Nytt stadion? [Var: LSK vil bygge EM-stadion]
Collapse
X
-
For skedsmos del ville det kanskje vært en fordel å konstituere de folkevalgte som var her under Henriksen-styret tilbake i lederverv? Eller vent litt: 99,9 % av dem slapp jo unna?! Vi er i sannhet godt rustet til kamp mot Bodø og annen DU-mafia.Kommentar
-
Kommentar
-
NSA har vært på studietur i Tyskland, der de virkelig har fått til dette med ståplasser.Kommentar
-
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Jeg har selv vært en "tulling i trappa" men det er rett og slett fordi det er det eneste stedet som det har vært plass. I 2007 var feltet ved storkampene så stappet at det rett og slett ikke var plass på selve tribunen og folk var nødt til å stå i trappa. Det ser ikke ut som feltet blir så stappfullt fra i 2009 og det er bra. Det skal være fullt ,men ikke overfullt slik at man bruker 10minutter på å komme seg ut for et toalettbesøk eller lignende.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Ref TV2 nyhetene kl 18.30.
Trond Giske vil gi Bodø plass som 1 av de 4 byene. Han vil glede hele landet og mener at dårlig infrastruktur, få sengeplasser osv vil kunne utbedres innen den tid.
Igjen kom Tromsø 2018 opp igjen og at vi sør for Trondheim nesten skylder norlendingene noe.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Ref TV2 nyhetene kl 18.30.
Trond Giske vil gi Bodø plass som 1 av de 4 byene. Han vil glede hele landet og mener at dårlig infrastruktur, få sengeplasser osv vil kunne utbedres innen den tid.
Igjen kom Tromsø 2018 opp igjen og at vi sør for Trondheim nesten skylder norlendingene noe.
Ikke tror jeg folket/politikerne er villige til å betale hva det koster heller, I bodø skal det ikke bare bygges en stadion.. men veldig mye annet må på plass også, hva pokker skal det brukes til når EM er over?!!
Flyktningmottakene i nord blir finere enn noen gang etter 2018 regner jeg med...Kommentar
-
Når vi i tillegg vet at RBK-Giske også gir beskjed til Fotballforbundet om at Trondheim skal med i kabalen, så må Bergen, Stavanger, Oslo og Lillestrøm kjempe om de to "ledige" plassene.
Var det noen som hvisket ordet demokrati?
Slike ting gjør meg så jævlig forbanna... Og derfor burde jeg kanskje heller skrevet dette innlegget i "ting som irriterer med grenseløst-tråden"...?Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Giske uttalte at han ville ha med en by fra hver landsdel. Det betyr Bergen/Stavanger, Bodø, Trondheim og Oslo. Vi kan bare glemme å konkurrere med et nytt nasjonalstadion i Groruddalen.Kommentar
-
Dette er hinsides! For å gjøre bodø klar til et slikt arrangement må man utvide infrastrukturen med så mye, at det kommer til å koste bortimot det tredoblede av hva en stadion kommer til å koste. Bedre veinett, bedre flyplass, bedre toglinje og ikke minst økt hotellkapasitet er ikke gratis. Hva skal man med økt hotellkapasitet i Bodø? hva skal man med bedre flyplass? Man kan sikkert si det samme om Lillestrøm, men vi er iallefall "tilknyttet" oslo, og har allerede de fleste fasilitetene som er nødvendige allerede!
Å legge stadione så spredt som giske ønsker vil minske trafikken av fotballturister. Giske dreper EM-festen før den har mulighet til å starte...Kommentar
-
Rett og slett latterlig..
Som flere påpeker så må jo infrastrukturen ikke bare bygges kraftig ut, det må faktisk BYGGES infrastruktur i Bodø!!
Hva skal dessuten Bodø/Bodø/Glimt med en permanent arena som vil ta nærmere 20.000 etter at de provisoriske tribunene er rydda??
Lillestrøm SK har potensial for en stadion med oppimot 20.000 plasser innen 2016, Bodø/Glimt og Nordland har IKKE det!!.. Ikke kommer landsdelen til å få særlig flere innflyttere, og ikke vil "den gule horde" vokse seg ut av Aspmyra stadion noen gang heller....UFF A MEG, kjempebra Trond, med deg får vi hvertfall ikke UEFA på vår side!:???:FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Spørsmålet er om det er verdt det i lengden?
Tror sjansen for at LSK flytter stadion til Hellerud sletta enn over dammen ved nitteelva er ganske stor. Og jeg er IKKE keen på bussing til hjemme kamper osv som søppla må, litt av sjarmen er jo at vi kan gå til kamper fra Flisbyen. Og at vi kan gå i tog med andre fugla fans.
Redd at vis vi får EM by så får vi også en stadio vi ikke ønsker å ha i lengden. Desverre, men Nordea Arena på Hellerudsletta eller noe sånt frister liteUFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Hvis Giske virkelig uttalte dette så foreslår jeg at LSK sporenstreks stopper all jobbing med dette prosjektet. Bare tull å legge ned arbeid i dette luftslottet, hvor våre mest inflytelsesrike politikere allerede har gjort opp sin mening. Hvem skal forresten betale for festen? Spiller vel ingen rolle hva ting koster i dag, da finanskrisen har gjort det legitimt å pumpe milliarder ut i svarte sluk helt uten plan og langsiktighet.Kommentar
-
Hvis Giske virkelig uttalte dette så foreslår jeg at LSK sporenstreks stopper all jobbing med dette prosjektet. Bare tull å legge ned arbeid i dette luftslottet, hvor våre mest inflytelsesrike politikere allerede har gjort opp sin mening. Hvem skal forresten betale for festen? Spiller vel ingen rolle hva ting koster i dag, da finanskrisen har gjort det legitimt å pumpe milliarder ut i svarte sluk helt uten plan og langsiktighet.Kommentar
-
Hvor vanskelig kan det være å forstå at man må bygge ut kommunikasjon der det bor mennesker?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Ja jeg tror Giske syntes det er en fordel at det mangler noe som er vesentlig for at Norge/Sverige skal få EM... For da slipper han å bruke penger på noe! Tipper at målet og håpet til Giske er at det ikke blir EM her til lands.. så kan han konsentrere seg om alt annet piss han og småripsa hans driver med!!!Kommentar
-
Utrolig frekt av Giske å gå ut slik han gjør, det er politisk stemmefisking av verste sort. Men akkurat som man kan forvente seg av en PR-kåt liten fisle som Giske er.
Han går for 2 areaner i nord-Norge, og det er helt på jordet når man tenker på hvor infrastrukturen befinner seg og hvor det er realistik å arrangere. Det er nokså åpenbart at alle 4 arenaer bør ligge i Oslo, Bergen og Trondheim dersom dette skal gjennomføres og Norge skal ha noen sjanse til å få arrangementet.Last edited by Hamburg & Kanari; 04.03.2009, 12:58.LSK Norges beste lagKommentar
Kommentar