Oppdatering av hva som har skjedd så langt i kampen
LSK - Nybergsund, LSK-hallen, tors. 15/1-08 kl. 14.00
Collapse
X
-
Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339 -
Opprinnelig skrevet av veironOoops!! Jeg så ikke at du hadde skrevet omtrent det samme som meg litt ovenfor
(mod: sorry for "chat")Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
fikk stjelt litt nett av naboen, hurra!
av det lille jeg har sett har det hele virket litt blekt.
lovende av ringstad og eriksen.
hansen også utenom et håpløst utspill som fort kunne vært mål til nybergsund.
bjørkøy virker ivrig og lettere til bens enn jeg kan huske å ha sett han.
som andre har nevnt, mye upresist. av både pasninger og avslutninger.*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Jeg tipser bare om at hvis man sender "gratis" til 1984 så får man 24 timer gratis med tv2 sumo gull ( altsa den beste hvor man får sett alle programmer ), jeg sitter å ser på kampen nå med den koden, det funker drit bra Du får en melding tilbake med en gang, og det står hvordan man kommer seg inn og får aktivert koden raskt og effektivt.
Tusen takk for info. Funker fett som bare det
Så første omgang i hallen, men frøys så jævlig^^"Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
FjøraKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Etter det jeg så i første omgang så er jeg egentlig glad for at det er 2 måneder til seriestart idag, pga det var ikke veldig overbevisende. Men de viste glimt til bra angrepsspill innemellom, noe som forøverig er positivt. Men de har veldig mye å jobbe med.Kommentar
-
Gundersen skøyt nettopp i tverliggeren fra et par meter bare. Han burde absolutt satt den i nettet.
Essediri har vært frisk første 10-15 min av 2. omgang.
- Gundersen med 3 avslutninger nå på noen få min bare. Han burde ihvertfall scora et!
- OG DER BURDE ARNASSON SCORA!!!! Han header i tvelliger fra 2-3 meter på nesten åpent mål bakerst i feltet.. Han fikk stå helt umarkert.
- Kombinasjonen med Pedersen-Essediri på høyre side har vært veldig bra i starten av 2. omgang.Kommentar
-
Jeg ser ikke helt potensialet i den fyren!
Edit: Og enda en gang der!!Kommentar
-
smeller i treverket nå"Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
FjøraKommentar
-
Bedre takter i denne omgangen enn det jeg så på slutten av den første. Tokstad har hatt to gode raid på midten og viste god oversikt ved å sende ballen ut på høyre i rett tidspunkt. Den "hjemvendte" islendingen headet ballen i tverrliggeren etter det angrepet.FerdigskåraKommentar
Kommentar