LSK - Rubin tirsdag 17.02.09 kl 18 La Manga

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjølnerdomen
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jun 2008
    • 148

    Opprinnelig skrevet av reka
    Han fikk svært lite å jobbe med i 2. omgang.
    Jepp, enig i det, men syns det var veldig likt i Odd kampen... De gangene han var i nærheten mista han ballen, eller trakk seg, og så gjør han seg vel ikke spesielt spillbar...

    Men ikke misforstå, jeg ser jo at han har talent, og han kommer helt sikkert til å bli god, men syns det virker som han er litt opphausset - enn så lenge!!

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6082

      Opprinnelig skrevet av Kjølnerdomen
      Kanskje litt OT, men...

      Har kun sett Bolly i kampen i dag, og mot Odd i LSK-hallen (pluss innhoppet mot Stabukk i fjor). Syns ikke han har vist at han er klar for noe eliteseriespill enda... Litt fislete, og lite involvert. Gjør seg liksom ikke spillbar... Men for all del, gode finter, bra rykk, men fortsatt uferdig...

      Måtte bare få sagt det etter mye opphausing her på forumet!
      Han er ustabil og blir ofte litt borte. Myklebust er vel fortsatt førstevalget, men på sitt beste er Bolly en stjerne. Han er nok litt opphausa på forumet som alle andre talentene.

      Kommentar

      • ragnarrock
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 937

        var ikke så mye å se til bolly idag nei desverre.. men så han kombinerte fint til tider med ringstad.. men sterk konkurent til mykle på venstrevingen der..
        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

        -RagnarRock-

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          Impressing. Begynner å glede meg voldsomt til seriestart nå, virker som om Henning har jobbet veldig bra med gutta i høst/vinter. Tror ellers startsoppstillingen i dag er ganske nær den vi begynner med mot Stabæk. Og Sundgot viser igjen hvem han er..

          Kommentar

          • CFD
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2319

            Bolly viser god teknikk de gangene han var blandet inn ,men han gjør seg sjelden spillbar og er omtrent på feil posisjon hele tiden. Gi gutten litt tid til taktisk forståelse så har vi en garantert toppspiller.
            Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7092

              Dette var skikkelig solide saker, spesielt kombinasjonsspillet i første omgang var en fryd å se på. Russerne var like tette bakover som en (bakfull) sveitserost, men de kan umulig ha likt å bli pissa på så til de grader som de ble i dag.

              Vi ligger godt an! Nå må folk bare unngå å prate om seriegull og alskens sludder og la laget sette seg i løpet av sesongen. Da tror jeg vi får mange fine stunder på Åråsen i 2009.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                Opprinnelig skrevet av RSP
                Og Sundgot viser igjen hvem han er..
                Jepp. Sjefen.

                ***Occean
                **Legenden
                *Kiko

                Imponerende hva B-gjengen har fått til med pasningsspillet. I fjor klarte ikke gutta å slå en støttepasning uten å rote det til, i år er det klikk-klakk på høyt nivå.
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  Må nesten trekke frem Ringstad i denne kampen. Han er rett og slett frekk i sin fremtreden ved veldig mange anledninger. Drar seg lekende lett forbi spillere, tar med seg kula oppover i banen og gjör fine avleveringer. Potensiale til å bli en internasjonal v.back, med rett fokus og lärevilje.

                  Også flott å se at Hansen fortsetter å fremstå som en trygg og solid sisteskanse. Opptrer modent og bestemt.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    Dere som har litt humoristisk sans kan jo se hva den russiske fansen skriver om kampen i dag:



                    et lite utdrag:
                    2:0 flying pannekake.
                    slapjack Cheremisin slike Bank (1:0) skammelig savnet .... langtrekkende skjøt han satte opp sine hender som ballen gikk rett i kabinen mellom bena .. innstillingen glipp
                    søppel....... femte ........
                    Prøvde å finne ut litt om prioriteringen før denne kampen ettersom Rubin surret fælt, men det var ingenting utover google-moro å lese.

                    Kommentar

                    • egil
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 1119

                      Vet ikke.
                      5-1 летим!
                      5-1 fly!
                      Что происходит с НАШИМИ?
                      Hva skjer med våre?
                      __________________
                      Без булдырдык!
                      Uten buldyrdyk!


                      Litt morsom denne også. Hva skjer med våre? Tror ikke russerne var så veldig fornøyde med laget sitt i dag!

                      Tidligere i dag hadde de en snarvei til kfl.no forumet på sitt forum. De var tydeligvis litt nysgjerrige på oss.
                      KFL - medlem nr 23

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Jeg tror lagoppstillingene og hockey-byttene virket nokså forvirrende også på våre russiske venner. Tydelig at de brukte en del ukjente spillere i dag. "Flyvende pannekake" er forøvrig mitt nye favorittuttrykk for å beskrive en gigantisk tabbe.

