TIL-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    TIL-LSK

    Begynner en tråd i regn og skjær glede over 3 poeng mot bønda fra plata. Neste kamp går i Tromsø på Alfheim hvor vi(LSK) har hatt for mange tap.... Kan vel egentlig ikke huske sist det ble 3 poeng. Nå har det blitt slutt på noen barrierer i år(brann tap, vif seier, odd seier osv) og med Uwe som trener så stiger bare optimismen bare mer og mer. Uwe kjenner ikke den norske og lsk`s fortid så utrolig godt så han kan nok motivere og kjøre en egen stil for å knuse samene?! Vi sliter som tidligere skrevet i andre tråder med en del skader, Påsan, Radulovic, Steffen og Kasey utestengt. Jeg tipper rett og slett at Herr Uwe bruker samme taktikk og mønster mot Til. Han vil nok erstatte Kasey med enten Rambekk eller kjøre Søgård ned som Def midtb. Da åpner det seg for en som jeg ikke akkurat har på topp 15, Johann Petter Winsnes.(rart han klarte å havne på 2 plass over assist i fjor) Powell gjorde en glimmrende jobb mot vif og fortjener derfor tillit. Nå glemte jeg en spiller som også kan spille høyrekant - Magnus Myklebust! Rask og teknisk så der iallefall. Nok om det, men gleder meg sinnsykt til 3 nye poeng og inn på medaljeplass før ferien og forsterkningene kommer. Ha en strålende uke med mye mobbing! :wink:
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5099

    #2
    Re: TIL-LSK

    ---------------Reitmeier-----------
    Stoffe - Kippe - Pål S. ? - Shane
    ---------------Rambekk------------
    ---------Koren-------Søgård-------
    ---------------Gilbert---------------
    --------Powell-----Mifsud-----------

    Nå vet jeg ikke nøyaktig status på Pål Steffen, men hvis han må melde pass, så detter muligens Søgård ned som def midt ja. og Winsnes inn på midtbanen.

    Tror Røsler vurderer Winsnes som bedre defensivt enn Myklebust.

    Det er også mulig og sette Winsnes direkte ned i Wehrman sin posisjon, JP spilte jo bla midtstopper i deler av kampen mot Brann i fjor, og kan kanskje fungere i en slik type rolle..?

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6082

      #3
      begynner å bli dårlig med venstrekanter på den midtbanen.

      Kommentar

      • heidar
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2128

        #4
        En ny tøff kamp på Alfheim venter, ut ifra det avisene skriver spiller bare tromsø jevne kamper og det blir sikkert ikke noe unntak på søndag! Kampen kan bikke begge veier, men vi har iallefall en matchvinner (nevner ingen navn ). Det virker som at til sliter litt med skader, og samtidig med at laget bør ha fått et lite løft med seier og påfølgende tilførsel av B-vitaminer, tror jeg vi har en god mulighet til poeng. Selv om statistikken ikke er videre positiv, har fugla fått med seg poeng fra alfheim i tre av de seks siste kampa (hvis vi regner med cupen ifjor) Men statistikk er jo bare tull uansett...
        Når det gjelder laget detter jeg ned på:
        Reitmeier
        Stoffe-Kippe-PSA/Rambekk-Shane
        Rambekk/Søgård
        Winsnes-Koren-Søgård/Myklebust
        Mifsud-Sundgot

        Jeg tar ut Powell med tungt hjerte etter den gode kampen mot vif, men tror ikke kriginga blir like viktig på Alfheim. Powell kan eventuelt ta plassen til Arild som ikke er i form, men siden han scorer i hver kamp er det vanskelig å sette han ut. Koren må inn sentralt, og ellers blir det et salig kaos. Vil nok ideelt ha Rambekk i Kasey-rollen,men må han spille stopper tror jeg det beste er å kjøre inn Mykle på venstrekanten, eventuelt Powell ned som stopper og Rambekk på venstre.
        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

        Endelig er mørketida over.

        Kommentar

        • andee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 1191

          #5
          Opprinnelig skrevet av HSft
          begynner å bli dårlig med venstrekanter på den midtbanen.
          Mot Vif på søndag hadde vi verken venstre- eller høyrekant, og ingen klager vel på utfallet av den matchen? :wink:
          TS05 - Felt C

          Kommentar

          Working...