Må da for f.... være bedre om noen hadde vaia med gult/sort istedet. Driter i hele Roma!! :oops:
Hva skjer med Roma-flagg på feltet?
Collapse
X
-
-
Det blir for dumt og si at man nesten ikke legger merke til det selvom man vifter med flere flagg.. Det er ETT flagg som skiller seg ut og det er det som fanger blikket.. Jeg syns det er utrolig teit at dette er ett flagg som ikke støtter sportsklubben..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av mastaDet blir for dumt og si at man nesten ikke legger merke til det selvom man vifter med flere flagg.. Det er ETT flagg som skiller seg ut og det er det som fanger blikket.. Jeg syns det er utrolig teit at dette er ett flagg som ikke støtter sportsklubben..*BRASSEBERGET* - NEDRE FELT CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyOpprinnelig skrevet av blueDet er på høy tid at ledelsen i KFL har en offisiell mening om dette Roma-flagget på feltet.
Er det greit med andre flagg, eller er det ikke?
Roma-flagg på Åråsen er latterlig, og ingen har faktisk klart å komme et argument FOR Roma-flagget. De fleste er i mot, og de andre gir faen.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Helt latterlig det flagget der... Kan jo tenke dere hvordan det skulle tatt seg ut hvis alle skulle tok med seg ett flagg av et annet lag de heier på så... Nei, få det vekk! Norges nest største fanskare skal holde seg for god for sånt! Opplys denne dåren som har flagget og be han la det ligge igjen hjemme!! :?
Forza fugla alléz alléz alléz...!!-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
BLA BLA BLA BLA BLA...... 8)
Bruk de gule flagga oftere, også under sanger. F.eks fugla Allez.
ROMANISTA 8)Kommentar
-
Vi har vistnok ikke vunnet på Åråsen med Roma-flagget på tribunen.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeVi har vistnok ikke vunnet på Åråsen med Roma-flagget på tribunen.
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av _JonernDet Roma flagget plager meg ikke nevneverdig, men jeg skjønner faen ikke hvorfor han har med det på åråsen! :lol:
1. Det er veldig uestetisk i forhold til det gule og svarte
2. Det signaliserer vanvittige mindreverdighetskomplekser
3. Spillere, supportere og omverdenen må virkelig lure på hva poenget erModerate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Da må det være "krig" innad i stabaksupport nå, for jeg så jammen et Brsil flagg under kampen i går
:roll:
-Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Du fikk med deg at de har fått en brasse på laget? Det var forøvrig 3 Brasil-flagg. Det blir jo som at noen hadde med Islandsk flagg på Åråsen - say no more!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Det er mer vanlig nedover in europe at folk har med seg flagg/bannere fra andre grupper som de har besøkt. Ultras kultur!Kommentar
-
Vi hentet jo NESTEN Carew (les: ku-ræv) fra Lørenskog og han har jo spilt i Roma, så da er det vel greit med flagget :?:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisDet er mer vanlig nedover in europe at folk har med seg flagg/bannere fra andre grupper som de har besøkt. Ultras kultur!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Folk burde faen meg se at det skaper en form for presedens, å la fyren stå der å vifte med Roma flagget. Sikkert irriterende for f.eks Lazio fans blant kanaris... Personlig hadde jeg blitt forbanna om noen pluteslig skulle dukke opp med et MUFC flagg (grøss og gru)
Husk det er Lillestrøm vi støtter!!
Skal Åråsen i fremtiden bestå av fans, som fritt fram får stå å vifte med andre lags flagg? Ikke det at jeg tror det kommer til å bli en realitet, men det er vel greit å ta det vonde ved roten før det eventuellt skulle utvikle seg en slik tåpelig ukultur.
Lurer på å ta med meg Galatasaray flagget mitt på neste kamp.
*CIM BOM BOM*Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av scagesFolk burde faen meg se at det skaper en form for presedens, å la fyren stå der å vifte med Roma flagget. Sikkert irriterende for f.eks Lazio fans blant kanaris... Personlig hadde jeg blitt forbanna om noen pluteslig skulle dukke opp med et MUFC flagg (grøss og gru)
Husk det er Lillestrøm vi støtter!!Fugla 4 Life!Kommentar
Kommentar