LSK møter Moss på Åråsen i 3. runde i cupen (kilde: lsk.no)
Moss i 3. runde
Collapse
X
-
Gleder meg allerede... Etter kampen i går, varmer hjerte for ingen andre enn fugla. Moss skal virkelig få kjenne det på Åråsen denne dagen. Blir vel en god tur på Martins først da tenker jeg :wink: GOO FUGLAÅÅÅÅååååååå vi er lillestrøm, Ohhh Ahh. Vi er lillestrøm, lillestrøm, vi er LILLESTRØM!!! :D GO FUGLA! -
Moss var en fin trekning.
Bare så synd vi ikke fikk de på Melløs.
Årets mosse-lag er ikke mye å hoppe i taket av,så dette bør bli grei skuring.
Dessuten har de flust med tidligere VIF-spillere på laget :shock:- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
Jeg hadde også håpet på bortekamp i 3 runde, så vi hadde vært "garantert" hjemmekamp i 4 runde mot ett sannsynligvis bedre lag enn Moss. Men det blir kult med Moss på Åråsen igjen. Vi har vært gode i cupen før i år så dette kan bli artig...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Alle har vel tapt 1 gang i cupen. Men vi kan jo ikke sitte her å si at vi taper. Selvfølgelig "gruser" vi moss denne kampen..ÅÅÅÅååååååå vi er lillestrøm, Ohhh Ahh. Vi er lillestrøm, lillestrøm, vi er LILLESTRØM!!! :D GO FUGLA!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BaronDette skriver Dagbladet:
"Lillestrøm møter stasjonsbykollega Moss på Åråsen - noe som kanskje kan bli rundens skrell?"
:roll:
Håper alle boikotter den Enga-avisa!!Fugla 4 Life!Kommentar
-
Dette må ha vært dagbladet forsøk på hevn etter kampen i går! Gleder meg til kampen mot Moss, men enig i det dere andre sier om at bortekamp hadde passet oss best 8)Kommentar
-
Dagblah! er vel ikke noe å bry seg om.. De har vel verken lesere eller ansatte igjen snart?? :lol:Kommentar
Kommentar