LSK - Nybergsund, LSK-hallen, tors. 15/1-08 kl. 14.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kimito
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 2601

    #61
    Ferdig 1-0.
    Ferdigskåra

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      #62
      Både Tokstad og Bolly imponerte meg i 2. Så dessverre ikke hele 1. omgang, men rånern virket mer skjerpet enn kiko. Pedersen var også god. JML, Biffen og tildels Essediri overbeviste vel ikke akkurat.

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #63
        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Lov å chatte i kamptråd under kamp hvis jeg ikke tar helt feil.
        jada, så lenge chattinga går på det som tråden er om; dvs kampen.

        Slettet bare noen OT chatting.

        Håper vi får noen rapporter fra folk som så kampen live, og fy&skam til LSK som lovte dette gratis på LSK TV.
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6082

          #64
          Det mangler fortsatt en del, men vi kommer til noen muligheter og jeg tror vi vil utvikle oss mye fremover. Det at vi ikke vinner med mer enn ett mål har mye med målfarligheten Gundersen viste i dag. HAn har potensiale, men er ikke målfarlig nok og gikk i offside litt for mye syntes jeg. Heldigvis har vi nok to andre førstevalg på spissplassen som var ute med skade i dag.

          Mouelhi skuffa meg mest i dag. Dårlige passninger, elendig tempo og han mista ballen for ofte. HAr dog stor tro på at kiko bare hadde en dårlig dag, og blir mye bedre når vi kommer litt i gang.

          Bolly er god, men han fikk det litt tøft som spiss, mangler litt fysikk for å spille ensom spiss. At han har et stort potensiale er det liten tvil om.

          Noen som vet hva den svarte dingsen ved kraven til Tokstad var?

          Kommentar

          • ragnarrock
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 937

            #65
            mulig det bare var fordi kommentatoren (ufattelig tørr fyr forresten) nevnte det, men virket som om vi klarte å komme oss relativt raskt fra forsvar til angrep. få, og raske pasninger. er vel strengt talt noe som har vært planen til berg såvidt jeg husker. så var vel ikke så alt for ille dette.
            litt mere terping på pressisjon i pasninger og avslutninger så tror jeg vi kan brygge på noe artig jeg altså
            *Kjempe gutta fighte gutta!!*

            -RagnarRock-

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              #66
              Opprinnelig skrevet av reka
              Både Tokstad og Bolly imponerte meg i 2. Så dessverre ikke hele 1. omgang, men rånern virket mer skjerpet enn kiko. Pedersen var også god. JML, Biffen og tildels Essediri overbeviste vel ikke akkurat.
              Bolly var meget bra og kommer til å gjøre det skarpt i Tippeligaen allerede i år. Tokstad glimtvis meget bra, noen enkle feil og av og til en smule anonym, men absolutt en man kan tro vil få en god del innhopp i år. Noen av pasningene hans var av ypperste kvalitet. Midtun Lie og Biffen leverte som forventet, men fullstendig uenig med deg i vurderingen av Essediri, som jeg synes var frisk og langt bedre idag enn jeg hadde forventet. Dersom Karim holder nivået fra idag, er han absolutt en sterk konkurrent til 11'ern, for idag synes jeg han var utrolig positiv i forhold til tidligere. Kommer tilbake med en vurdering av samtlige spillere fra mitt synspunkt seinere i kveld, men mest positivt overrasket ble jeg nok av André Hansen, som fremstår som en framtidig toppkeeper.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • glasgow
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2007
                • 1252

                #67
                Opprinnelig skrevet av reka
                Både Tokstad og Bolly imponerte meg i 2. Så dessverre ikke hele 1. omgang, men rånern virket mer skjerpet enn kiko. Pedersen var også god. JML, Biffen og tildels Essediri overbeviste vel ikke akkurat.

                Er ikke helt enig med deg. Syntes faktisk Essediri jobbet bra i dag og kom til flere innlegg. Litt bedre presisjon kan han bli en utfordrer på høyre kant.

                Kommentar

                • Latvijan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2005
                  • 360

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av HSft
                  Noen som vet hva den svarte dingsen ved kraven til Tokstad var?
                  Jeg ble fortalt at det var en pulsmåler som sender data direkte til aparatet på benken.

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    #69
                    Ved disse tider i fjor ville det vært en elektrode som sendte strømstøt fra benken hver gang spilleren gjorde en feil.

                    Mitt lag basert på kampen i dag:

                    -----Hansen
                    Pedersen---Kippe---PSA----Ringstad (under tvil)
                    Riise-------Søgård--Tokstad---Bolly
                    -------------Sundgot---Mykle

                    Kommentar

                    • Henrik
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2006
                      • 2110

                      #70
                      Hansen i mål i første overbeviste meg. Han har potensiale! Både Kiko og Bjørkøy var svake sentralt på midten.

                      I andre omgang syns jeg Bolly var god, dessuten står det helt klart for meg at Arnarsson har potensiale. Tror han sammen med Kiko på midten kan bli en killer!

                      Biffen og JML var begge skrekkelig dårlige. Dessuten undrer jeg meg over hvorfor Bolly spilte så mye på topp fremfor på kanten.
                      Last edited by Henrik; 15.01.2009, 19:16.

                      Kommentar

                      • Seb.R
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 4159

                        #71
                        Bilder fra kampen:
                        www.sebastianramsland.com
                        www.twitter.com/sebramsland

                        Kommentar

                        • Felt C
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2004
                          • 776

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Henrik
                          Hansen i mål i første overbeviste meg. Han har potensiale, både Kiko og Bjørkøy var svake sentralt på midten.

