Limer inn et tilsvarende innlegg jeg har hatt på LSK-lista. Dette er ikke noe forsøk på provokasjon, så jeg håper inderlig at ikke denne tråden utvikler seg til usakelig drittslenging. Synginga i går var jævlig bra, og Klanen ble pissa på. Fakta.
Tromma gir veldig bra stemning, det er ikke noe å diskutere engang.
Men det er en ting å sette fingeren på når det gjelder synginga, og det er variasjon.
De nye sangene er kule, men de synges litt for mye.
Selv jeg som er LSK supporter begynnte å bli drittlei av "hammarbysangen" etterhvert.
Vi har jo så mange sanger å ta av!
Håper og regner med at det også kommer fler sanger som passere med tromme, så vi kan variere mer og samtidig bruke tromme. Inntil det skjer håper jeg vi tar i bruk de gode gamle sangene mer, selv om ikke trommisen får boltre seg like mye.
Tromma gir veldig bra stemning, det er ikke noe å diskutere engang.
Men det er en ting å sette fingeren på når det gjelder synginga, og det er variasjon.
De nye sangene er kule, men de synges litt for mye.
Selv jeg som er LSK supporter begynnte å bli drittlei av "hammarbysangen" etterhvert.
Vi har jo så mange sanger å ta av!
Håper og regner med at det også kommer fler sanger som passere med tromme, så vi kan variere mer og samtidig bruke tromme. Inntil det skjer håper jeg vi tar i bruk de gode gamle sangene mer, selv om ikke trommisen får boltre seg like mye.
Kommentar