Treninger 2009

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BD
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2006
    • 1441

Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Jeg var en tur på treninga i dag også,men ser at rb.no var raskere en meg denne gangen.....Så da har jeg ikke så mye nytt og komme med ......Men det blir spennende og se BHR som spiss , det fungerte meget bra på dagens trening...Blir også spennede og se om Karim griper sjansen nå.....
    Hvem ble kjørt inn som sentral midtbane med Espen? (Kiko var jo ikke tilstede). Hvis det var Nosa, hvorfor antaes det å være Espen som starteri morgen? Er det bare en gjetning av RB, eller også noe du fikk inntrykk av?

Kommentar

• tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

Jeg personlig tror Espen spiller,men er ikke sikker ..Espen spilte sentralt hele treninga mens Nosa spilte en del på H kant

Kommentar

• gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

I følge lsk.no så er det trening i dag, søndag, kl 10.30. Noen som kan bekrefte dette?
        Spør fordi det flere ganger har vært avvik fra treningsplanen på lsk.no, og tidspunktene laget faktisk har trent.
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

Kommentar

• gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3218

Trening søndag 3. mai

Treninga søndag 3. mai var på den nye inngjerda og oppvarma grasbanen ved Lillestrøm stadion fra klokka 11.00 til 13.00. 17 spillere deltok i treninga. Fraværende var Arild (ute med skadd akilles etter gårsdagens 3-2 seier over Skjetten), Ollie, Marius, Kristoffer, Mathis, Steffi og Bjørn Bergmann (på Island og kommer tilbake i kveld). Edwin løp for seg sjøl under hele treninga og ble ellers tatt hånd om av fysio/medisinmann Geir Kåsene. Lars-Kristian og Jonna deltok i oppvarminga, men trente etter hvert mest for seg sjøl og med hverandre, selv om Jonna også deltok i en del av formasjonstreninga, Lasse ikke.

Etter oppvarming og fellesøvelser trente den antatte første-11'ern seks mot fire, både i angrep og forsvar, men kanskje med størst vekt fra Henning Berg på forsvarsrekkas oppgaver og samspill. André sto i mål bak en forsvarsfirer med

Ruben-Håvard-Frode-Stian

som brynte seg mot en sekser med

Nosa-Bjørn Helge
          Magnus-Alhassane-Kiko-Karim.

Med unntak av at Espen kom inn for Magnus i noen av dagens spilløvelser ser dette ut til å være første-11'ern, iallfall gitt de spillerne som var tilgjengelige på dagens trening. Mens denne seks-mot-fire øvelsen pågikk trente de øvrige skudd mot Otto. Etterpå kjørte midtbanefireren uten spisser (men med Espen for Magnus) mot det samme forsvaret uten keeper, og helt til slutt spilte de gule mot de svarte slik

André
          Ruben-Håvard-Frode-Stian
          Espen-Jonna/Vidar

mot

Nosa-Bjørn Helge
          Magnus-Alhassane-Kiko-Karim
          Otto

Bjørn Helge og Frode, for hvert sitt lag, skapte og skårte mye, og det ble fleipa med at Frode ville ha skårt 20 mål i løpet av sesongen hvis han ble flytta opp som spiss....

gilbert
          Last edited by gilbert; 03.05.2009, 13:04.

Kommentar

• hoyt
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 2850

Opprinnelig skrevet av gilbert
            Fraværende var Arild (ute med skadd akilles etter gårsdagens 3-2 seier over Skjetten), Ollie, Marius, Kristoffer, Mathis, Steffi og Bjørn Bergmann (på Island og kommer tilbake i kveld
            Hvor var Occean?
            "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
            - Nosa

Kommentar

• iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

"Treningsrapport" 4. mai

Mulig lag mot Start: (fikk msn fra en kompis som så treninga i dag)

Andre
              LKE/Nordtveit/Kippe/Ringstad
              Dosso/Kiko/Søgård/Mykle (sistnevnte byttet kanter)
              Riise/Nosa
              Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

Moderatormelding:
                Har flyttet en haug med innlegg om lagoppstillingen mot Start til kamptråden.

