Nytt stadion? [Var: LSK vil bygge EM-stadion]

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    Opprinnelig skrevet av hoyt
    Platini i UEFA er meget opptatt av at små nasjoner skal få mesterskap, slik at fotballen utvikles til et høyt nivå også der. Derfor kan fort NoSve få et mesterskap. Tviler også på at Tyrkia får et mesterskap med tanke på supporterbråket der de siste årene.
    Tror heller ikke UEFA gir em til Tyrkia. Tyrkia har en liten bit å gå før de vestlige landene anser det som et stuerent europeisk land.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • Tobben
      Jeg elsker å kjøre trikk
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2005
      • 1666

      Den videopresentasjonen var faktisk LATTERLIG dårlig! Ser ut som den er lagd av en uteligger på absinth fylla.

      Håper virkelig ikke det er den videoen som skal vise frem Lillestrøm og omegn.

      Kommentar

      • yesda
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Jan 2007
        • 182

        Opprinnelig skrevet av Tobben
        Den videopresentasjonen var faktisk LATTERLIG dårlig! Ser ut som den er lagd av en uteligger på absinth fylla.

        Håper virkelig ikke det er den videoen som skal vise frem Lillestrøm og omegn.
        ... og legg merke til at Simen Brenne er med i videoen... Når ble denne filmen lagd egentlig?

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          Opprinnelig skrevet av andersmm
          Lilleströms EM-presentasjon: http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=325149

          Altså, misforstå meg rett; jeg er veldig positiv til dette initiativet og synes det er et bra sett å få finansiert ett nytt anlegg, som vi jo må ha med tiden. Jeg er også bevisst på vår finansielle situasjon og at vi pröver å spare penger.

          Men; Om vi skal gjöre et helhjertet forsök så foreslår jeg at vi legger ut denne typen oppdrag til et ordentlig reklamebyrå, istedetfor å få mediaklassen på Skedsmo VGS til å ta hånd om ärendet. Hele videoen lukter lokal-tv anno 1998, ikke EM-arrangör. Den er neste på nivå med RBs LSK-magasinet vignett. Nesten så jeg mistenker at Grönlund har gjort videoen i Windows Moviemaker natt til i dag.

          Å fy faen!! Det der var helt jævlig!! Utrolig amatøropplegg. Og den musikken! Hele greia var veldig lite 2009.

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            Opprinnelig skrevet av yesda
            Når ble denne filmen lagd egentlig?
            Jeg ville tippet 1998 om det ikke var for diverse bilder av Brenne + +

            Kommentar

            • Jan Banan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 809

              Det hele blir også ekstra stilig med det lille blaffet av noen frames med bilder som skulle vært klippet bort midt inni filmen.

              Well done!
              - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

              Stuart Baxter har forstått det.

              Kommentar

              • Petter Ø
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3008

                For å være helt ærlig så er lite viktig for meg hvordan stadion blir seendes ut fra utsiden. Det er viktigere at taket kan flyttes ned så vi kan få en mer kompakt stadion på 20k etter EM. Synes den løsningen var ganske genial.

                Håper KFLs stadionkomité kommer med innspill til de som jobber med prosjektet og en uttalelse i avisen om hvilke tanker og ønsker vi har. Bratte tribuner, en etasje, takkonstruksjon i fohold til akustikk osv.. Viktig at vi får lov å være en ressurs under utviklinga av ny stadion.

                Om vi får EM eller ikke. Diskusjonen er viktig, for ny stadion skal vi ha.
                Petter Ø - Kreativ Kanaris
                http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                Kommentar

                • Seb.R
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 4159

                  Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                  For å være helt ærlig så er lite viktig for meg hvordan stadion blir seendes ut fra utsiden. Det er viktigere at taket kan flyttes ned så vi kan få en mer kompakt stadion på 20k etter EM. Synes den løsningen var ganske genial.

                  Håper KFLs stadionkomité kommer med innspill til de som jobber med prosjektet og en uttalelse i avisen om hvilke tanker og ønsker vi har. Bratte tribuner, en etasje, takkonstruksjon i fohold til akustikk osv.. Viktig at vi får lov å være en ressurs under utviklinga av ny stadion.

                  Om vi får EM eller ikke. Diskusjonen er viktig, for ny stadion skal vi ha.
                  Og en stolpefri konstruksjon, som jeg også noterer meg er med i planene. Det gir naturligvis bedre sikt - men også bedre muligheter for FuglaTIFO.
                  www.sebastianramsland.com
                  www.twitter.com/sebramsland

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Stolpefri stadion er ultraviktig synes jeg. Skyvbart tak også, da bestemmer vi selv når elementene skal råde, for å si det slik. Ingen avlysninger, og ikke kom her å si at folk vil sitte i minusgrader når LSK spiller CL-kamper. Det jeg heller absolutt ikke liker med disse tegningene er den slakke nederste tribunedelen, den må være MYE brattere!