                        Kommentar

                        • Superstefan
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 2180

                          Opprinnelig skrevet av egil
                          Tidligere i dag hadde de en snarvei til kfl.no forumet på sitt forum. De var tydeligvis litt nysgjerrige på oss.

                          http://www.lsk.no/?did=9105047
                          По мне бы пару викингов в Рубине непомешали.

                          Помнится был у нас Ялланд!
                          De holdt nok på med litt background sjekk ja.
                          Fotograf Kreativ Kanaris

                          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                          Kommentar

                          • egil
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2005
                            • 1119

                            Vi får satse på at Jon Knudsen begår flust av flyvende pannekaker om en måneds tid
                            KFL - medlem nr 23

                            Kommentar

                            • KrisB
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2008
                              • 2923

                              jeg så ikke kampen. Men hvordan var Àndre Hansen? Kan han bli en seriøs utfordrer til Otto?

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                Opprinnelig skrevet av KrisB
                                jeg så ikke kampen. Men hvordan var Àndre Hansen? Kan han bli en seriøs utfordrer til Otto?
                                Han ga et veldig solid inntrykk, selv om han ikke ble satt på altfor mange store prøver. Liker spesielt godt hvordan han dirigerer forsvaret, Her tror jeg vi har en fremtidig toppkeeper.

                                Kommentar

                                • Canário
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 1471

                                  Fikk sett fra midtveis i første omgang, og det som var da var bra. Første del må ha vært enda bedre. 3-0 etter 17 minutter mot neste sesongs CL-deltager er sterkt, selv om det er usikkert hvor seriøst de tok matchen og mange bytter gjorde at flyten forsvant. Men det samme kan jo sies med LSK mot slutten, der blant annet, av de unge, Gabrielsen gjorde det bra for Ringstad og Tokstad hadde en bra forsering som gjorde at Gundersen fikk sjansen på overtid. Edwin er også cocky nok til å prøve på ting med ball i beina og har bra fart. Denne stallen har jeg trua på. Tar meg også til å bli imponert over Ringstad (igjen). Om han utvikles videre i rollen blir han veldig, veldig god. andersmm tar i grunn orda ut av tasturet mitt. Håper ikke skaden er noe alvorlig.

                                  Moro at også Kiko får tegna seg med to mål. Det trenger han.

                                  Kommentar

                                  • KrisB
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2008
                                    • 2923

                                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                                    Han ga et veldig solid inntrykk, selv om han ikke ble satt på altfor mange store prøver. Liker spesielt godt hvordan han dirigerer forsvaret, Her tror jeg vi har en fremtidig toppkeeper.
                                    Selvom jeg liker Otto så håper jeg engentlig at André Hansen tar over plassen hans, Hadde vært kult med en ung god keeper i lillestrøm.
                                    Last edited by KrisB; 17.02.2009, 23:35.

                                    Kommentar

                                    • Seb.R
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 4159

                                      Opprinnelig skrevet av Torolf
                                      Han ga et veldig solid inntrykk, selv om han ikke ble satt på altfor mange store prøver. Liker spesielt godt hvordan han dirigerer forsvaret, Her tror jeg vi har en fremtidig toppkeeper.
                                      Personlig syntes jeg hans igangsettinger er veldig gode.
                                      Faktisk bedre enn Ottos, som jeg innimellom syntes bruker altfor lang tid.
                                      www.sebastianramsland.com
                                      www.twitter.com/sebramsland

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        Opprinnelig skrevet av Canário
                                        Fikk sett fra midtveis i første omgang, og det som var da var bra. Første del må ha vært enda bedre. 3-0 etter 17 minutter mot neste sesongs CL-deltager er sterkt, selv om det er usikkert hvor seriøst de tok matchen og mange bytter gjorde at flyten forsvant.
                                        Ser ingen grunn til at ikke russerne skulle ta kampen seriøst. Byttene foretok de først etter at de lå under 3-0, så jeg tror ikke de skal legge skylden der heller. 1-0 er riktignok en keepertabbe, men idag trillet vi opp mønsterangrep som var fotball av internasjonal klasse. 2-0 scoringa var et praktfult angrep, som vi forøvrig hadde flere av. Langpasning fra Kiko over på Essediri som flikker med hælen til Metern og får den tilbake på kant. Hadde innlegget kommet fram til Arild, hadde det vært fotballerotikk på høyt nivå. Rett og slett imponert over angrepsspillet idag, og de kan man ikke frata LSK enten russerne hadde vært på vodkafylla eller ikke.
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        • detvarvondtdet
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2006
                                          • 398

                                          Opprinnelig skrevet av T.Pennant
                                          Latterlig miss av TAG. Ser ikke hva vi skal med han, han har aldri prestert i det hele tatt, og ei heller imponert meg på 2 lag..

                                          Han kunne stillt på en trening med byen før seriestart. Kunne sikkert spillt for topp der eller for kokos..
                                          "Dere kan sitere meg på dette:
                                          Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                                          Fjøra

                                          Kommentar

                                          Working...