LSK - Rubin tirsdag 17.02.09 kl 18 La Manga
Collapse
X
-
Jeg betaler selv for TV2 Sport da jeg både følger tippeligaen og TV2 sine sendinger fra La Liga, så har ingen dårlig samvittighet for dette.
Treningskampene kunne uansett vært ett bra lokkemiddel for å få folk til å betale for viktigere kamper og TV-program som faktisk forsvarer en slik pris, selvom det koster noe å produsere en slik kamp.
Men hvis man kan få se Suomo i 24 timer gratis som en prøve, er jo det en god løsning.Kommentar
-
Kommentar
-
Den vises i samarbeid med tv2 sumo. Altså de produserer sendingen. Defor koster det også noe penger å se kampen hjemme. Hvis ikke di vil betale viser sikkert Martin`s kampen.Kommentar
-
Kommentar
-
var det ikke en utenlandsk side som viste kampene gratis??? i så fall, hvilken side er dette?***Større baller enn vett***Kommentar
-
Da får du bra kvalitet, Norsk kommentator, intervjuer og tilgang til en haug med masse bra fotball. Det er ikke akkurat så veldig dyrt, ganske billig spør du meg.
Kommentar
-
Bortsett fra Myklebust og de som er ute med skade ser dette ut som det beste laget vi kan stille med, selv om jeg håper at Sigurdarson og/eller Edwin vil slå til slik at vi får flere strenger å spille på offensivt.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Jeg er spent på hva slags førsteellever Kazan stiller med. På deres hjemmesider www.rubin-kazan.ru kan det se ut til at følgende var fjorårets startellever:
Ryzhikov
Tomas - Ansaldi - Kvirkvelia - Sharonov
Semak - Rebrov - Ryazantsev - Karadentiz
Kabze - Bukharov
I tillegg fikk Milosevic og Noboa en del kamper. Da gjenstår det bare å se hvor mange av disse våre gutter får bryne seg på. Registrerer videre at Rubin Kazan har spillere som Sergei Rebrov og sjarmtrollet Savo Milosevic i stallen. Mulig at det er noe "alle vet", men det er i hvert fall en god indikator på kvaliteten på laget deres.Last edited by Fridtjof; 17.02.2009, 17:46.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Jeg er spent på hva slags førsteellever Kazan stiller med. På deres hjemmesider www.rubin-kazan.ru kan det se ut til at følgende var fjorårets startellever:
Ryzhikov
Tomas - Ansaldi - Kvirkvelia - Sharonov
Semak - Rebrov - Ryazantsev - Karadentiz
Kabze - Bukharov
I tillegg fikk Milosevic og Noboa en del kamper. Da gjenstår det bare å se hvor mange av disse våre gutter får bryne seg på. Registrerer videre at Rubin Kazan har spillere som Sergei Rebrov og sjarmtrollet Savo Milosevic i stallen. Mulig at det er noe "alle vet", men det er i hvert fall en god indikator på kvalitenen på laget deres.Kommentar
-
Tror 'gratis' til 1984 var greia. Ikke 'sumo'. Har aldri testa det selv.
http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...2&postcount=56
Tjenesten er stengt: Meld deg inn i frokostklubben...bla bla bla.
Hvor ble det av kampbilletten til 99,-?Kommentar
-
-
I følge TV2 starte Kazan med dette laget:
Cheremisin
Ansaldi - Sharonov - Orekhov - Salukvadze
Sibaya - Rebrov - Bystrov - Gorbanets
Karadeniz - Bukharov
Det ser altså ut til at de mønstrer en av sine bedre førsteellevere så dette blir interessant.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
Kommentar