Årsmøte i KFL tirsdag 10. mars på Åråsen NB! kl2000 Lokalet åpner kl1915
Collapse
X
-
Edit, fra RB 11.april 2008:
Supporternes styre får en stri jobb framover. Jan Jensen kunne opplyse at medlem nummer 6.000 er rett rundt hjørnet.Last edited by sniper; 13.03.2009, 11:49.Kommentar
-
Sitat: "KFL med over 5000 medlemmer vil leve i beste velgående uansett."
Sitat SluttUFC 05!Kommentar
-
Vi kan være enige om at budsjetteringen for 2008 ikke var spesielt god, først og fremst fordi det ble store avvik på enkeltposter. Man hadde budsjettert med et stort overskudd. Likevel må vi ikke svartmale situasjonen. Til tross for at KFL og LSK fikk en sesong fra helvete, som for KFLs del resulterte i store kostnader knyttet til bøter og vakthold - samtidig som noen av inntektene ble lavere enn budsjettert, klarte styret altså å komme ut med et regnskap som tilnærmet balanserer. Til sammenlikning klarte LSK å gå 20 millioner i minus.
LSK blir styrt av Nisser så det er ikke så rart.Kommentar
-
Det står i årsmøte papirene, fikk se av an kamerat av meg som var på årsmøte, ca 4000 medlemmer & 596000 i medlems inntekter i 2008, er derfor jeg spør, overalt der medlemsantallet har blitt publisert har vi operert med i underkant av 6000 medlemmerKommentar
-
KFL har en merkelig måte å telle medlemskap på. I de fleste organisasjoner regnes man som medlem inntil man melder seg ut. Medlemstallet 1.1.09 bør være likt medlemstallet 31.12.08. I KFL virker det som om man starter med null medlemmer hvert år og må rekruttere alle eksisterende medlemmmer på ny.Kommentar
-
Men hvis årsmøte papirene og regnskapet viser 4000 medlemmmer og 596000 i medlemsinntekter så lurer jeg på hvor de siste 2000 medlemmene har blitt av? Var det ingen som stilte spørsmål om dette på møtet?
Har jo allerede i denne tråden blitt posten noen eksempler på at medlemmer har forsvunnet fra listene, men 2000 er kanskje litt drøyt?Kommentar
-
Men hvis årsmøte papirene og regnskapet viser 4000 medlemmmer og 596000 i medlemsinntekter så lurer jeg på hvor de siste 2000 medlemmene har blitt av? Var det ingen som stilte spørsmål om dette på møtet?
Har jo allerede i denne tråden blitt posten noen eksempler på at medlemmer har forsvunnet fra listene, men 2000 er kanskje litt drøyt?
Skal jeg tippe, vil jeg anta at forskjellen mellom drøyt 4000 medlemmer og rundt 5500 medlemmer, er at det er omlag 1.500 tidligere medlemmer som ikke betalte medlemsavgiften for 2008.
Det å beregne medlemmer i en organisasjon er uansett komplisert.
En har for 2009 budsjettert med 520.000 i medlemsinntekter, mot faktiske regnskapstall på 596.000 i 2008. Jeg stilte spørsmål vedrørende dette på årsmøtet, da jeg mente vi burde ha som mål å bli flere i 2009 enn i 2008.
Svaret som ble gitt fra Jan, var at det var vanskelig å periodisere medlemsinntekter, da mange betaler inn i november/ desember året før.
2008 var forøvrig et spesielt år, med cupfinale rett i forkant med medlemskrav for å få kjøpt billettLast edited by egil; 13.03.2009, 14:52.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
2000 medlemmer mindre enn det man uttaler er ganske mye penger i medlemsinntekter.
Grobunn for konspirasjonteoretikerne: Er inntekten fra 2000 medlemer også fjernet sammen med antallet? Hvor er disse i såfall? Hvorfor går man ut med et tall som ikke stemmer 6000 kontra faktiske 4000 medlemmer?
Dette bør det komme en uttalelse på snart hvis ikke også dette skal
uttarte til store diskusjonerKommentar
-
Men, det får være deres problem at de ønsker å gjøre det vanskelig for seg selvMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Nå må vi roe oss ned litt !!
Som nylig innvalgt i styret i kanarifansen så kan jeg med hånden på hjerte, love at de fleste spørsmål vil bli besvart på best mulig måte.
Men dere må la oss få avholdt vårt første styremøte, slik at vi kan oppsummere og konstituere oss.
Jan PetterFrom the Dawn of time; We came moving silently down through the centuries, living many secret lives, struggling to reach the time of the Gathering; when the few who remain will battle to the last. No one has ever known we were among you... until now.Kommentar
-
Det er ikke vanskelig i det hele tatt, det som er merkelig (men som ikke gir grobunn for noe konspiratorisk) er at de ikke periodiserer medlemsinntekter. Altså betalt medlemsskap for 2009, er å regne som inntekter for 2009, uavhengig om det er betalt i 2008....
Men, det får være deres problem at de ønsker å gjøre det vanskelig for seg selv-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Det er da nesten litt søtt hvordan det "tilfeldigvis" dukker opp nye store spørsmål som krever umiddelbare svar i denne tråden hver gang noe er besvart eller tilbakevist. Nå er det 4000 vs 6000 medlemmer.
Jeg kan ikke for mitt bare liv greie å finne at antall medlemmer er omtalt verken i årsberetningen eller i øvrige årsmøtedokumenter.Vidar Evje
Kommentar
-
Man må huske på at det er en variabel i hva de ulike medlemmene betaler for henholdsvis barne-, voksen- og/eller familiemedlemsskap. Så jeg vil tro medlemstallet faktisk var ca 5500.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Vi er seks medlemmer på ett familiemedlemskap, ergo betaler vi bare 83 kroner per medlem.Kommentar
-
KFL hadde såvidt over 4000 betalende medlemmer i 2008. Dette er selvsagt med familiemedlemmer.Kommentar
-
Det er da nesten litt søtt hvordan det "tilfeldigvis" dukker opp nye store spørsmål som krever umiddelbare svar i denne tråden hver gang noe er besvart eller tilbakevist. Nå er det 4000 vs 6000 medlemmer.
Jeg kan ikke for mitt bare liv greie å finne at antall medlemmer er omtalt verken i årsberetningen eller i øvrige årsmøtedokumenter.
Og der står det drøye 4000 medlemmer, som betyr antagligvis var vi ikke så mange som 4000 engang...hva skjer???
og vi bruker mer penger på tlf enn tifo ???Kommentar
-
Jeg tror det menes 4000 betalte medlemskapsgiroer. Så antall medlemmer er vel kanskje høyere, siden det går EN giro på en familie osv. I min familie er vi fire medlemmer, men betalte med EN giro. Familiemedlemskap. Men jeg aner ikke hvordan de regner medlemstalla, så det er egentlig bare ren gjetting.Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
Kommentar