Årsmøte i KFL tirsdag 10. mars på Åråsen NB! kl2000 Lokalet åpner kl1915
Collapse
X
-
-
Ellers vil jeg til øvrige spørsmål og innspill i tråden få minne om to ting som faktisk er vedtatt på årsmøtet:
1. Det skal nedsettes et vedtektsutvalg. Utvalget skal gjennomgå KFLs vedtekter og legge fram forslag til eventuelle endringer til neste ordinære årsmøte.
2. Sitat fra handlingsplanen: "Vi vil vektlegge organisering av styrearbeidet og informasjonen innad i KFL."
Jeg håper på en viss forståelse fra medlemmene om at det er mye å ta tak i og at alt neppe er på plass det første kvarteret.Vidar Evje
Kommentar
-
telefon
Hvis du lese innlegget mitt igjen så skriver jeg at hvis det storma her hjemme og Jan Jensen var i Thailand så er det ikke rart at telefonregninga blir høy. Jeg skrev ikke noe mer enn det.
Man kan selvfølgelig sette spørsmålstegn på om det virkelig var nødvendig at Jan Jensen skulle ta alle de telefonene når han var i Thailand men samtidig så er det sånn at han har en viktig posisjon i styret og dermed kan dette ha vært nødvendig. Det er iallefall slikt jeg har forstått det.
Jeg kan forresten ikke se hvor jeg skrev at jeg syns det er bedre at styret gjør ingenting når det stormer.Kommentar
-
Jeg brukte kun meg selv som eksempel på hvordan man kunne påføres utenlandssamtale takst. Jeg slo på telefonen 2 ganger i løpet av 14 dager, og i en periode på tilsammen to timer fikk jeg altså to oppringninger fra medlemmmer. Dette medførte en utgift på ca 30 kroner for KFL . Når jeg ser hvilke bølger dette lager her på forumet fra enkelte skal jeg selvfølgelig betale dette selv.
Med tlf utgifter på 170 tusen kr så er det vel ikke så rart at folk gjerne vil ha det spesifisert.. Legger man frem tallene så unngår man spekulasjoner!Kommentar
-
Hehe... nei det er vel ikke vanlig at sånt skjer, men selvfølgelig, glipp kan skje! men syntes det er litt pussig at den ene uken når man kjøper billett på shop'n så er man på lista, og uken etter er man ikke på listen...? det hører ikke hjemme noe steder å holde på slik!Kommentar
-
Tror ikke folk reagerer på at du får dekket tlf regninga di, ei heller at du tok i mot ett par tlf i Thailand... det jeg tror enkelte reagerer på er at det virker som om alt skal være så hemmelig og lukket, og at kun de som deltok på årsmøte skal legges til grunn for hvem som kan komme med meninger om budsjettet o.l.
Med tlf utgifter på 170 tusen kr så er det vel ikke så rart at folk gjerne vil ha det spesifisert.. Legger man frem tallene så unngår man spekulasjoner!
Men at folk som ikke tar seg tid eller kan delta på møtene skal forlange eller synse om vedtak som er enstemmig stemt frem blir for meg alt for dumt.
Slutt og sitt her på forumet og kritiser og men så mye.
Da får dere heller ta ordet ved årsmøtene.
Mener ikke bare deg "folke", bare så det er sagt.
Det blir som og sitte i sofaenn og klage på regjeringen, når men ikke gidder og gå til stemme urnene.Kommentar
-
Tror ikke folk reagerer på at du får dekket tlf regninga di, ei heller at du tok i mot ett par tlf i Thailand... det jeg tror enkelte reagerer på er at det virker som om alt skal være så hemmelig og lukket, og at kun de som deltok på årsmøte skal legges til grunn for hvem som kan komme med meninger om budsjettet o.l.
Med tlf utgifter på 170 tusen kr så er det vel ikke så rart at folk gjerne vil ha det spesifisert.. Legger man frem tallene så unngår man spekulasjoner!Kommentar
-
Det er redegjort for dette beløpet på årsmøtet, og hovedpunktene er også referert i denne tråden. Kontroll- og revisjonskomiteens merknad om utgifter til telefonering er også referert.
Det er forøvrig budsjettert med telefonutgifter på 150.000 kroner for inneværende år.Vidar Evje
Kommentar
-
Jeg brukte kun meg selv som eksempel på hvordan man kunne påføres utenlandssamtale takst. Jeg slo på telefonen 2 ganger i løpet av 14 dager, og i en periode på tilsammen to timer fikk jeg altså to oppringninger fra medlemmmer. Dette medførte en utgift på ca 30 kroner for KFL . Når jeg ser hvilke bølger dette lager her på forumet fra enkelte skal jeg selvfølgelig betale dette selv.
Forøvrig så er en budsjettsprekk på over 100 000 ganske alvorlig, spesielt når det er på telefonutgifter så det er ikke rart at man reagerer på det. Etter et generelt trøblete tribuneår så er det ikke så rart at budsjettet sprakk men 100 000 er i overkant drøyt uansett mener jeg.Kommentar
-
Forøvrig så er en budsjettsprekk på over 100 000 ganske alvorlig, spesielt når det er på telefonutgifter så det er ikke rart at man reagerer på det. Etter et generelt trøblete tribuneår så er det ikke så rart at budsjettet sprakk men 100 000 er i overkant drøyt uansett mener jeg.Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
Litt enig, men synes også det er rart at de kan bli så store. For ja det skjedde litt men det var ikke så mange episoder. Fredrikstad ble betalt for seg, Rosenborg hjemme ble betalt for seg. Nadderud blussern ble tatt så han fikk vell bota i posten. Så jeg kan ikke skjønne at det gjenstår så utrolig store summer igjen i bøter da.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Litt enig, men synes også det er rart at de kan bli så store. For ja det skjedde litt men det var ikke så mange episoder. Fredrikstad ble betalt for seg, Rosenborg hjemme ble betalt for seg. Nadderud blussern ble tatt så han fikk vell bota i posten. Så jeg kan ikke skjønne at det gjenstår så utrolig store summer igjen i bøter da.
Det er vel muligens cupfinalebota som er kostnadsført for 2008.Kommentar
-
Den viste vi jo om alt på årsmøtet for 07 + at veldig mange sendte inn penger for å betale den. Jeg blandt annet gjorde det og er vell en tråd enda for den bota så burde heller ikke bli så stor den.
Men ikke vet jeg, synes bare det er rart summene har blitt så høye når veldig mye har blitt betalt for seg av de som gjorde det. Noe som i seg selv burde bli sett på som positivt.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Nettopp!
Men ingen som har bekreftet/ avkreftet dette enda, så er ikke 100% sikker. Men med tanke på at cupfinalen var i november og bota ble først ilagt en stund etterpå er det mest sannsynelig at fristen og betalingen skjedde i 2008.Kommentar
-
Ingen tvil om det. Men da håper jeg virkelig at når man vet den kommer og vet omtrent hva den ligger på at man har den med i budsjettet for 08 så får man heller går i pluss pga folk gir penger til betaling av bota. Kommer nok bekreftelser/ avkreftelser etterhvert skal du seUFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
Kommentar