Jan Kjell Larsen ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    Jan Kjell Larsen ?

    Ser at han nå er inne i landslagstroppen i morgen mot Costa Rica. Vet at dette navnet har blitt nevnt før her, er han i kikkerten vår lengre? Noen som vet noe?
    Kanarifugla flyr høyt i år!
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #2
    Ettersom Heinz kun har en ettårskontrakt så er jeg ganske sikker på at han fortsatt er aktuell for Lsk...
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #3
      Re: Jan Kjell Larsen ?

      Opprinnelig skrevet av iL
      Ser at han nå er inne i landslagstroppen i morgen mot Costa Rica. Vet at dette navnet har blitt nevnt før her, er han i kikkerten vår lengre? Noen som vet noe?
      Markedsprisen hans gjorde ihvertfall et hopp i været igjen, dessverre

      Petter

      Kommentar

      • Smukken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2004
        • 718

        #4
        Noen som vet hva Haugesund vil ha for han ? og hva vi evt. kan tilby ?
        Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          #5
          I fjor var det vel snakk om fem mill. eller noe i den retningen.
          Ihvertfall en uakseptabel pris for LSK.
          Knurr...

          Kommentar

          • KimFL
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 1410

            #6
            Noen som veit når kontrakta hans går ut?

            Uansett...5 mill for en 2. div spiller er altfor mye. Bør vel prises til under millionen ihvertfall.


            KimFL

            Kommentar

            • gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

              #7
              Snakket med en god kilde i LSK-miljøet på Martins i natt, og ut fra den samtalen er jeg usikker på hvor hardt vi går for Jan Kjell....
              Virket som det var ting hos den unge keeperen man visstnok ikke var helt fornøyd med.
              Enten stemmer dette, eller så ble jeg rundlurt bare fordi vedkommende ikke ville røpe hvor langt man er kommet.
              La oss håpe på det siste.

              Etterhvert er det vel flere lag som jakter på ny keeper med tanke på neste år: Sånn som Viking, Lyn (Al Habsi forsvinner helt sikkert), Odd (Holtan må vel pensjonere seg snart?) og Fredrikstad. Så her kan det bli mange om beinet.

              For øvrig er "araberne" i Haugesund kjent for sine pengekrav. Og at Jan Kjell plutselig er i A-landslagsdiskusjonen har neppe gjort moderklubben mindre grisk.

              PS: Var ikke Jan Kjell med LSK på en av treningsleirene i vinter? Var det noen som så han der?

              mvh
              perta
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #8
                Fra www.nettavisen.no:


                Myhre skryter av Larsen
                Thomas Myhre er full av beundring for Jan Kjell Larsen, og mener
                21-åringen bør komme seg vekk fra FK Haugesund.

                Av Jan Sturla Johannessen og Roy Kvatningen

                I vinter forsøkte Lillestrøm å kjøpe Jan Kjell Larsen fra FK
                Haugesund, som i fjor rykket ned til 2. divisjon. Klubbene ble imidlertid ikke
                enige om overgangssum, til keepertalentets store skuffelse. Lillestrøm
                hentet i stedet inn Heinz Müller på en ettårskontrakt. Larsen bytter
                fortsatt gjerne ut Haugesund Stadion og 2. divisjon med Åråsen og
                eliteseriespill.

                - Jeg har alltid sagt at jeg ønsker å spille i eliteserien, sier Larsen
                til TV 2 Nettavisen.

                Landslagets førstekeeper Thomas Myhre er enig med Larsen i at han bør
                bytte klubb så raskt som mulig.

                - En framtidens mann
                - Jeg har utrolig sans for Jan Kjell. Jeg så han på en samling i fjor,
                og da var han helt fantastisk. Det er synd at ingen i eliteserien har
                snappet han opp. Han er en framtidens mann, skryter Thomas Myhre, som
                stort sett har vært førstekeeper på det norske landslaget det siste
                tiåret.

