Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg er jo for tiden paa cuba og kan si en ting: Cuba er et daarlig-lag som vi boer knuse.
De tapte 0-1 mot 2. laget til river-plate for noen dager siden og vant noen knappe seiere mot sammensatte argentinske junior-lag.
De har forresten en spiller som er mye bedre enn de andre, han er spiss og heter Lester Moré. Han scorer nesten alle maalene til landslaget og i den kjemmelige ligaen, som suger, boetter han inn maal.
Kan kanskje vaere noe for fugla, han maa selvfoelgelig "hoppe av", for kommunist-regimet nekter han aa bli proff.
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Hvor dårlige kan de være? De spilte 2-2 hjemme, og 1-1 borte mot Costa Rica (VM-kvalik), og de ligger på 21. plass på FIFA-rankinga.....selv om det ikke betyr allverden for tiden....Norge ligger forøvrig på 36. på samme ranking.
Jeg kan heller ikke skjønne at de skal være så dårlige. 2-2 og 1-1 mot Costa Rica (som var med i vm 2002) er etter min mening ganske sterkt. Og de ligger over Norge på Fifa rankingen. Det er kanskje ikke Brasil, men en verdig motstander, absolut!
Kampen spilles på Åråsen kl 1900. I forkant av denne kampen vil det spilles en internkamp mellom LSKs sponsorer og administrasjonen i LSK. Denne starter kl 1700 og vi forventer at sponsorene også i år henter tidligere LSKere som forsterkninger.
Det går rykter om at sponsorene er i kontakt med følgende spillere; Tom Sundby, "bukken", Frode Grodås, Schiller'n....som de håper skal forsterke deres lag.
Det cubanske idrettsforbundet har denne våren besluttet at Cuba må satse mer på å få internasjonale resultater i fotball. Det første aktuelle mesterskapet for cubanerne er det Nord- og mellomamerikanske mesterskapet i juli. Cuba ble for 3 mnd siden slått ut av VM-kvalifisering av Costa Rica. Laget som Norge møter i oppkjøringen til Italia-kampen. Cuba spilte 2-2 mot Costa Rica hjemme i Havanna, og spilte 1-1 i Costa Rica. Dermed røyk Cuba ut av VM-kvalifiseringen på bortemål. I Gold Cup skal Cuba møte Costa Rica, USA og Canada i gruppespillet.
Cuba har ikke vært i noe VM-sluttspill siden 1930-årene, men laget spilte seg frem til kvartfinalen under OL i Montreal i 1976. Ble slått ut av Polen som senere tok sølv.
Jeg er jo for tiden paa cuba og kan si en ting: Cuba er et daarlig-lag som vi boer knuse.
De tapte 0-1 mot 2. laget til river-plate for noen dager siden og vant noen knappe seiere mot sammensatte argentinske junior-lag.
De har forresten en spiller som er mye bedre enn de andre, han er spiss og heter Lester Moré. Han scorer nesten alle maalene til landslaget og i den kjemmelige ligaen, som suger, boetter han inn maal.
Kan kanskje vaere noe for fugla, han maa selvfoelgelig "hoppe av", for kommunist-regimet nekter han aa bli proff.
Altså bedre (på rankinga) enn:
Skotland (som Norge spilte 1-1 mot?)
Island (Som jeg TROR slo italia da Gylfi Einarsson scorte)
Guam (som jeg ikke vet hvorfor jeg la inn)
Skal folk på denne kampen? (Er det tilrettelagt for publikummere.) Hva koster inngangen? Stiller LSK med seriøst lag, eller kan tilreisende risikere å se et B/jr - lag som bedriver lett jogg og fotballkamp på lavt nivå utpå der?
Skal folk på denne kampen? (Er det tilrettelagt for publikummere.) Hva koster inngangen? Stiller LSK med seriøst lag, eller kan tilreisende risikere å se et B/jr - lag som bedriver lett jogg og fotballkamp på lavt nivå utpå der?
Takk for svar.
Det blir nok ekte lag ja. (men kan være dem prøver noen spillere)
Hvis jeg ikke tar feil så kostet det 50 (100?) for voksene og 0 for barn forige gang jeg var på treningskamp.
De som skal på kampen kan kanskje sågar se fram til salsadansende snasne cubanske damer på tribunen? :P
Ta med kikkert...
Ta med kondomer, mere "loessluppne" damer finnes ikke.
Men, serioest, FIFA-rankingen betyr ingenting.
Lett aa sanke poeng mot smaa karibiske baseball-nasjoner.
Saa Cuba mot Super-laget Martinique i kvalikken i fjor og de imponerte ingen. Det samme skjedde mot ett 3. eller 4. div. lag fra Kristiansand som jeg ikke husker navnet paa, med spillere som tydligvis var i Havanna for helt andre ting ting enn aa spille fotball....
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
De som skal på kampen kan kanskje sågar se fram til salsadansende snasne cubanske damer på tribunen? :P
Ta med kikkert...
Ta med kondomer, mere "loessluppne" damer finnes ikke.
Men, serioest, FIFA-rankingen betyr ingenting.
Lett aa sanke poeng mot smaa karibiske baseball-nasjoner.
Saa Cuba mot Super-laget Martinique i kvalikken i fjor og de imponerte ingen. Det samme skjedde mot ett 3. eller 4. div. lag fra Kristiansand som jeg ikke husker navnet paa, med spillere som tydligvis var i Havanna for helt andre ting ting enn aa spille fotball....
Den betyr ingenting nei men det er vel ikke for null grunn at Brazil er på første og American Samoa ligger helt nede :wink:
Trur detta kan bli en vanskeligkamp, men underholdene, hvis noen cubanske jenter står for pause underholdninga :lol:
Kommentar