Treninger 2009
Collapse
X
-
I følge lsk.no så er det trening i dag, søndag, kl 10.30. Noen som kan bekrefte dette?
Spør fordi det flere ganger har vært avvik fra treningsplanen på lsk.no, og tidspunktene laget faktisk har trent.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Trening søndag 3. mai
Treninga søndag 3. mai var på den nye inngjerda og oppvarma grasbanen ved Lillestrøm stadion fra klokka 11.00 til 13.00. 17 spillere deltok i treninga. Fraværende var Arild (ute med skadd akilles etter gårsdagens 3-2 seier over Skjetten), Ollie, Marius, Kristoffer, Mathis, Steffi og Bjørn Bergmann (på Island og kommer tilbake i kveld). Edwin løp for seg sjøl under hele treninga og ble ellers tatt hånd om av fysio/medisinmann Geir Kåsene. Lars-Kristian og Jonna deltok i oppvarminga, men trente etter hvert mest for seg sjøl og med hverandre, selv om Jonna også deltok i en del av formasjonstreninga, Lasse ikke.
Etter oppvarming og fellesøvelser trente den antatte første-11'ern seks mot fire, både i angrep og forsvar, men kanskje med størst vekt fra Henning Berg på forsvarsrekkas oppgaver og samspill. André sto i mål bak en forsvarsfirer med
Ruben-Håvard-Frode-Stian
som brynte seg mot en sekser med
Nosa-Bjørn Helge
Magnus-Alhassane-Kiko-Karim.
Med unntak av at Espen kom inn for Magnus i noen av dagens spilløvelser ser dette ut til å være første-11'ern, iallfall gitt de spillerne som var tilgjengelige på dagens trening. Mens denne seks-mot-fire øvelsen pågikk trente de øvrige skudd mot Otto. Etterpå kjørte midtbanefireren uten spisser (men med Espen for Magnus) mot det samme forsvaret uten keeper, og helt til slutt spilte de gule mot de svarte slik
André
Ruben-Håvard-Frode-Stian
Espen-Jonna/Vidar
mot
Nosa-Bjørn Helge
Magnus-Alhassane-Kiko-Karim
Otto
Bjørn Helge og Frode, for hvert sitt lag, skapte og skårte mye, og det ble fleipa med at Frode ville ha skårt 20 mål i løpet av sesongen hvis han ble flytta opp som spiss....
gilbertLast edited by gilbert; 03.05.2009, 13:04.Kommentar
-
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
"Treningsrapport" 4. mai
Mulig lag mot Start: (fikk msn fra en kompis som så treninga i dag)
Andre
LKE/Nordtveit/Kippe/Ringstad
Dosso/Kiko/Søgård/Mykle (sistnevnte byttet kanter)
Riise/NosaKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
En fugl som var på dagens trening har visket meg følgende info.
Sannsynlig lagoppstilling:
Hansen
Bjørkøy, Nordtveit, Kippe, Ringstad
Essediri, Kiko, Dosso, Søgård
Nosa
Bergmann Sigurdarsson
Occean trente ikke, Sundgot trente ikke, Riise trente en halvtime og er veldig usikker til kampen i morgen.
Marius trente i dag også og er med i troppen.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Trening fredag 8/5
Pågår nå i sterk vind og regnbyger. 13 utespillere inkl juniorer. Riise, LKE og Edwin trener lett og alternativt sammen med Geir K.
Resten av som er skadet er ikke å se. Vet ikke noe om dem foreløpig.
Og nå fryser jeg så mye på fingrene at jeg ikke klarer skrive mer
Hva angår skader så henviser jeg til det Tullebukk har lagt inn. Håper han får rett i sin optimistiske rapport...
For ordens skyld, vi var ikke på treninga samtidig. Tullebukk så første halvdel, jeg så de siste 45 minuttene.
Når det gjelder formasjon og lag til søndagens kamp så er jo det høyst usikkert i forhold til skader osv. Under den lille spillsekvensen jeg overvar så var laget stort sett som følger, uten keeper:
Håvard, Kippe, Vidar, Stian - Karim, Bjørkøy, Dosso/Espen, Magnus.
