Real Murcia-Lillestrøm, 11. februar kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #41
    17: Dosso får ballen på midten av Murcias banehalvdel, finter vekk to motstandere og kommer alene med keeper. Men blir taklet rett foran mål. Ballen ut til corner for LSK der Occean blir avblåst i duell med en spanjol. Hadde ikke det skjedd ville LSK ha fått en stor mulighet. LSK gir spanjolene god kamp utpå matta nå.
    19: Lars Kristian Eriksen felles til høyre for Murcias 16-meter. Ringstad tar frisparket, slår inn til Occean, og canadieren header ballen like over. God mulighet for Lillestrøm.

    Virker da som at vi henger bedre med. Likte hva jeg leste om Dosso.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Fuglegutt
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2008
      • 863

      #42
      Virker da ifølge rapportene som vi absolutt er med i kampen.
      På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

      Kommentar

      • dollyholly
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2007
        • 965

        #43
        Myklebust må trene avslutninger. Han treffer forsjelden selv om det blir noen perler innimellom!

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #44
          Virker som om Edwin skal innpå i 2. omgang.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            #45
            noen som har laget til Murcia?
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #46
              Opprinnelig skrevet av xeR
              noen som har laget til Murcia?
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #47
                Vi møter definitivt ett godt lag. Flere av spillerene her ha a-lagskamper for klubber som Real Madrid, Sevilla, Betis, Inter m.m. Dani Aquino er ett kjempetalent som er linket til RM Castilla.
                For de av dere som er hekta på detaljer så er lagoppstillina til RB feil, Det står at Baiano spiller i drakt nr 18, men Baiano er for tiden utlånt til Al Jazira. Nr 18 skal være Adrian Sikora.
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • Emil B
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 5921

                  #48
                  57 Spiller ut Lillestrøm Vidar Riseth. Spiller inn Steinar Pedersen
                  57 Spiller ut Lillestrøm Magnus Myklebust. Spiller inn Kristoffer Tokstad

                  Kommentar

                  • Seb.R
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 4159

                    #49
                    En tier på at Tokstad skaffer oss straffe
                    www.sebastianramsland.com
                    www.twitter.com/sebramsland

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av xeR
                      Dani Aquino er ett kjempetalent som er linket til RM Castilla.
                      Han signerer for oss i år.

                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        Han signerer for oss i år.

                        http://bildr.no/image/344344.jpeg
                        i wish!
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7106

                          #52
                          Snikksnakk. Edwin har kommet innpå for Arild og debuterer akkurat nå i LSK-trøya.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Emil B
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2006
                            • 5921

                            #53
                            76 min. Spiller ut Lillestrøm Arild Sundgot. Spiller inn Edwin Eziyodawe.

                            Morro at Edwin kommer inn.

                            Innbytter Edwin Eziyodawe kjører litt karusell ute på kanten og avslutter fra spiss vinkel. Avslutningen er ikke spesielt godt, men han viser positive takter.
                            Last edited by Emil B; 11.02.2009, 20:56.

                            Kommentar

                            • KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

                              #54
                              Flaksemål

                              Kommentar

                              • Roll75
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2007
                                • 834

                                #55
                                Ja ja. Vet ikke om jeg skal si at jeg ble veldig beroliget av gårdagens kamp med hensyn til åssen vi ligger ann til seriestart. Ble hvertfall ikke overbevist om at vi kjører over stabæk.

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Roll75
                                  Ja ja. Vet ikke om jeg skal si at jeg ble veldig beroliget av gårdagens kamp med hensyn til åssen vi ligger ann til seriestart. Ble hvertfall ikke overbevist om at vi kjører over stabæk.
                                  Skal spille jævelig bra for å overbevise om at laget som kom på 12. plass i fjor slår laget som vant suverent i fjor borte.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • Odinster
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Aug 2008
                                    • 160

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Roll75
                                    Ja ja. Vet ikke om jeg skal si at jeg ble veldig beroliget av gårdagens kamp med hensyn til åssen vi ligger ann til seriestart. Ble hvertfall ikke overbevist om at vi kjører over stabæk.
                                    Tror nok til og med Stabæk hadde fått bryne seg mot et lag som Real Murcia. Selv om de ikke spiller i den øverste divisjonen er nivået deres noe høyere enn Tippeligaen om dagen.

                                    Jeg på min side ble positivt overrasket over det jeg så på LSK-TV. Synes vi henger godt med, og har noen store målsjanser.
                                    Målene til Murcia var vel strengt tatt en hårfin offside og et realt flaksemål.

                                    Man må jo også ta i betraktning at LSK har vært gjennom et tung treningstid og er kanskje litt tunge i beina. Samt at Ringstad og Dosso er rimelig nye og veldig unge. Dessuten manglet vi Riise, Kiko og Bolly.

                                    Vi kan ikke forvente oss edelt metall året etter at nedrykk var ett reelt tema på Åråsen. Men jeg ser klare forbedringer fra i fjor og et kjempepotensiale i den stallen vi har nå.

                                    Kommentar

                                    • 007

                                      #58
                                      Jeg mener at begge målene så ut som billige mål.
                                      Spesielt det siste så ut som håpløs inngripen fra Moldskred...
                                      Mulig det ikke er keepertabbe, men bra keeperspill kan det ikke være...

                                      Ellers synes jeg mange spillere gjorde endel bra.
                                      Må huske at de startet med sitt antatt sterkeste lag, mens vi manglet flere...

                                      Kommentar

                                      • CFD
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 2319

                                        #59
                                        Jeg har riktignok ikke sett kampen ,men det virker som Dosso ikke er redd for å utfordre. Når han setter fart etter ca 40sek av referated på LSK TV så varmer det. Det er sjelden vi har hatt midtbanespillere som er villig til å sette full fart og utfordre og skape noe helt alene. Han mister litt kontroll ,men det å sette fart for også gi fra seg ballen rundt 16meter er en oppskrift på mange mål.

                                        Utover det man ser i referatet så kommer vi til sjanser , greie gjennomspill og gode innlegg. Edwin virker full av selvtillit der han prøver å vende inne i feltet, men hva som har skjedd i mellomtiden vet man jo ikke. Absolutt positiv til seriestarten. Jeg vurderer å sette endel penger på at tabellplasseringer denne sesongen og hørte rykter om at bet24 kommer til å sette ca 1.5 i odds på at LSK havner på top8. Det mener jeg er en meget god odds.

                                        Hvorfor ble ikke det på LSK-TV send i sin helhet? Jeg hadde gjerne betalt for det.
                                        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                        Kommentar

                                        • Fuglegutt
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2008
                                          • 863

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av 007
                                          Jeg mener at begge målene så ut som billige mål.
                                          Spesielt det siste så ut som håpløs inngripen fra Moldskred...
                                          Mulig det ikke er keepertabbe, men bra keeperspill kan det ikke være...

                                          Ellers synes jeg mange spillere gjorde endel bra.
                                          Må huske at de startet med sitt antatt sterkeste lag, mens vi manglet flere...


                                          Syns det andre målet ser utrolig klønete ut , men skal vel ikke kritisere LIM , ryktene svirrer om at han hadde en god kamp i går.

                                          Er ikke keeper selv og det er sikkert en ekkel situasjon , men herregud hvor merkelig det ser ut!!!

                                          Forøvrig enig med CFD , herlig å se Dosso setter fart med lange klyv. Virket som han hadde god teknikk, blir spennende å følge han fremover!!
                                          Last edited by chrissp; 12.02.2009, 21:58. Begrunnelse: Tilnærmet samme innlegg postet to ganger.
                                          På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                                          Kommentar

                                          Working...