LSK – Odd. Fredag 30.01, kl 1800.
Collapse
X
-
I en artikkel i dagens papir-RB, hvor det står at Vidar Riseth vil få spilletid i dag, står denne startelleveren:
André Hansen
Lars Kristian Eriksen - Pål Steffen Andresen - Frode Kippe - Stian Ringstad
Bjørn Helge Riise - Khaled Mouelhi - John Anders Bjørkøy - Magnus Myklebust
Arild Sundgot - Mathis BollyKommentar
-
Ser at denne kampen ligger på sumo, så da får jeg i alle fall sett den med mindre Sumo fucker opp slik dem ofte gjør.
Har ikke sett Bolly og Ringstad i action enda og gleder meg til å få et blikk av hva dem event kan utføre hvis dem spiller, spennende!!!
Også håper jeg dere som stiller i hallen gir Brenne en varm velkomst.Kommentar
-
Brenne ikke med i kveld
En skadet Simen Brenne er ikke med for Odd Grenland i kveldens kamp i LSK-hallen, men han har troen på LSK i 2009. - LSK er på rett vei, mener han.
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Det lurer jeg også på. Og hva med Dosso? Har han ankommet? For all del spennende med de spiller'ne fra rekruttstallen, men er veldig hypp på å se de man har invistert i med hard-cash i disse finanskrise tider.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Men kan dere som plages med Sumo vennligst ikke spamme ned hele kamptråden med innlegg som "Faen, funker ikke her nå", "Faen som det hakker", "Der ble bildet borte", "Jævla TV2", osv.?
Vær så snill. Vi som ikke kommer oss på kamp følger kamptråden fordi vi vil vite litt mer om tilstanden til laget.
Ikke TV2/Sumo. Det veit vi suger.
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Send "sumo" til 1984 så får dere gratis dagsabonnement.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Fy faen, millimeterpresisjon på Kippes crossere.Kommentar
-
Synes Spillera er litt dårlig på å plassere seg selv i gode possisjoner når dem ikke har ball. blir vanskelig spill av det synes jeg.Kommentar
-
Kommentar
-
Jævla slapt av Sundgot der.
Men herlig initiativ av Eriksen!Kommentar
Kommentar