Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det var enkel trening i dag, og ingen formasjonstrening. Ringstad og Eriksen er uaktuelle til kampen mot Tromsø. Det ser dermed ut til at dette blir lagoppstillingen lørdag:
Otto
Nordtveit-Riseth-Kippe-Essediri
Riise-Mouelhi-Søgård-Myklebust
Bergmann-Occean
Et annet alternativ på backplassen er Gabrielsen, mens Bergmann ganske sikkert starter kampen. Alternativene her er Edwin og Sundgot.
Laget har fått orden på utstyret og skal være godt skodd mot underlaget på Alfheim. Laget har også trent med baller lik matchballen.
For meg blir det i kved Oldermannslauget på Åråsen og i morgen tidlig kl. 08.00 avreise til Tromsø sammen med Åge Formann(Bart).
Last edited by gearet; 17.04.2009, 12:51.
Begrunnelse: Skriveleif
Svar: Nosa var med på treningen, men skal ikke til Tromsø.
I følge en kollega av meg ble Iggy Pop observert på Gardermoen sammen med resten av laget. Jeg tviler på av at han var itenkt rollen som The Passenger...
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
i følge en kollega av meg ble iggy pop observert på gardermoen sammen med resten av laget. Jeg tviler på av at han var itenkt rollen som the passenger...
Endelig var treningen utendørs på gress, bane 2 på Lillestrøm Stadion. Fin bane og flott vær å trene i. Skal også trene der resten av uka før det i neste uke flyttes til det "nye" treningsfeltet.
Det var lite spillere i dag, da det er kamp for 2.-laget i kveld mot Strømmen i LSK Hallen.
Otto trente ikke, men en keeper fra Canada som også trente med LSK i vinter viste seg fram.
Marius Johnsen trente hele økta, skal kansjke ikke spille i kveld?
Flott tur til Tromsø med Ølhallen, Irving Jenssen, Formann, Ishavskatedralen, Rorbua og hele pakka.
Endelig var treningen utendørs på gress, bane 2 på Lillestrøm Stadion. Fin bane og flott vær å trene i. Skal også trene der resten av uka før det i neste uke flyttes til det "nye" treningsfeltet.
Det var lite spillere i dag, da det er kamp for 2.-laget i kveld mot Strømmen i LSK Hallen.
Otto trente ikke, men en keeper fra Canada som også trente med LSK i vinter viste seg fram.
Marius Johnsen trente hele økta, skal kansjke ikke spille i kveld?
Flott tur til Tromsø med Ølhallen, Irving Jenssen, Formann, Ishavskatedralen, Rorbua og hele pakka.
Som du sier Basse Marius spiller ikke i kveld ,det samme med vår nye midtbanespiller,, men Edwin og Dosso starter.
På bane 2 med flotte forhold, sol og 10 varmegrader. Bergmann måtte gi seg tidlig etter en smell i hofta, men det så ikke alvorlig ut. Henning Berg sa at det er mulig Eriksen forsøker seg på treningen torsdag.
PSA er ute i flere uker, kanskje gir han seg etter alle skadene de siste årene?
Moderatormelding:
Fjøra som ble til fem høns? Uansett: Flere innlegg omkring PSA er flyttet fra treningstråden til tråden for opprydning på gang i stallen. Ingen kort delt ut.
På bane 2 med flotte forhold, sol og 10 varmegrader. Bergmann måtte gi seg tidlig etter en smell i hofta, men det så ikke alvorlig ut. Henning Berg sa at det er mulig Eriksen forsøker seg på treningen torsdag.
PSA er ute i flere uker, kanskje gir han seg etter alle skadene de siste årene?
Jeg så at Sundgot og Essediri var ute og jogget mens resten av laget trente. Noen som vet om disse har noen småskader?
Kommentar