Hva angrep angår, så figurerte både junior-Bukken, Nosa og Marius Johnsen (!) der. Bjørn Bergmann var ikke til stede, uten at jeg vet hvorfor.
Dersom Johnsen er klar for kamp, så ville jeg foretrukket han på back og evt kjørt Ringstad et hakk høyere på banen. Men samtidig er vel nevnte forsvarsfirer den vi skal bruke framover, så det er jo greit å få samkjørt den også.
Men det er helt klart at alle skadene på offensive spillere gjør at Henning & Co trolig må tenke veldig alternativt for å få komponert et lag som også kan score mål...
Treninga ble avsluttet med spill på liten bane mot små mål mellom de gamle og de unge. Tror det ble uavgjort 6-6.
Keeperne trente for seg selv, og avsluttet treninga så stadion før resten av gjengen.Last edited by gamle-perta; 08.05.2009, 12:12.Mvh
-
Pågår nå i sterk vind og regnbyger. 13 utespillere inkl juniorer. Riise, LKE og Edwin trener lett og alternativt sammen med Geir K.
EDIT: Tullebukk har allerede kommet med oppdateringAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Skaderapport fra dagens trening..Kiko en liten strekk ca 1-2 uker kan rekke odd kampen
BHR trener lett ,en liten murring i senen som går bak på kne (ikke lysken som jeg trodde så det er jo bra)han rekker 90% sikkert kampen mot odd.OO mulig han må oppereres ute i ca 3 uker etter en evnt opprasjon.Arild usikker men kan rekke odd kampen.Eriksen stor sansynlighet at han er klar mot odd.Edwin trener også lett og er klar mot odd. Så ting ser lysere ut en først anntatt med mange av våre skada spillere... Lillebukken var også på plass i dag.Kommentar
-
For ordens skyld, vi var ikke på treninga samtidig. Tullebukk så første halvdel, jeg så de siste 45 minuttene.
Når det gjelder formasjon og lag til søndagens kamp så er jo det høyst usikkert i forhold til skader osv. Under den lille spillsekvensen jeg overvar så var laget stort sett som følger, uten keeper:
Håvard, Kippe, Vidar, Stian - Karim, Bjørkøy, Dosso/Espen, Magnus.
Hva angrep angår, så figurerte både junior-Bukken, Nosa og Marius Johnsen (!) der. Bjørn Bergmann var ikke til stede, uten at jeg vet hvorfor.
Dersom Johnsen er klar for kamp, så ville jeg foretrukket han på back og evt kjørt Ringstad et hakk høyere på banen. Men samtidig er vel nevnte forsvarsfirer den vi skal bruke i seriekampene som kommer, så det er jo greit å få samkjørt den også.
Det er imidlertid helt klart at alle skadene på offensive spillere gjør at Henning & Co må tenke litt alternativt for å få komponert et lag som også kan score mål...
Treninga ble avsluttet med spill på liten bane mot små mål mellom de gamle og de unge. Tror det ble uavgjort 6-6.
Keeperne trente for seg selv, og avsluttet treninga så stadion før resten av gjengen.Mvh
-
Hadde vært spennende å høre med Henning hvorfor han bruker Johnsen som spiss. Det er i aller høyeste grad uventet.
Ser ikke helt at han har de kvalitetene som skal til der bortsett fra at han er en god tilrettelegger.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Fra tullebukks treningsrapport den 28.04 ble det trukket fram at MJ imponerte på innleggs-/avslutningsøvelsen. Mannen er sterk i lufta og har et relativt tungt skudd, så han vurderes kanskje som target man i OO/AS sitt fravær? Mangler helt sikkert en del på bevegelsesmønster og uforutsigbarhet, men det kan godt hende HB ser behov for mer muskler på topp.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Johnsen er en målfarlig spiller, og er kjent for sine gode langskudd.Kommentar
-
Joda, han har gode langskudd og frispark, men om det er de viktigste egenskapene for en spiss kan diskuteres. Han er en god hodespiller, men det har vi normalt andre spisser som er vel så gode til (klar over at de er skadet nå).Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ser helst at han spiller venstre kant, slik at han kan komme stormende inn i boksen å stange inn innleggene/overlegg fra høyre kant.Kommentar
-
Men nå er vi off-topic.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar