Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Etter å ha brynet oss på to Adecco-lag i de første matchene, så får vi nå møte et Tippeligalag. Skal bli spennende hvilket lag Henning mønstrer til denne kampen. Både Ringstad og Bolly på venstrekant er kanskje vel urutinert og så lenge vi ikke har en solid venstreback er det vel duket for fortsatt tillit for Ringstad og fortsatt med Mykle som kant. Bolly fortsetter som spiss, denne gangen sammen med Occean?
Etter å ha brynet oss på to Adecco-lag i de første matchene, så får vi nå møte et Tippeligalag. Skal bli spennende hvilket lag Henning mønstrer til denne kampen. Både Ringstad og Bolly på venstrekant er kanskje vel urutinert og så lenge vi ikke har en solid venstreback er det vel duket for fortsatt tillit for Ringstad og fortsatt med Mykle som kant. Bolly fortsetter som spiss, denne gangen sammen med Occean?
Hva med Bergman? Hadde egentlig sett for meg han og Occean som den nye spissparet. Noen som vet om Dosso er klar for denne kampen?
Tipper Bolly starter som spiss. HB har utalt at han ser mye potensiale i Bolly som spiss. Rent personlig skulle jeg ønske at han spilte venstre ving, men det er vel en grunn til at HB er hovedtrene for LSK og ikke jeg, så da setter jeg meg tilbake og ser Bolly utvikle seg til en spissess.
Tja, urutinert eller ikke. Ringstad gjorde det bra mot Kamma, og hvis Bolly er bedre på venstrekant enn som spiss, så ser jeg ingen grunn til å ikke ha de to sammen på venstre kant. SÅ rutinert og god er ikke Myklebust heller De to er fremtiden vår, og hvertfall i en treningskamp så synes jeg de bør få sjansen sammen mot kvalifisert motstand. Personlig skal jeg gjerne godta et par juniorfeil som i værstefall fører til sjanser eller baklengsmål, enn å fortsette med en begredelig venstreside som vi så i fjor. Men, for all del. Unggutta får sjansen nå og det er veeeeldig godt å se! Creds til Henning & Co!
Ved kjøp i hallen går pengene kun til LSK... Men dette er det vel sikkert noen andre enn meg som burde svare på, jeg bare gjenforteller hva jeg har hørt!
Ved kjøp i hallen går pengene kun til LSK... Men dette er det vel sikkert noen andre enn meg som burde svare på, jeg bare gjenforteller hva jeg har hørt!
I disse tider trenger faktisk klubben pengene mere enn kfl gjør så det er helt greit
Kommentar