Treninger 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6082

    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
    Et kjapt googlesøk viste meg at han sto som forward et sted (football-talents.co.uk) og left winger (transfermarkt.co.uk) et annet sted så virker som at han kan bekle fler roller offensivt.

    Han så ut til å bruke høyrebeinet når han slo langpasninger med Bergdølmo. Ellers må jeg innrømme at jeg gjetter på navnet på spilleren. Fikk bare fornavnet hans og info om klubben hans, alderen hans og nasjonaliteten hans.

    Men han ligna voldsomt på en skinna versjon av fyren du fant bilde av. Han hadde visst fått beskjed om at de skulle snakke med han i dag.

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6082

      Fikk med meg de siste minuttene av dagens trening også.

      Nosa forlot treninga med skade før jeg kom, men jeg så han traske mot åråsen og kunne ikke se at han så veldig skada ut. Velger å tro/håpe at han ville være forsiktig og er klar til søndag. Det var vistnok anklene som hadde fått en smell igjen.

      Når jeg kom spilte de 11 mot 11 på full bane. Lagene så da slik ut:

      Logi
      Pedersen - Johnsen - Kippe - Eriksen
      Essediri - Søgård - Dosso - Mouelhi
      Sundgot
      Myklebust

      Edwin
      Occean
      Bolly - Omedjonga - Tokstad - ujah
      Ringstad - Husar - Reid - Mosis
      Fredrikson

      På slutten av treningen ble det drill dødballer begge veier.

      Ellers sliter jeg litt med å skille ujah, yabre og Omedjonga. Så det er mulig jeg fikk det feil i går.

      Ellers var Bergmann og Gabrielsen til stede i fullt treningsutstyr i tillegg til PSA.
      Last edited by HSft; 23.10.2009, 15:08. Begrunnelse: høyreving var Ujah

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6082

        Dette er spilleren som spilte høyrekant, ble plutselig litt forvirra. Kan noen si meg hva han heter?

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          Det der er Tony Ujah.

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3208

            Trening lørdag 24. oktober

            Treninga i dag var på Vigernesjordet, 11.00-ca 12.30. Tre keepere: Stefan, Otto og André. Olivier Occean er stadig et fraværende lite mysterium. Fredrik Mosis, Stian, Ruben og Martin spilte andrelagskamp klokka 13.00 og var ikke på treninga. Det var heller ikke Fredrik G. Pål Steffen er i "oppvarmingstrening" og trener med Geir Kåsene. Det samme gjorde Nosa i perioder, men han var også med på deler av treninga med de andre, blant annet i formasjonstreninga, som hadde en 11'er som i dagens RB:

            Stefan
            Steinar-Marius-Frode-Lasse
            Karim-Espen-Nosa-Kiko
            Arild-Magnus

            gilbert
            Last edited by gilbert; 24.10.2009, 14:02. Begrunnelse: Fredrik G spilte ikke andrelagskamp, jf ref fra den kampen.

            Kommentar

            • ulfpulf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2505

              Opprinnelig skrevet av gilbert
              Pål Steffen er i "oppvarmingstrening"
              Litt mer enn det også, selv om han ikke trener for fullt. Jeg fikk nesten tåre i øyekroken av å se Pål Steffen fyre av et par harde skudd fra langt hold. Han virket ikke hemmet av skaden.

              Kommentar

              • maurakanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2005
                • 638

                Var bare tilstede første 20 min under oppvarmingen på kunstgresset. Følgende spillere var ikke tilstede: Olivier Occean, Espen Sørgård, Bjørn Bergmann Sigurdarson, Marius Johnsen, og Stefan Logi Magnusson.
                VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                Kommentar

                • Fuglegutt
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2008
                  • 863

                  Meget Meget gode nyheter om Steffi. Hadde nesten gitt opp å se han tilbake i aksjon. Men vi vet jo alle her at han er meget meget god på sitt beste.
                  På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6082

                    Jeg var en tur innom slutten av treninga og fikk med meg de siste minuttene. De spilte da 11 mot 11 en stund med følgende lag:

                    Fredrikson
                    Mosis - Bjørnbak - Husar - Ringstad
                    Prøvespiller - Tokstad - Bolly - Gulbrandsen
                    Edwin - Ujah


                    Myklebust
                    Sundgot
                    Mouelhi - Nosa - Dosso - Essediri
                    Eriksen - Kippe - Reid - Pedersen
                    Hansen

                    Vet ikke hvem prøvespilleren var, men han hadde gule sko, var afrikaner og spilte på motsat side av banen forhold til hvor jeg satt.

                    Utenfor trente Grodås med en tredje keeper. Denne keeperen så jeg bare på tvers av banen, men jeg gjetter på at det var snakk om Joakim Riis Rønnevig.

                    Treninga ble avslutta med noen kamper med 5 mot 5.

