Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ser jo helt dust ut da, det er Lillestrøm vi er på Åråsen for og se. Det er akkurat det samme som og flagge med ett italiensk flagg på 17 mai. Få det ned!
Roma allez forza roma allez forza roma allez forza roma allez roma allez roma allez roma allez
Jeg vet at det er noen klubber i norden som har andre lags flagg på tribunen fordi dem er såkalte "brothers" med disse lagene, men har ikke hørt at det skal være noe spesielt forhold mellom roma gutta og kfl, noen som har noen logisk forklaring på hvorfor det flagget er på feltet?
Det er på høy tid at ledelsen i KFL har en offisiell mening om dette Roma-flagget på feltet.
Er det greit med andre flagg, eller er det ikke?
hvorfor er det på høy tide? Om Glenn vil ha med seg Roma flagget så la han få lov til det da. det siom gjør at folk klager er fordi det alltid er Roma flagget som blir vifta med. Hvis alle går i seg selv og bruker flagga så vil Roma flagget kun være en av mange flagg.
Forøvrig har jeg ingenting imot Roma flagget.
King_Raymond: Arildo og Glenn bvar i Roma i fjør for å se derbyet. Da ble detet kjøpt inn.
Det er på høy tid at ledelsen i KFL har en offisiell mening om dette Roma-flagget på feltet.
hvorfor er det på høy tide? Om Glenn vil ha med seg Roma flagget så la han få lov til det da. det siom gjør at folk klager er fordi det alltid er Roma flagget som blir vifta med. Hvis alle går i seg selv og bruker flagga så vil Roma flagget kun være en av mange flagg.
King_Raymond: Arildo og Glenn bvar i Roma i fjør for å se derbyet. Da ble detet kjøpt inn.
Et spørsmål av ren nysjerrighet:
Hva er årsaken til at denne Glenn synes det er så fantastisk å vaie med et Roma-flagg når han står på en norsk tribune og ser en norsk seriekamp? Hva gir det han? Burde ikke noen gi han et gult og svart flagg som han kan vaie med?
Et spørsmål av ren nysjerrighet:
Hva er årsaken til at denne Glenn synes det er så fantastisk å vaie med et Roma-flagg når han står på en norsk tribune og ser en norsk seriekamp? Hva gir det han? Burde ikke noen gi han et gult og svart flagg som han kan vaie med?
det er Ultras sjarm. Slutt å syt og vift med flagg istedet så blir det ikek så åpenlyst er det eneste jeg kan anbefale
Kommentar