Nytt stadion? [Var: LSK vil bygge EM-stadion]

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fridtjof
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2005
    • 2120

Hvis det er meg du refererer til, var det naturligvis meningen å være flåsete. NFF velger naturligvis ikke EM-byer etter disse videoene, men dersom den svensk-norske søknaden skal ha en snøballs sjanse, må reklamefilmene som UEFA skal se være hakket mer proff enn den vi har pdd.

Når det er sagt - Dersom fotballforbundet presenterer noe annet enn Oslo, Lillestrøm, Bergen og Trondheim i morgen blir jeg mildest talt overrasket.
    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• Fridtjof
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2005
      • 2120

Hentet fra Brann-forumet

Opprinnelig skrevet av Krøvel Vellevoll
      I følge de siste ryktene er Bergen ute av dansen. Det ble Oslo, Skedsmo, Trondheim og Stavanger. Eller for ordens skyld: Ryktet er vel egentlig at Stavanger er valgt. Det er visstnok noe som står på trykk i morgendagens VG, i følge en som har snakket med journalisten som skrev det. Vedkommende som fortalte meg dette er troverdig, så da gjenstår det å se om VG er det... Uansett: At Stavanger er valgt, betyr antagelig at Bergen ikke er det. Kan ikke se at Trondheim blir forbigått, og det er jo i tillegg ganske klart at Skedsmo blir 40000-stedet. Grunnen til ryktet skal visstnok være at kommunene skulle få vite svaret allerede i dag. Noen i Stavanger har ikke klart å holde kjeft. Nå skal det sies at det i følge NFF ikke skulle avgjøres noe før på forbundsmøtet i morgen, men det er sikkert sagt for å unngå spekulasjoner og påtrengende spørsmål.

Kommentar

• HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6111

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
        Hentet fra Brann-forumet
        Om dette stemmer er det jo fortsatt en fare for at de fikk 40 000 stadioen etter at de heiv seg med i kampen om den.

Kommentar

• glasgow
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1252

EM-avgjørelsen kommer i kveld
          - Vi er veldig spente, og har en god følelse, sier Per Mathisen om at Lillestrøm kan bli EM-by. Avgjørelsen kommer i kveld.

Av: Ole Kristian Bakkene

Trykk her for å gå til samlesiden om EM2016
          Last edited by iL; 09.07.2009, 13:40. Begrunnelse: kun tittel/ingress for saker fra lsk.no

Kommentar

• Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

Opprinnelig skrevet av HSft
            Om dette stemmer er det jo fortsatt en fare for at de fikk 40 000 stadioen etter at de heiv seg med i kampen om den.
            Ikke nødvendigvis. Selv om det bare er synsing fra min side, så sitter jeg med en vond smak i munnen etter Stavangers inntog i kampen om 40000 seters-stadion. Det virket nesten litt sutrete på meg, der de sa at de sikkert kunne gjøre noe, slik at Lillestrøm ikke fikk noen fortrinn i konkurransen.

Et annet emne som har dukket opp de siste dagene er fansoner. I Bergens promovideo nevnte de flere steder som kunne brukes til dette, deriblant Torgallmenningen. I Trondheim har dem Dødens Dal, Torget, Marinen, Festningen og tydeligvis Nardo.

Hvor skal det, i tilfelle et fotball-EM, være fansoner på Lillestrøm? Vi har også er Torg som kan huse en del mennesker, men hvilke andre steder kan brukes?

Kommentar

• superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
              Ikke nødvendigvis. Selv om det bare er synsing fra min side, så sitter jeg med en vond smak i munnen etter Stavangers inntog i kampen om 40000 seters-stadion. Det virket nesten litt sutrete på meg, der de sa at de sikkert kunne gjøre noe, slik at Lillestrøm ikke fikk noen fortrinn i konkurransen.

Et annet emne som har dukket opp de siste dagene er fansoner. I Bergens promovideo nevnte de flere steder som kunne brukes til dette, deriblant Torgallmenningen. I Trondheim har dem Dødens Dal, Torget, Marinen, Festningen og tydeligvis Nardo.

