LSKere på landslag

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    LSKere på landslag

    Vi har jo et internasjonalt mannskap, så derfor denne tråden:


    Christoffer Andersson ble i dag tatt ut i den svenske VM-kvaltroppen til kampen mot Malta og M Mifsud i Gøteborg 4 juni.
    Og dette er ikke "B-laget". Her er Zlatan, Ljungberg og alle de andre på plass. Bare Henke L, nettopp tilbake fra skade, mangler.

    Moro for Stoffe !

    Mvh
    perta
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • Smukken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 719

    #2
    Kuult for Stoffe det har han fortjent synd Kippe ikke for vist seg frem igjen :x
    Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #3
      Grattis Stoffe, du har vært stabil god over lengre periode nå! :wink:

      Kommentar

      • gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3208

        #4
        Veldig bra og fullt fortjent. Siden i fjor høst, da Chris (Stoffe) hadde fått favorittplassen og spilt seg inn i formasjonen, har det gjentatte ganger vært sagt at Sverige måtte være veldig godt utstyrt med høyrebacker hvis de ikke hadde plass til ham i en A-tropp.

        Ser vi på hele LSK-stallen, har vi i de ulike lagdelene:

        - Ingen keepere på landslagsnivå, selv om Drillo vurderte Jansen for U-19 for et par år siden (stikkord: Jan Kjell Larsen ?)

        - Andersson for Sverige, Kippe for Norge og både han og Andresen med U-21-kamper (og snart Bergdølmo, gårsdagens landslagskaptein ?) Flere australske media har lurt på hvorfor Stefanutto (hittil) ikke er tatt ut.

        - Søgård og Strand med korte landslagsinnhopp, Søgård også med U-21-kamper, Vidarsson (kaptein) og Bjørn Helge Riise på sine U-21-lag, Korén for Slovenia, Wehrman for Australia (og nå snart flere kamper ?)

        - Mifsud for Malta, Myklebust for U-21, Powell og Sundgot har spilt for sine U-21-lag

        Noen jeg har glemt ?

        gilbert

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #5
          Martin Andresen var nok kaptein igår. Men Bergdølmo var kaptein mot Estland, tror jeg.

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3208

            #6
            Opprinnelig skrevet av KFL41
            Martin Andresen var nok kaptein igår. Men Bergdølmo var kaptein mot Estland, tror jeg.
            Vi har begge rett: Martin Andresen spilte som du sikkert husker bare første omgang, og Bergomi overtok kapteinsbindet i andre omgang. Han var med andre ord kaptein da vi skårte, og som et par media litt spøkefullt har fått med seg i dag: Norge har vunnet alle kampene vi har spilt med Bergomi som kaptein...

            gilbert

            Kommentar

            • KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

              #7
              Opprinnelig skrevet av gilbert
              Opprinnelig skrevet av KFL41
              Martin Andresen var nok kaptein igår. Men Bergdølmo var kaptein mot Estland, tror jeg.
              Vi har begge rett: Martin Andresen spilte som du sikkert husker bare første omgang, og Bergomi overtok kapteinsbindet i andre omgang. Han var med andre ord kaptein da vi skårte, og som et par media litt spøkefullt har fått med seg i dag: Norge har vunnet alle kampene vi har spilt med Bergomi som kaptein...

              gilbert
              Hehe. Jeg sovna fra kampen så jeg fikk ikke med meg kapteinsbytte......

              Kommentar

              • Vegar Hjermundrud
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 423

                #8
                Opprinnelig skrevet av KFL41
                [
                Hehe. Jeg sovna fra kampen så jeg fikk ikke med meg kapteinsbytte......
                Vel, andre omgang var bedre enn første - uten at jeg vil påstå at det var en klassiker av den grunn...
                Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

                Kommentar

                • KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
                  Opprinnelig skrevet av KFL41
                  [
                  Hehe. Jeg sovna fra kampen så jeg fikk ikke med meg kapteinsbytte......
                  Vel, andre omgang var bedre enn første - uten at jeg vil påstå at det var en klassiker av den grunn...

                  Jeg sovna i første :oops:

                  Kommentar

                  • Per Arne
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2347

                    #10
                    Vi har jo en landslagsspiller på andrelaget: Gunnar Halle \/
                    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                    Kommentar

                    Working...