Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
RB-papir har følgende lagoppstilling til kveldens kamp: Moldskred - Eriksen, Riseth, Kippe, Ringstad - Karim, Dosso, Espen, Mykle, - Arild, Occean.
Hmmm... Litt overasket over uttaket, Espen istedenfor Mouelhi og Bjørkøy. Ingen PSA i forsvaret. Og både Aril og OO sammen på topp. Heller ikke plass til Bolly, blir spennende å se hva slags bytter som blir under kampen. Noen som veit om det er maks tre bytter eller om man kan bytte hele laget?
Mathis Bolly er fortsatt avgitt til G19-landslaget.
Siden dette er en treningskamp står lagene fritt til å avtale bytter, og både Real Murcia og LSK er sikkert interessert i å rullere og å prøve flere spillere.
André Hansen har stått alle/de fleste treningskampene hittil, og det er naturlig at Moldskred nå får prøve seg - iallfall i én omgang, selv om det virker klart (og riktig) at André vil være andrevalget etter Otto, når han er frisk og rask.
Backvalget med Eriksen og Ringstad virker tydeligere og tydeligere. At Riseth får prøvd seg i midtforsvaret denne gang er heller ikke overraskende. Med både Riise og Bolly på landslagsoppdrag bør Karim og Myklebust være naturlige å prøve ut på kantene. På SMB har Espen ikke starta hittil, og Dosso må prøves ut. Berg har også tidligere prøvd å kombinere Ollie og Arild (trolig "hengende") på topp. Alt i alt ikke veldig overraskende, selv om jeg regner med minst fire-fem bytter i løpet av kampen.
På lengre sikt regner jeg med en 11'er som vil se omtrent slik ut:
Kristoffer Tokstad (på alle plasser i midtbanefireren), Ruben og kanskje også Karim og Viktor regner jeg også som aktuelle, iallfall som inbyttere, i forhold til denne første-11'ern. De øvrige (unntatt Marius Johnsen, avhengig av skade/fysikk) ser foreløpig og stort sett ikke ut til å være tiltenkt noen lang framtid i LSK, selv om TAG og Dan Alberto kanskje er noe nærmere enn Biffen, Jooon og Ciise.
lsk.no skriver: 13 min: Murcia skyter langt over mål. LSK har kommet bedre med i kampen etter scoringen.
rb-live skriver: 14 min: Murcia fortsetter å kjøre kampen og Lillestrøm blir løpende i mellom et ballsikkert spansk lag. De gulkledde har foreløpig ikke skapt noe som helst.
lsk.no skriver: 13 min: Murcia skyter langt over mål. LSK har kommet bedre med i kampen etter scoringen.
rb-live skriver: 14 min: Murcia fortsetter å kjøre kampen og Lillestrøm blir løpende i mellom et ballsikkert spansk lag. De gulkledde har foreløpig ikke skapt noe som helst.
---
Samme kamp?
Rart... Fikk bare pling melding jeg om at nå lå vi under...
Er det ikke mest sannsynlig at RB kanskje er mest objektive?
Ja, er nok bare TV2 pling som løker med resultatet. I såfall jæævlig unødvendig av Tvbrann2 og sende ut at vi ligger under, hvis vi ikke gjør det.
Men som du sier er nok RB vi burde forholde oss til.
Kommentar