Hvor skal det, i tilfelle et fotball-EM, være fansoner på Lillestrøm? Vi har også er Torg som kan huse en del mennesker, men hvilke andre steder kan brukes?
              Varemessa...
              Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5918

I Dagbladets leseravstemming om beste søkervideo ligger Skedsmo/Lillestrøm klart dårligst an akkurat nå.

For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                  I Dagbladets leseravstemming om beste søkervideo ligger Skedsmo/Lillestrøm klart dårligst an akkurat nå.

http://www.dagbladet.no/2009/07/09/s..._2016/7121943/
                  Selvfølgelig er Lillestrøm sist. Noe annet er ikke å forvente. Alle utenfor Lillestrøm og Romerike hater LSK, og ønsker EM til "sin" by.
                  Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                    Selvfølgelig er Lillestrøm sist. Noe annet er ikke å forvente. Alle utenfor Lillestrøm og Romerike hater LSK, og ønsker EM til "sin" by.
                    Eller rett og slett at videon suger lut,,,som alt annet Lsk driver med om dagen.

Kommentar

• rulfi
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2007
                      • 982

Tror nå ikke videoen er det som blir vektlagt. Vi er nok med, siden vi er eneste som har søkt med 40 000.

Kommentar

• reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13278

Kram nå. Se nyhetstråden

Kommentar

• rulfi
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2007
                          • 982

Siden det er offisielt(flere aviser er ute med det nå), så blei arrangørbyene fra Norge: Oslo, Lillestrøm, Trondheim og Stavanger.

Blir nå deilig og høre på sure nordlendinger og bergensere

Kommentar

• Fugl1970
                            Medlem
                            Møteplager
                            • May 2008
                            • 99

Snadder

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

Herlig. Første hinderet mot et EM 2016 og nytt stadion er unnagjort.
                              LSK Norges beste lag

Kommentar

• Krissern
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 1017

Jau, da var det bare en søknad igjen så blir det fest

Kommentar

• Emil B
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 5921

Får å få billett til Lillestrøm Arena må du være medlem av oljeberget, vert på minimum 10 borte kamper med Norge de siste 6 årene, være over 40 år fordi man vil ha supportere som sitter og klapper. LSK skal også stå for billettsalget.... Spennende spennende...

Kommentar

• Vinje
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Feb 2006
                                    • 110

Opprinnelig skrevet av Emil B
                                    Får å få billett til Lillestrøm Arena må du være medlem av oljeberget, vert på minimum 10 borte kamper med Norge de siste 6 årene, være over 40 år fordi man vil ha supportere som sitter og klapper. LSK skal også stå for billettsalget.... Spennende spennende...
                                    Og til kampene i Adeccoligaen vil de 18.354 ledige setene bli tildekket av like tepper som Lyn bruker på Ullevåll om dagen, slik at det ser ut som noen er på kamp. De eneste som gidder se LSK spille i Adeccoligaen neste år (uten den eneste gode spilleren vi har, Riise) er familie og venner av de som blir igjen, pluss Arild Myklebust og Rønner`n.
                                    Det var min mening, og den er alltid riktig!

Kommentar

• skotten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 1794

Opprinnelig skrevet av Vinje
                                      Og til kampene i Adeccoligaen vil de 18.354 ledige setene bli tildekket av like tepper som Lyn bruker på Ullevåll om dagen, slik at det ser ut som noen er på kamp. De eneste som gidder se LSK spille i Adeccoligaen neste år (uten den eneste gode spilleren vi har, Riise) er familie og venner av de som blir igjen, pluss Arild Myklebust og Rønner`n.
                                      Så hvis LSK skulle rykke ned kan vi med andre ord ikke regne med deg...

Kommentar

• tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

Nå er det viktigere en noen gang at vi ikke rykke ned,,,,,Et fotball Em i Lillestrøm bør gjøre oss veldig atraktive på sponsormarkedet og her er det bare og begynne og melke kua med en gang.. Nå Shariff kan du bruke dine 10 mill på spillere?? Nå må vi faen meg se og få inn kvalitets spillere.......

Kommentar

• Grusom B
                                          Generalissimo Bellisimo
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6248

Farvel, sjel. Trist dag.
                                          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

Working...