Kommentar

• Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

En fugl som var på dagens trening har visket meg følgende info.

Sannsynlig lagoppstilling:
                  Hansen
                  Bjørkøy, Nordtveit, Kippe, Ringstad
                  Essediri, Kiko, Dosso, Søgård
                  Nosa
                  Bergmann Sigurdarsson

Occean trente ikke, Sundgot trente ikke, Riise trente en halvtime og er veldig usikker til kampen i morgen.

Marius trente i dag også og er med i troppen.
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• gamle-perta
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2418

Trening fredag 8/5

Pågår nå i sterk vind og regnbyger. 13 utespillere inkl juniorer. Riise, LKE og Edwin trener lett og alternativt sammen med Geir K.
                    Resten av som er skadet er ikke å se. Vet ikke noe om dem foreløpig.
                    Og nå fryser jeg så mye på fingrene at jeg ikke klarer skrive mer

Hva angår skader så henviser jeg til det Tullebukk har lagt inn. Håper han får rett i sin optimistiske rapport...
                    For ordens skyld, vi var ikke på treninga samtidig. Tullebukk så første halvdel, jeg så de siste 45 minuttene.

Når det gjelder formasjon og lag til søndagens kamp så er jo det høyst usikkert i forhold til skader osv. Under den lille spillsekvensen jeg overvar så var laget stort sett som følger, uten keeper:
                    Håvard, Kippe, Vidar, Stian - Karim, Bjørkøy, Dosso/Espen, Magnus.
                    Hva angrep angår, så figurerte både junior-Bukken, Nosa og Marius Johnsen (!) der. Bjørn Bergmann var ikke til stede, uten at jeg vet hvorfor.

Dersom Johnsen er klar for kamp, så ville jeg foretrukket han på back og evt kjørt Ringstad et hakk høyere på banen. Men samtidig er vel nevnte forsvarsfirer den vi skal bruke framover, så det er jo greit å få samkjørt den også.
                    Men det er helt klart at alle skadene på offensive spillere gjør at Henning & Co trolig må tenke veldig alternativt for å få komponert et lag som også kan score mål...

Treninga ble avsluttet med spill på liten bane mot små mål mellom de gamle og de unge. Tror det ble uavgjort 6-6.
                    Keeperne trente for seg selv, og avsluttet treninga så stadion før resten av gjengen.
                    Last edited by gamle-perta; 08.05.2009, 12:12.
                    Mvh
                    Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                      Pågår nå i sterk vind og regnbyger. 13 utespillere inkl juniorer. Riise, LKE og Edwin trener lett og alternativt sammen med Geir K.
                      Kan du finne ut hvor lenge trioen er ute hadde jeg satt pris på det.

EDIT: Tullebukk har allerede kommet med oppdatering
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

Skaderapport fra dagens trening..Kiko en liten strekk ca 1-2 uker kan rekke odd kampen
                        BHR trener lett ,en liten murring i senen som går bak på kne (ikke lysken som jeg trodde så det er jo bra)han rekker 90% sikkert kampen mot odd.OO mulig han må oppereres ute i ca 3 uker etter en evnt opprasjon.Arild usikker men kan rekke odd kampen.Eriksen stor sansynlighet at han er klar mot odd.Edwin trener også lett og er klar mot odd. Så ting ser lysere ut en først anntatt med mange av våre skada spillere... Lillebukken var også på plass i dag.

Kommentar

• gamle-perta
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2418

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                          Hva skader angår så henviser jeg til det Tullebukk har lagt inn. Håper han får rett i sin optimistiske rapport...
                          For ordens skyld, vi var ikke på treninga samtidig. Tullebukk så første halvdel, jeg så de siste 45 minuttene.

Når det gjelder formasjon og lag til søndagens kamp så er jo det høyst usikkert i forhold til skader osv. Under den lille spillsekvensen jeg overvar så var laget stort sett som følger, uten keeper:
                          Håvard, Kippe, Vidar, Stian - Karim, Bjørkøy, Dosso/Espen, Magnus.
                          Hva angrep angår, så figurerte både junior-Bukken, Nosa og Marius Johnsen (!) der. Bjørn Bergmann var ikke til stede, uten at jeg vet hvorfor.

