Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
hadde ikke hatt noe imot å hatt han i stallen egentlig.. et år med Arildo som mentor så han kan lære å plassere seg så kan han bli jæskla bra tror jeg..
Ricketts har jo en helt vanvittig hurtighet! Han må det gå an å få til noe med. For øvrig litt synd å se Bolly bli tatt av banen - jeg håper og tror at han får mye spilletid i årets sesong.
Ricketts ut, søgård inn. Er det godkjent kamp av Ricketts?
Av det (lille) jeg har sett fra TV2 Sumo, ja.
Har ikke kommet til de enorme sjangsene, men hans hurtighet er en konstant trussel. Et eksempel er hvor han istad vant et innkast i god posisjon, kun ved å løpe som et olja lyn mot forsvarsspilleren, som til slutt måtte spille ut ballen.
Har ikke kommet til de enorme sjangsene, men hans hurtighet en en konstant trussel. Et eksempel istad vant han et innkast i god posisjon, kun ved å løpe som et olja lyn mot forsvarsspilleren.
I tillegg ser han ut til å ha god spenst. Det var han som stusset ballen videre til Tokstad da han ble felt og fikk straffe.
Ricketts ut, søgård inn. Er det godkjent kamp av Ricketts?
Jeg synes han ser bra ut. Kanskje ikke den letteste kampen for han å briliere med farten sin, siden Kamma ligger såpass dypt. Tror han kan bli en hit mot lag som ligger litt høyere med backfireren.
Kommentar