                Myhre sliter med en brystskade, og spiller ikke mot Costa Rica. Det
                åpner døren for Espen Johnsen - og kanskje også Jan Kjell Larsen.

                Redd for å stagnere
                Hvis Larsen skulle få spilletid for Norge mot Costa Rica, blir han den
                første spilleren fra tredje divisjonsnivå som debuterer på landslaget
                siden Roy Amundsen gjorde det for Snøgg i 1981. Spørsmålet er hvor lenge
                den talentfulle keeperen kan bli i 2. divisjon. Også Chelsea har vist
                interesse for Larsen, som fyller 22 år om én måned.

                - Jeg er litt redd for å stagnere, innrømmer Larsen.

                U21-landslagskeeperen har to år igjen av kontrakten med FK Haugesund,
                og både håper og tror på et klubbytte i sommer.

                - Prisen på meg går jo bare nedover, konstaterer han.

                Flere interesserte klubber
                Lillestrøm er mest sannsynlig fortsatt interessert i å kjøpe
                keepertalentet, selv om daglig leder Jan Åge Fjørtoft er forsiktig i uttalelsene.

                - Det vil jeg verken bekrefte eller avkrefte for øyeblikket. Alt jeg
                kan si, er at vi var interessert i å hente ham tidligere, sier
                LSK-sjefen.

                Ifølge FK Haugesund foreligger det ingen konkrete bud på Jan Kjell
                Larsen i øyeblikket.

                - Vi har ikke hørt noe fra Lillestrøm siden sesongslutt i fjor. Da
                ringte Jan Åge Fjørtoft og la frem en sum, men samtalen var over i løpet av
                40 sekunder. Vi var ikke fornøyd med det LSK ønsket å by for ham, sier
                sportslig leder Nils Halvor Berge til TV 2 Nettavisen.

                - Men det er fremdeles interesse fra både norske og utenlandske
                klubber, uten av jeg vil nevne navnet på disse. Det gjør vi først når det
                eventuelt foreligger et konkret bud, noe det foreløpig ikke har kommet,
                legger han til.



                __________________________

                Den boldinga er meg.
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • sten
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2005
                  • 873

                  #9
                  Jan Kjell Larsen

                  Veldig synd at LSK ikke kunne hente han.Han er et kjempetalent og det er rett og slett krise at han må spille i 2.divisjon.Jeg skjønner at Haugesund vil ha penger for han,men dem får ta tenke litt på spilleren også.Kunne da vel gått an å fått til en utlånsavtale.Er jo forferdelig hvis han ikke får prøvd seg i eliteserien.Jeg syns LSK og Haugesund burde ta seg en ordentlig prat for det må da for faan gå an å bli enige om ei avtale som både LSK og Haugesund kan leve med

                  Kommentar

                  • Smukken
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2004
                    • 718

                    #10
                    Enig med Sten her............ Men nå er jo Heinz ganske bra også da
                    Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #11
                      Utrolig synd for Jan Kjell at klubben hans ødlegger for utviklingen til en avnorges største tallent. Håper bare Fjøra ordner med utlån eller legge littt penger på borde, vi trenger uansett en keeper når Reitmaier takker for seg. Muller har jeg ikke noe tru på at vi klarer å holde på i mange år, han er utrolig gira på å komme seg ut.

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Paddis
                        Utrolig synd for Jan Kjell at klubben hans ødlegger for utviklingen til en avnorges største tallent.
                        Utrolig synd at Jan Kjell og de andre spillerne på det laget ikke var gode nok til å unngå nedrykk fra 1. divisjon.

                        Skulle faen meg bare mangle at klubben krever godt betalt for en norsk U-21 landslagsspiller. De har vært med på å utvikle ham fra bæsj til knasj og da blir det er patetisk å høre om at klubben ødelegger for talentet.

                        Det er ikke noe poeng for FK Haugesund å selge ham på billigsalg, da er det bedre for dem at han blir i klubben og spiller dem opp tilbake til 1. divisjon.
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        Working...