Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ny god kamp av Ringstad, trygg bakover og bra fremover. Tror vi sitter på en toppspiller her. Ellers gjør Ruben Gabrielsen det bra synes jeg, i den halvtimen han fikk spille. Defensivt en veldig bra kamp av hele laget. Bolly scorer et klassemål han skaper selv med litt hjelp av en ellers svak Myklebust. Andrè Hansen er trygg i feltet, men utrygg med beina. Hadde en klasseredning i slutten av kampen. Ricketts er lynrask, og verdt å satse på tror jeg. Det er de inntrykka jeg sitter igjen med etter dagens kamp.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
ringstad, tokstad, bolly, hansen og rocketts imponerte meg alle mann.
ser fint for meg å ha rockets på benken, og bare kaste han utpå det siste 15mot noen slitne vålerenga ben... da blir det mye farlige sjangser for å si det pent!
takket være tv2sumo's fantastiske overføring synes jeg det var mye anonymt fra riise, kiko, bjørkøy, arild, psa, pedersen etc etc(skjønner dere hvor jævelig dårlig det var filma eller?). foretrekker å ikke se de gjøre noe fantastisk enn å drite seg ut til tusen forsåvidt..
mykle gjorde mye rart idag.. men når han får ballen i bena, så blir det mye morro.
gleder meg til neste kamp, vil se blaget spille og jeg.. møkka tv2..
Helt grei kamp. Små-kjedelig 1.omgang, ble bedre i 2. Jeg ble mest imponert over Ringstad. Han hadde utrolig bra innlegsfot, og var ofte med fremover. Rickets er kjapp, og har syk spenst. Bortsett fra det viste han ikke så mye syns jeg.
Rickets er kjapp, og har syk spenst. Bortsett fra det viste han ikke så mye syns jeg.
Det var han som headet fint videre til Tokstad som da fikk straffespark. Jeg synes Ricketts skaper mye uro i HamKam forsvaret og alt i alt gjør en ganske bra figur. Minuset er at han kom til for få avslutninger og noen ganger virket litt sliten.
Det var han som headet fint videre til Tokstad som da fikk straffespark. Jeg synes Ricketts skaper mye uro i HamKam forsvaret og alt i alt gjør en ganske bra figur. Minuset er at han kom til for få avslutninger og noen ganger virket litt sliten.
Ja, og der var han høyt over bakken når han hedda den ned.
Han skaper uro ja, absolutt, men det gjør jo spillere med fart. Det var når han hadde ballen i beina han var litt skuffende.
Syns uansett vi skal gi han ett par sjanser til, han trenger nok tid til å spille seg inn og lære seg å kjenne spillestilen.
Ricketts skuffa meg, men jeg hadde antaglig for store forventninger. Han er rask men fikk ikke noe inntrykk av ball ferdighetene hans. Klart han hadde ett stort press på seg for å overbevise for kontrakt. Det vil visse seg om han får det, men hurtighet er viktig i fotballl så vi får se.
Jeg synes han viste kjempefart ved et par anledninger, som kunne gitt store muligheter.
Dog synes jeg han virket stasjonær og litt krøkkete.
Begrensa med stående klack idag, vil tippe kanskje 200 syngende, men absolutt greit...mye stille perioder vel og merke, men for all del, kan ikke forvente all verden i en treningskamp lørdag ettermiddag....
Sto selv ikke med KFL idag, men de som sang og hoppa skal selvfølgelig ha creds for det
LSK 2 slo Lørenskog 5-2, målscorere for LSK var Viktor(2), Colin N'Kee(2) og Fellus. N'Kee gjorde det bra etter innhoppet og fortsatte der han slapp mot Lørenskogs juniorlag. Viktor også bra, selv om han faller litt ut av kampen i perioder. Karim veldig frisk i spesielt første omgang.
Ser absolutt ingen grunn til å hente Ricketts. Han er rask, veldig rask, men utover det har han ingenting. Vi har nok av middelmådige spisser i f.eks. Fellus, Ciise og Gundersen.
Forresten, hurtighet er én ting, å kunne bruke den riktig er noe ganske annet.
Kommentar