LSK - Rubin tirsdag 17.02.09 kl 18 La Manga
Collapse
X
-
Kommentar
-
Jeg har helt ok bilder. Ikke noe hakking så det kommer sikkert litt an på.
Scoringen luktet offside.
Er ikke sikkert det er så galt om det blir litt ordentlig kamp igjen resultatmessig. Kampen kan fort bli verdiløs dersom russerne gir f. Men det er selvfølgelig moro med storseier og viktig for selvtilliten at vi ikke slepper inn flere mål.Kommentar
-
Ser på tv2 sport. Kjempe kvalitet. 4-1 Occean. Nå skal det sies at Rubin er drit dårlig. Byttet 4 mann etter 30 min. Usikker på hvor seriøst de tar kampen. Men er unasett gøy at vi spiller bra angrepsfotball og har bra kontroll bakover.Kommentar
-
OCCEAN 4-1!!!
Hvem bryr seg om straffe :P
OO er jo overlegen i lufta i dagKommentar
-
har russerne fått betalt for å tape tro?
ser ikke ut som de prøver engang..
faen så happy for en solid ledelse.. men, får en dårlig følelse av at noen lurer meg..*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Russerne har da spilt seg til noen sjanser de også på nydelig vis. Enkelte er rå teknikere. De er ihvertfall ikke dårligere enn noen av tippeligalagene jeg har sett i år. I forhold til Molde/odd tidligere i dag ser vi ut som barcelona med 3x messi på topp.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Pause 4-1. Steinar Pedersen og Bolly kommer inn i 2. omgang.
Bra offensivt spill, og trygt defensivt spill mot ett lite inspirert russisk lag...Kommentar
-
Herlig angrepsspill. Dette lover bra for serien. Når det er sagt spiller Rubin elendig.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
jeg fikk 3,5 i odds på betsafe... satt 200 kroner så får igjen "pene" 700 spenn***Større baller enn vett***Kommentar
Kommentar