                    Kommentar

                    • LSK-supp.
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 1023

                      Dette støttes 100%!
                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                      Kommentar

                      • Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

                        Fantastisk å tro at vi skal kunne ha noe å gjøremed stadion. Den er jo allerede tegna. Og en stadion uten seter på en evt EM stadion? Våkn opp folkens.

                        Som Jonern poengterte det. Vi lar Engelskmenne få Martins så kan Tyskera få Klimt. Noen som blir med å leie en terasse ut mot torvet denne dagen?

                        Kommentar

                        • UltraFo
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2007
                          • 800

                          Opprinnelig skrevet av Tony
                          Vi lar Engelskmenne få Martins så kan Tyskera få Klimt. Noen som blir med å leie en terasse ut mot torvet denne dagen?
                          Jeg spanderer, satser på at Polen møter Kroatia eller Serbia i Oslo og da så de bare er 15 min unna med tog
                          UFC ~ Gulsvarte Brødre

                          Kommentar

                          • sniper
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 5254

                            Hvordan jobber KFL mot LSK i denne prosessen? Stadion er jo allerede tegnet, men det må være mulig å kunne jobbe med stadionnavn og andre ting.

                            Kommentar

                            • yesda
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Jan 2007
                              • 182

                              Opprinnelig skrevet av sniper
                              Hvordan jobber KFL mot LSK i denne prosessen? Stadion er jo allerede tegnet, men det må være mulig å kunne jobbe med stadionnavn og andre ting.
                              Jeg håper for guds skyld at dette ikke er stadionen de velger å gå videre med.

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7104

                                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                Skyvbart tak også, da bestemmer vi selv når elementene skal råde, for å si det slik.
                                Skyvbart tak koster vel noe sånt som 200 millioner kroner...
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • Stray Cat
                                  Moderator
                                  • Aug 2008
                                  • 5917

                                  Opprinnelig skrevet av yesda
                                  Jeg håper for guds skyld at dette ikke er stadionen de velger å gå videre med.
                                  Jeg tror trygt du kan regne med at det er denne stadionen de har tenkt å gå videre med.
                                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                  Kommentar

                                  • McGuffy
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 5099

                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Skyvbart tak koster vel noe sånt som 200 millioner kroner...
                                    Per Mathisen sa vel i et intervju at skyvbart tak var stipulert til 100 mill, og at det ble bygd med tanke på dette i fremtiden.

                                    Kommentar

                                    • Petter Ø
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3008

                                      Opprinnelig skrevet av Tony
                                      Fantastisk å tro at vi skal kunne ha noe å gjøremed stadion. Den er jo allerede tegna. Og en stadion uten seter på en evt EM stadion? Våkn opp folkens.
                                      Det skader da vel ikke å prøve ha innvirkning på hvordan detaljer på stadion skal være? Seteløst felt etter EM kanskje? Er det umulig å få til?

                                      Opprinnelig skrevet av Tony
                                      Som Jonern poengterte det. Vi lar Engelskmenne få Martins så kan Tyskera få Klimt. Noen som blir med å leie en terasse ut mot torvet denne dagen?
                                      Haha.. Jeg er med! Dette er nok Norges største utfordring under EM. Serveringsteder, ølpriser og politi/vakter(med god nok erfaring og opplæring). Eneste løsningen er vel å be om hjelp og leie inn folk fra Europa. Politiet får jo problemer når Kjernen gjester Lillestrøm og stiller med 5 mann på cupfinalen.
                                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                      Kommentar

                                      • mAgz*
                                        Juniormedlem
                                        Bøffelpromp
                                        • Jul 2007
                                        • 12

                                        synes ikke dette er riktig og gjøre...

                                        Sløsing av penger?
                                        Miste åråsen? </3
                                        ufattelig mange ledige seter?
                                        Ingen stå plasser?


                                        ei, bruk heller penger på gode spillere med erfaring fra topp divisjon,
                                        trenger så absolutt IKKE ny stadio spør du meg!
                                        Forza Fugla!

                                        Kommentar

                                        • ulfpulf
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 2506

                                          Opprinnelig skrevet av mAgz*
                                          Sløsing av penger?
                                          Nei, vitsen med å bygge nytt er å tjene penger på utleie av næringsarealer.

                                          trenger så absolutt IKKE ny stadio spør du meg!
                                          Da har nok ikke klubbeldelsen spurt deg, for de mener vi trenger det.

                                          Kommentar

                                          Working...