Nytt stadion? [Var: LSK vil bygge EM-stadion]
Collapse
X
-
... og legg merke til at Simen Brenne er med i videoen... Når ble denne filmen lagd egentlig?Kommentar
-
Lilleströms EM-presentasjon: http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=325149
Altså, misforstå meg rett; jeg er veldig positiv til dette initiativet og synes det er et bra sett å få finansiert ett nytt anlegg, som vi jo må ha med tiden. Jeg er også bevisst på vår finansielle situasjon og at vi pröver å spare penger.
Men; Om vi skal gjöre et helhjertet forsök så foreslår jeg at vi legger ut denne typen oppdrag til et ordentlig reklamebyrå, istedetfor å få mediaklassen på Skedsmo VGS til å ta hånd om ärendet. Hele videoen lukter lokal-tv anno 1998, ikke EM-arrangör. Den er neste på nivå med RBs LSK-magasinet vignett. Nesten så jeg mistenker at Grönlund har gjort videoen i Windows Moviemaker natt til i dag.
Å fy faen!! Det der var helt jævlig!! Utrolig amatøropplegg. Og den musikken! Hele greia var veldig lite 2009.Kommentar
-
Det hele blir også ekstra stilig med det lille blaffet av noen frames med bilder som skulle vært klippet bort midt inni filmen.
Well done!- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
For å være helt ærlig så er lite viktig for meg hvordan stadion blir seendes ut fra utsiden. Det er viktigere at taket kan flyttes ned så vi kan få en mer kompakt stadion på 20k etter EM. Synes den løsningen var ganske genial.
Håper KFLs stadionkomité kommer med innspill til de som jobber med prosjektet og en uttalelse i avisen om hvilke tanker og ønsker vi har. Bratte tribuner, en etasje, takkonstruksjon i fohold til akustikk osv.. Viktig at vi får lov å være en ressurs under utviklinga av ny stadion.
Om vi får EM eller ikke. Diskusjonen er viktig, for ny stadion skal vi ha.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
For å være helt ærlig så er lite viktig for meg hvordan stadion blir seendes ut fra utsiden. Det er viktigere at taket kan flyttes ned så vi kan få en mer kompakt stadion på 20k etter EM. Synes den løsningen var ganske genial.
Håper KFLs stadionkomité kommer med innspill til de som jobber med prosjektet og en uttalelse i avisen om hvilke tanker og ønsker vi har. Bratte tribuner, en etasje, takkonstruksjon i fohold til akustikk osv.. Viktig at vi får lov å være en ressurs under utviklinga av ny stadion.
Om vi får EM eller ikke. Diskusjonen er viktig, for ny stadion skal vi ha.Kommentar
-
Stolpefri stadion er ultraviktig synes jeg. Skyvbart tak også, da bestemmer vi selv når elementene skal råde, for å si det slik. Ingen avlysninger, og ikke kom her å si at folk vil sitte i minusgrader når LSK spiller CL-kamper. Det jeg heller absolutt ikke liker med disse tegningene er den slakke nederste tribunedelen, den må være MYE brattere!Kommentar
-
Fantastisk å tro at vi skal kunne ha noe å gjøremed stadion. Den er jo allerede tegna. Og en stadion uten seter på en evt EM stadion? Våkn opp folkens.
Som Jonern poengterte det. Vi lar Engelskmenne få Martins så kan Tyskera få Klimt. Noen som blir med å leie en terasse ut mot torvet denne dagen?Kommentar
-
Kommentar
-
Hvordan jobber KFL mot LSK i denne prosessen? Stadion er jo allerede tegnet, men det må være mulig å kunne jobbe med stadionnavn og andre ting.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Haha.. Jeg er med! Dette er nok Norges største utfordring under EM. Serveringsteder, ølpriser og politi/vakter(med god nok erfaring og opplæring). Eneste løsningen er vel å be om hjelp og leie inn folk fra Europa. Politiet får jo problemer når Kjernen gjester Lillestrøm og stiller med 5 mann på cupfinalen.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
synes ikke dette er riktig og gjøre...
Sløsing av penger?
Miste åråsen? </3
ufattelig mange ledige seter?
Ingen stå plasser?
ei, bruk heller penger på gode spillere med erfaring fra topp divisjon,
trenger så absolutt IKKE ny stadio spør du meg!Forza Fugla!Kommentar
-
Kommentar