Nytt stadion? [Var: LSK vil bygge EM-stadion]
Collapse
X
-
Tullprat. Har det ikke vært snakk om til noen av toppmatchene mot VIF/RBK, at vi kunne solgt ut stadion 2-3 ganger?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
En eventuelt ny stadio blir ikke bygget bare for at vi skal få flere folk inn på kampene men at næringslivet rundt stadion skal gi klubben mere penger inn iform av leieinntekter... men selvfølgelig gledelig om tilskuertallene går opp....Kommentar
-
husk å få med lik gulfarge på alt av seter + kanskje å gjøre om 'LSK 1917' på notar til bare '1917' ser ganske sammenklemt ut nå..Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)Kommentar
-
Kommentar
-
har vel vært et ønske innad i klubben om å utbedre garderobeannlegget på årårsen samt pressetribune osv? men at man fant en oppgradering av dagens langside umulig grunnet jernbanen.
Hvis dette skulle vært mulig kunne vi laget noe som old trafford, en vanvittig langside med stor kapasitet for på den måten beholde årårsen som vårt fort.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Lyst å dra opp denne igjen fordi en ny stadion i høyeste grad bør være en del av den nye sportslige satsinga, Åråsen er ikke konkurransedyktig lengre! Klubben må bli større for å ha et håp om å holde tritt i toppen av norsk fotball. Spesielt etter at NFF nå har lagt planene for ny landslagsstadion på is frykter jeg at det samme skjer med oss. Alt bare visner hen, liksom.
Under EM-søknadens gang ga Mathisen forsikringer om at planene ville stå ved lag, og at en stadion ville være på plass før 2016 uavhengig av om vi fikk mesterskapet eller ikke. Hadde vært bra om han nå snart avklarte situasjonen, klubben kan ikke bli værende på Åråsen til 2020.Kommentar
-
Lyst å dra opp denne igjen fordi en ny stadion i høyeste grad bør være en del av den nye sportslige satsinga, Åråsen er ikke konkurransedyktig lengre! Klubben må bli større for å ha et håp om å holde tritt i toppen av norsk fotball. Spesielt etter at NFF nå har lagt planene for ny landslagsstadion på is frykter jeg at det samme skjer med oss. Alt bare visner hen, liksom.
Under EM-søknadens gang ga Mathisen forsikringer om at planene ville stå ved lag, og at en stadion ville være på plass før 2016 uavhengig av om vi fikk mesterskapet eller ikke. Hadde vært bra om han nå snart avklarte situasjonen, klubben kan ikke bli værende på Åråsen til 2020.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Under EM-søknadens gang ga Mathisen forsikringer om at planene ville stå ved lag, og at en stadion ville være på plass før 2016 uavhengig av om vi fikk mesterskapet eller ikke. Hadde vært bra om han nå snart avklarte situasjonen, klubben kan ikke bli værende på Åråsen til 2020.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Behovet er nok like stort som før. Det har med forretningsdrift å gjøre, ikke tilskuerkapasitet. Når økonomi-"krisa" definitivt er over vil nok ingenørene igjen rasle med sablene.
Jeg liker plasseringen som ble funnet til EM satsingen og håper de høye herrer beholder disse planene. Dagens Åråsen synger på siste verset, det er bare å godta først som sist.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Hvor lenge er det siden RB , SS og Diadora ble bygget? Det er ikke lenge siden og det er nesten latterlig at Åråsen som ble regnet som modern for ikke så mange år siden nå synger på siste verset. Jeg ser ingen grunn til å gjøre noe med stadionplanene for øyeblikket. Hvis tilskuertallene øker så ser jeg derimot ingenting galt med å begynne å snakke om ny stadion. Det er mange tusen seter ledige på Åråsen hver eneste kamp og større stadion vil drepe stemingen siden tomme seter tross alt er demotiverende.
20.000 seter uten en eneste tilskuer er trist , uansett hvilken klubb det er snakk om.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Skal man først bygge noe nytt så virker det rart å bygge noe på samme størrelse som Åråsen. 30% økning med muligheter for å øke ytterligere burde ikke være så dumt for min del , men selv en 30% økning vil gi oss rundt 10.000 tomme seter med dagens tilskuertall og det er ingenting som tilsier at tallet på tilskuere kommer til å vokse inn i himmelen.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Hvis Åråsen bytter navn til "Tommy Sharif Arena", da gir jeg opp.... Derimot tror jeg aldri det skjer - til det er styret og administrasjon såpass kloke at de styrer unna. De ønsker ikke å bygge ned merkevaren LSk!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Hamburg & KanariEn ny giv. Løsning: bygge nytt stadion.Kommentar
-
Et nytt stadion kunne om ikke annet inngi mer penger i form av økte forretningsutleieinntekter på sikt, så fremt klubben ikke knekker nakken i prosessen. Men når det kommer til den nye given så er det overhengende fare for at det blir som å pisse i buksa for å holde seg varm, med mindre det etterfølges av sportslig vedvarende suksess. Det er bare å se på Stabæk, som i telefonkiosken i fjor (som eneste klubb i tl) økte publikumssnittet - og det drastisk. Men hvor er dem i år? I hvertfall ikke på Fornebu...LSK Norges beste lagKommentar
Kommentar