Dersom Johnsen er klar for kamp, så ville jeg foretrukket han på back og evt kjørt Ringstad et hakk høyere på banen. Men samtidig er vel nevnte forsvarsfirer den vi skal bruke i seriekampene som kommer, så det er jo greit å få samkjørt den også.
                          Det er imidlertid helt klart at alle skadene på offensive spillere gjør at Henning & Co må tenke litt alternativt for å få komponert et lag som også kan score mål...

Treninga ble avsluttet med spill på liten bane mot små mål mellom de gamle og de unge. Tror det ble uavgjort 6-6.
                          Keeperne trente for seg selv, og avsluttet treninga så stadion før resten av gjengen.
                          Mvh
                          Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

Hadde vært spennende å høre med Henning hvorfor han bruker Johnsen som spiss. Det er i aller høyeste grad uventet.

Ser ikke helt at han har de kvalitetene som skal til der bortsett fra at han er en god tilrettelegger.

Kommentar

• erlando
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 858

Fra tullebukks treningsrapport den 28.04 ble det trukket fram at MJ imponerte på innleggs-/avslutningsøvelsen. Mannen er sterk i lufta og har et relativt tungt skudd, så han vurderes kanskje som target man i OO/AS sitt fravær? Mangler helt sikkert en del på bevegelsesmønster og uforutsigbarhet, men det kan godt hende HB ser behov for mer muskler på topp.
                              Ja til pause i pausen!

Kommentar

• reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13278

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                Ser ikke helt at han har de kvalitetene som skal til der bortsett fra at han er en god tilrettelegger.
                                Han har jo puttet svært mange mål tidligere. Fra wikipedia:
                                Johnsen er en målfarlig spiller, og er kjent for sine gode langskudd.
                                Skåret også mye på hodet i start, og var vel klubbens toppskårer en periode. Var livsfarlig på dødball. Edit: Var klubbens toppskårer i 2005 sesongen med 8 mål Ikkeverst for en back.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

Opprinnelig skrevet av reka
                                  Han har jo puttet svært mange mål tidligere. Fra wikipedia:

Skåret også mye på hodet i start, og var vel klubbens toppskårer en periode. Var livsfarlig på dødball.
                                  Joda, han har gode langskudd og frispark, men om det er de viktigste egenskapene for en spiss kan diskuteres. Han er en god hodespiller, men det har vi normalt andre spisser som er vel så gode til (klar over at de er skadet nå).

Kommentar

• Bekkis
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 441

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                    Joda, han har gode langskudd og frispark, men om det er de viktigste egenskapene for en spiss kan diskuteres. Han er en god hodespiller, men det har vi normalt andre spisser som er vel så gode til (klar over at de er skadet nå).
                                    Belsvik har vel uttalt at han er den beste spilleren i norge mtp timing.
                                    Ser helst at han spiller venstre kant, slik at han kan komme stormende inn i boksen å stange inn innleggene/overlegg fra høyre kant.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

Opprinnelig skrevet av Bekkis
                                      Belsvik har vel uttalt at han er den beste spilleren i norge mtp timing.
                                      Ser helst at han spiller venstre kant, slik at han kan komme stormende inn i boksen å stange inn innleggene/overlegg fra høyre kant.
                                      Enig i at kan passe som venstekant. Det samme mener jeg om Ringstad og se gjerne at disse 2 utgjør venstresiden vår fremover.

Men nå er vi off-topic.

Kommentar

• Fuglegutt
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2008
                                        • 863

Ingen på dagens trening?
                                        På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

Kommentar

• tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
                                          Ingen på dagens trening?
                                          Veldig skuffende at det ikke kommer trenings rapporter nå som vi er inne i kanskje den viktigste uka noen sinne....Vi møter Odd,Godset og Sandefjord i løpet av ca 1 uke.Vi trenger min 6 poeng helst 7,gledligst 9 poeng på disse kampene.

Kommentar

Working...