                    Generelt sett så det rimelig bra ut. 1. laget pressa godt under treninga og jeg har aldri sett 1. laget så overlegent 2. laget som det var under dagens trening. Dette kan ha mye med den svake (uten defensivt anker) sentral midtbanen til 2. laget. Ujah og Edwin ble ikke voldsomt delaktige under 11 mot 11 seansen.

                    Under 5 mot 5 spillet putta ujah et par mål og Bjørnbak fikk vist at han hadde et hardt skudd.

                    Kommentar

                    • iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

                      Moderator melding:

                      Har flyttet en del innlegg som omhandler Occean til Occean tråden.
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        Første trening 1. desember kl 1000.

                        Lsk a lag trener i hallen den 1 desember,tror det er kl 1000. Tommel opp om du kommer.

                        Kommentar

                        • general
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 1150

                          Får noen som har annledning til å møte opp på morgendagens trening skrevet en liten, men endog så kjær rapport. Vinterens høydepunkt er treningsrapportene...
                          Seriegull 2016!!!

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            På tide at tullebukk sykemelder seg igjen!
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              Så er vi endelig i gang igjen. Dagens lille rapport fra treninga 1 des. Følgende trente Kiko,Espen,Arild,Kippe,Olli,Karim,Tokstad,Ringstad ,Mini Bukken,LKE,Dosso,Nosa,Edwin,Bolly,PSA,Steinar P,Logi,Otto.
                              Følgende trente ikke.Marius driver med eksamen og vil være mye borte i des
                              Andre Hansen og Bergmann trente styrke inne på Åråsen.
                              Ruben er opperert for brokk og er snart tilbake og så dagens lille nyhet Martin Husar er løst fra kontrakten sin og har reist hjem.
                              Treninga begynte med lett oppvarming(løping) og noen enkle ball øvelser. Det var det jeg fikk med meg da mat pausa var over,men fikk noen ord med Kåsene før jeg stakk og han sa følgende om trenings opplegget i des. Ikke så mye løping som før,mere ball øvelser.2 trenings økt blir litt forskjelig fra i fjor bla med kick boxing,badmington,osv . Fikk også med meg at følgende drakt nr er ledige og håper at noen av disse blir fylt opp av nye spillere.Drakt nr 9,10(kan vi håpe på en ny Koren),11,4,5. Nevner også at Tony Ujah kommer tilbake i Januar. Håper dere setter pris på denne lille rapporten og at flere kan legge inn rapporter her... her er en liten video av dagens trening og et intervju med Henning Berg.http://lsk.no/?did=9118644

                              Kommentar

                              • gamle-perta
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2418

                                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                Andre Hansen og Bergmann trente styrke inne på Åråsen.
                                Betyr dette at Bergmann fortsatt ikke er 100 prosent??
                                Mvh
                                Gammer´n (Per T)

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                  Betyr dette at Bergmann fortsatt ikke er 100 prosent??
                                  Tror (håper)mere på at Bergmann og resten av gutta har litt forskjellig trenings opplegg

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    Opprinnelig skrevet av xeR
                                    På tide at tullebukk sykemelder seg igjen!
                                    Håper mere på at alle som er innom treninga legger inn en liten rapport her.Og til Dere som er på treninga det er ikke farlig og snakke med gutta ,bare pass på at Dere ikke avbryter noe.. Alle spillerne og trenerne setter pris på inntressen ,men vent med spørsmål til treninga er over.

                                    Kommentar

                                    • KrisB
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2008
                                      • 2923



                                      Første trening etter ferien
                                      LSK-TV gir deg bildene fra den første treningen etter spillernes ferie.

                                      Kommentar

                                      • vermu
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2008
                                        • 1729

                                        Trening Onsdag

                                        Ikke så veldig mye å "melde hjem om" fra dagens trening som foregikk fra kl 10-12 i LSK hallen.
                                        Dagens fravær: Hansen, Johnsen, Bergmann, Ruben, og Husar.
                                        Ingen nye spillere. 4 tilskuere og kaldt.

                                        Etter oppvarming blei gruppa delt i to. Berg tok med seg forsvarsspillerne + Søgård og Dosso på pasningsøvelser, mens Belsvik tok med seg resten på avslutningstrening. Keeperne holdt på for seg selv (uten Grodås tilstede).
                                        Begge øvelser med svært varierende kvalitet.

                                        Neste var en angrepsøvelse med bl.a innlegg og avslutning. Her deltok ikke PSA og Occean som drev med teknisk trening.

                                        Til slutt en uinterressant spilløvelse med 7er mål uten målmenn (spilte ute på banen!) PSA og Occean var ikke med her heller.

                                        Det var altså ikke elektrisk og nervepirrende i LSK hallen idag.

                                        Kommentar

                                        • Emil B
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2006
                                          • 5921

                                          Treningstidene er oppdatert.
                                          Denne uken starter med trening og avsluttes med showkamp i LSK-hallen.

                                          Kommentar

                                          Working...