Overskriften sier vel hva jeg lurer på.
Hva skjer med Roma-flagg på feltet?
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av LatvijanPersonlig synes jeg det er et fint flagg, men jeg skjønner godt hvorfor folk lurer...
Jeg ville selv blitt kvalm hvis det var et Tottenham,Chelsea,ManU,Brøndby,Lazio eller Celtic-flagg! (ojoj nå fornærmet jeg nok mange)Kommentar
-
Jeg skjønner ikke problemet med det jeg asså! Går jo ikke ann å se en europeisk toppkamp uten å finne Norske flagg på tribunen! Jeg gikk også med Fugla drakt på Brøndby-FCK!! Fikk bare positive tilbakemeldinger på det.. Blir selvfølgelig noe annet den dagen det blir mange andre flagg o'l der, men så lenge det er snakk om så lite skjønner jeg ikke problemet! Fugla fans er de iallefall..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Totti21Jeg skjønner ikke problemet med det jeg asså! Går jo ikke ann å se en europeisk toppkamp uten å finne Norske flagg på tribunen! Jeg gikk også med Fugla drakt på Brøndby-FCK!! Fikk bare positive tilbakemeldinger på det.. Blir selvfølgelig noe annet den dagen det blir mange andre flagg o'l der, men så lenge det er snakk om så lite skjønner jeg ikke problemet! Fugla fans er de iallefall..
Det å ha på seg drakt blir litt annerledes enn å stå å vifte med ett flagg på 1 * 1,5 meter.
Det at du hadde på den skjønne gule Lillestrøm drakta på hjemmekampen mellom Brøndby og FCK blir heller ikke akkurat det samme for du er på besøk/ferie i utlandet, Danmark der alle elsker nordmenn, og Brøndby har gule drakter de også. (jeg regner med at du sto på Brøndby sin side).Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyVi har noen Roma supportere som også er LSK folk. Derfor er flagget der.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Totti21Jeg skjønner ikke problemet med det jeg asså! Går jo ikke ann å se en europeisk toppkamp uten å finne Norske flagg på tribunen! Jeg gikk også med Fugla drakt på Brøndby-FCK!! Fikk bare positive tilbakemeldinger på det.. Blir selvfølgelig noe annet den dagen det blir mange andre flagg o'l der, men så lenge det er snakk om så lite skjønner jeg ikke problemet! Fugla fans er de iallefall..
Men det er faen ikke noe vits å ha andre klubbers flagg.Gul og svart
Team Wenche MyhreKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av TonyVi har noen Roma supportere som også er LSK folk. Derfor er flagget der.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av TonyVi har noen Roma supportere som også er LSK folk. Derfor er flagget der.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Jeg synes nå det er forskjell på å henge et norskt flagg over gjerdet på en stadion i Italia eller England og på å vifte med et fremmed klubbflagg på LSKs supporterfelt.
På Åråsen har vi hatt islandsk flagg på feltet for å hylle spillere før. Det må være ok.
Tysk flagg over et av reklameskiltene ville vært ok nå.
Det som blir for dumt er å stå å veive med et fremmed klubbflagg på supporterfeltet. Gjør det på sitta om du absolutt må - ikke blant fansen.
NSA har jo politikken ingen klubbeffekter på landskamper, av den grunn at det er Norge man skal støtte.
På Kanarifeltet er det fugla man skal støtte, ikke Roma, Milan, Chelsea eller PSV Eindhoven.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyVi har noen Roma supportere som også er LSK folk. Derfor er flagget der.
Nesten alle har en klubb de heier på i utlandet, og hva er det som gjør Roma spesielt i denne sammenhengen???
LSK har ingen offisiell tilknytning til Roma såvidt jeg vet! :?Fugla 4 Life!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Totti21Jeg gikk også med Fugla drakt på Brøndby-FCK!! Fikk bare positive tilbakemeldinger på det..
Hva du har på din egen kropp får være opp til deg, men hva i all verden har Roma å gjøre med LSK???Fugla 4 Life!Kommentar
-
Så innslaget på KTV igjen nå bare for å bli sikker. Roma-flagget er fullstendig malplassert. De skarpe fargene gjør at flagget skiller seg veldig ut, og engentlig blir det som fanger blikket først på hele feltet.
Hadde det vært opp til meg: Få det bort !
mvh
perta :-)Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Begynner å likne litt på gamle det kop det her
FORZA ROMAKommentar
Kommentar