                          I andre omgang syns jeg Bolly var god, dessuten står det helt klart for meg at Arnarsson har potensiale. Tror han sammen med Kiko på midten kan bli en killer!

                          Biffen og JML var begge skrekkelig dårlige. Dessuten undrer jeg meg over hvorfor Bolly spilte så mye på topp fremfor på kanten.
                          Kiko var rett og slett fryktelig idag.Han skyldte for stram taping noe som førte til en minimal vannblemme.Hadde jeg vært han hadde jeg heller gått til optikeren får sjekke meg for fargeblindhet.
                          Ellers er jeg enig i at Bolly ser lovende ut,meget lovende.

                          Bollywood!

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6082

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Henrik
                            Dessuten undrer jeg meg over hvorfor Bolly spilte så mye på topp fremfor på kanten.
                            Vi hadde vel ingen andre som kunne spille på topp som ikke var med i førsteoppstillingen. Sigurdarson, Ollie og Fellus er jo ute. Synes ikke det var så merkelig, selv om jeg er enig i at han er bedre som ving.

                            Kommentar

                            • Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Henrik
                              Biffen og JML var begge skrekkelig dårlige. Dessuten undrer jeg meg over hvorfor Bolly spilte så mye på topp fremfor på kanten.
                              Biffen fikk en halvtime og klarte seg meget godt, noe annet ville være underlig med tanke på motstanden. "Skrekkelig dårlig" stemmer mer med forhåndsdømming enn realiteter.
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

                              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                              Kommentar

                              • King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                Så skaden til Riseth alvorlig ut?
                                Alltids lov å håpe, men er vel bare den vanlige ankelen/akkilesen som han sliter med. 30 minutter er opp mot det meste han klarer å spille før det sier stopp. Godt vi har Biffen i bakhånd!

                                Jeg ble også meget imponert over både burvakteren og han raske mørke på topp.
                                Ultras Felt C Lillestrøm

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7092

                                  #76
                                  Fikk bare med meg andre omgang, og syntes Essediri, Arnarsson og spesielt Bolly viste gode tendenser. Søgård også klart mer på hugget enn på noe tidspunkt i 2008. Selve spillet tror jeg ingen trenger å legge særlig stor vekt på, spillerne er stinne av trening nå.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • Henrik
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2006
                                    • 2110

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                    Biffen fikk en halvtime og klarte seg meget godt, noe annet ville være underlig med tanke på motstanden. "Skrekkelig dårlig" stemmer mer med forhåndsdømming enn realiteter.
                                    Da ser vi noe ganske forskjellig her ja. For meg tar han utrolig stor risiko, har noen fryktelige oppspill samt at han er generelt utrygg bak der.

                                    Kommentar

                                    • Canário
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2005
                                      • 1471

                                      #78
                                      Arnarsson var god da han var involvert, problemet var kanskje nettopp det. Men jeg synes han er den i stallen med det største potensialet som offensiv midtbanespiller får han bedre tid til å kjenne spillmønsteret og spillernes bevegelser mv. Den rollen han har tar litt tid å komme inn i. Det samme for Ringstad, Tokstad og Bolly som garantert kommer til å bli (enda) bedre når de blir litt mer vant til rollene og litt mer samspilt med resten av laget. Det vil helt sikkert gjøre utslag i større trygghet og hurtigere/bedre pasningsspill. Kiko trenger også en kamp eller to for å komme i form og bygge opp en samhandling - det vil også garantert heve pasningene hans. I dag var de dårlige.

                                      Spillet var heller ikke det beste, men det skal være noe uforløst i januar og det ble vanskelig å spille "gjennomført" med så mange bytter. Men det var vel nettopp mange bytter og kamptreninga som betydde mest i dag.
                                      Last edited by Canário; 15.01.2009, 21:46.

                                      Kommentar

                                      • Canário
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 1471

                                        #79
                                        Essediri var god på kanten og kombinerte bra flere ganger. Men det blir litt "overdreven" spilling inn mot flere som ikke har særlig hodestyrke, siden problemet er at han sjelden evner å komme forbi eller skape ubalanse. Det hadde vært bedre å komme inn mer sentralt mellom forsvar og midtbane og spilt på Gundersen og Bollys største styrke på gjennomløp. Sentralt har man pasningsalternativer i fire retninger pluss muligheten for å skyte, på kanten har man ett alternativ, som ofte blir helt ufarlig uten OO eller Arild i boksen. Håper Arnarsson (eller Dosso) er spillere som vil komme mer inn i mellomrommet. Det trenger vi - spesielt med de raske og ganske gjennombruddshissige spillerne vi (etter hvert) har fått. Da blir etter min mening Kiko og Bjørkøy/Søgård ikke godt nok/komplementært nok og kun Karim dersom vi har flere hodespillere. Forsvaret har også mye å gå på for å gjøre sine offensive "oppgaver" bedre, som det virker som Berg jobber med og vi ikke minst har en riktigere sammensetning i år med Eriksen og Ringstad som offensive backer og en (forhåpentligvis) mindre skadet Riseth som ufyller PSA og Kippe - som sammen kan ty til liitt mange langballer.

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                          Alltids lov å håpe, men er vel bare den vanlige ankelen/akkilesen som han sliter med. 30 minutter er opp mot det meste han klarer å spille før det sier stopp. Godt vi har Biffen i bakhånd!

                                          Jeg ble også meget imponert over både burvakteren og han raske mørke på topp.
                                          Ingen fare bare en liten overtråkk på Vidar.

                                          Kommentar

                                          Working...