LSK - Rubin tirsdag 17.02.09 kl 18 La Manga
Collapse
X
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Følg med på livedekningen på www.lsk.no i stedet, den er mye bedre.
Den er bedre og beskriver situasjonene og hendelsene bedre, men den er ikke like rask som rb...Kommentar
-
Kanonbra førsteomgang. Må si jeg nok en gang lar meg imponere av Stian Ringstad. Rolig og fin med ball, har ikke sluppet gjennom kantspilleren sin en eneste gang, og bra med fremover på banen. Gode dødballer i tillegg."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Så langt har occean, ringstad og mykle imponert meg. Mykle plasserer seg riktig og er alltid spillbar, utfordrer og ser ut til å ha huet med seg i dag. Skjønner godt at Berg prøver å finne rom til Bolly på midten istedet. Occean virker enorm, bør sjekke om han kun har menneskelige gener. Jan Koller og Carsten Jancker er sykelige, døende kattunger i forhold. Ringstad har virket langt mer trygg og god på backplass enn jeg hadde forventet. Mange fine detaljer.
Og så har vi legenden da. Kunne fort ha satt et par til. Herregud.
Riise mangler litt drivet i dag, Kiko og Dosso spiller på det trygge.Kommentar
-
Jeg ser også Sumo på Get via trådløst nettverk, og det funker som bare det!!
Veldig morsomt å se hvordan vi fyller opp med folk fremover når vi vinner ballen! Uvant kost
Syns Mykle har vært god i dag, tør å utfordre og er god med ballen i beina. Ellers er jo Occean og Sundgot konstante uromomenter med sin styrke i forhold til forsvaret til Rubin. BHR og Ringstad har også vært friske. Har dessverre ikke sett så mye til Dosso, men han virker til å være god med beina, og har ett klokt fotballhode.Kommentar
-
Selvom Russerene ikke spiller drit bra, så syns jeg LSK har vist en meget god figur. 159 spenn for en mnd med sumo, hvor detta er det eneste jeg vil se på, er forøvrig latterlig.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
mon tro om vi får se vår unge islandske ervervelse på topp siste 15idag?
eller er han enda skadet?*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
-
Han er igang med trening igjen, og jeg tror han er med på alle øvelser. Men fysioterapeuten til Lillestrøm sa at han må matches forsikitig og kommer sannsynligvis ikke til å spille noen kamper på La Manga.Kommentar
Kommentar