller på annen måte utilgjengelig for spill så hadde ikke det intervjuet blitt publisert i dag
                              Morten

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                Opprinnelig skrevet av KFL41
                                Jeg la merke til at Mykle drev med avslutningstrening sammen med reservene (forøvrig mye dårlige avslutnigner, ingen skjøt seg inn på laget for å si det sånn) mens Henning Berg pratet med de ti andre med gul vest (1.laget) etter formasjonstreningen idag. Kan det være at planen er at Nosa skal ta venstrekanten til Mykle?
                                Det er en mulighet, men det er nok enda mer aktuelt med Kiko på venstre kant og Nosa sentralt sammen med Espen. I alle fall om man ser på tidligere treningsrapporter.

                                Kommentar

                                • gilbert
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 3196

                                  Opprinnelig skrevet av KrisB
                                  Men Nosa? Noen grunn til at han ikke var der? Å ikke være på treninga dagen før kamp lover ikke godt. Det kan jo være en grunn til at han måtte hvile, men en skade nå hadde vært drit!
                                  Etter det jeg forsto er Nosa sjuk (forkjøla), så mye at han sto over treninga i dag, men er mest trolig klar for start mot Stabæk i morra. Han er ikke skada.

                                  Spilleren med drakt nr. 10 er ikke Tobasegnou Francois Yabre fra Elfenbenskysten og Mjøndalen (som vel er kant/back), men en nigeriansk kant/spiss med god fart og et hardt skudd; han har vært her på prøvespill
                                  den siste uka.

                                  Stian Ringstad sa for øvrig at han regner med å være kampklar om et par uker.

                                  gilbert

                                  PS. Sondre Grodås, som jeg med Stor Indignasjon ble Sterkt Irettesatt for ikke å ha gjenkjent i går, var ikke med på keepertreninga i dag, i den timen jeg var tilstede, og såvidt jeg med mine begrensede kunnskaper kunne se. Men både Stefan og Otto var der, akkurat som i går, for de som har lurt på hva Otto dreiv med om dagen. DS

                                  Kommentar

                                  • Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

                                    Når det gjelder spissen, gjetter jeg at navnet er Anthony Ujah (18 år). Han prøvespilte for Enga sammen med Fengor Ogude (offensiv midtbanespiller, 21 år) tidligere i sommer. Begge kommer fra Warri Wolves, Nosas tidligere klubb. Ifølge Nosa er begge to meget gode spillere. Den ene skal visstnok gå under tilnavnet "Drogba" i Nigeria, og da antar jeg at det er spissen det er snakk om.

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      Opprinnelig skrevet av KFL41
                                      Jeg la merke til at Mykle drev med avslutningstrening sammen med reservene (forøvrig mye dårlige avslutnigner, ingen skjøt seg inn på laget for å si det sånn) mens Henning Berg pratet med de ti andre med gul vest (1.laget) etter formasjonstreningen idag. Kan det være at planen er at Nosa skal ta venstrekanten til Mykle?
                                      Tror dette har en så enkel forklaring som at Myklebust ikke er veldig delaktig i offensive dødballer som det ble terpa på. Han har ikke innleggsfoten eller duellstyrken til å bidra voldsomt og det er dermed naturlig å trekke han ned når vi har offensive døballer. Rollen hans under er vel å stå å midtstreken og se på dødballen, det ville derfor vært meningsløst om han terpa på sin rolle under dødballene, fremfor å terpe avsluttninger.

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        Opprinnelig skrevet av HSft
                                        Tror dette har en så enkel forklaring som at Myklebust ikke er veldig delaktig i offensive dødballer som det ble terpa på. Han har ikke innleggsfoten eller duellstyrken til å bidra voldsomt og det er dermed naturlig å trekke han ned når vi har offensive døballer. Rollen hans under er vel å stå å midtstreken og se på dødballen, det ville derfor vært meningsløst om han terpa på sin rolle under dødballene, fremfor å terpe avsluttninger.
                                        Tja, de stod der å snakket en god stund før de begynte å terpe dødballer, så jeg er usikker på om de kun stod der å preika dødballer. Men rapportene sier at Nosa blir frisk så da får vi håpe det stemmer. Litt usikker på om det er riktig å vrake Mykle til fordel for LKE, men Mykle kan være en verdifull innbytter.

                                        Kommentar

                                        • KrisB
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2008
                                          • 2923

                                          Video fra LSK trening, fra LSK-TV http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?progId=336780
                                          Last edited by KrisB; 04.09.2009, 16:48. Begrunnelse: Riktig link

                                          Kommentar

                                          Working...