Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Også fikk han spille spiss sammen med Fjøra på LSKs lag i sponsorkampen :P
Var det gøy, Petter? Så ut som om du ble litt sliten...
Jeg sleit som et rent lite helvete....jeg har en kropp som er skapt for tribuneliv, ikke spille fotball. Men det var forferdelig moro, og jeg er deppa enda for at jeg ikke scorte når jeg kom alene mot Grodåsen
Kanskje jeg må revurdere Fuglas innsats i denne kampen ? Jeg syntes den var høyst variabel, og i lange perioder ganske tam, forsåvidt forståelig, motstanderen tatt i betraktning. Jeg vil vel tro at Cuba-spillerne kanskje hadde våkna litt mer mot Odd, samt at nedrykkskandidat Odd er en svak målestokk i år.
Kommentar