Årsmøte i KFL tirsdag 10. mars på Åråsen NB! kl2000 Lokalet åpner kl1915
Collapse
X
-
For øvrig skal altså vedtektene til KFL gjennomgå en bred revidering til neste år. En komite, som oppnevnes av styret, skal utarbeide nye vedtekter som kommer opp til behandling på neste årsmøte.Kommentar
-
Kommentar
-
Det må være lov å si, rEPPA,(hehe, tok du den eller?) at 170.000 i tlf.utgifter på 5 stk, evt. 7 hvis det stemmer med de 2 som har gått ut iløpet av 2008, er i overkant mye penger.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er forresten budsjettert mindre for 9 stykker i år, men det er fordi de slipper en del oppstartskostnader.
Men jeg tok ikke den første setningen din, men det er kanske fordi jeg er forumimbesilwww.kfl.no/debattKommentar
-
Spørsmålet rundt sms er jo også om det bør sendes ut sms for hver kamp eller om det holder med bare turinfo osv rundt bortekamper. Men det er ikke opp til meg og bedømme.Kommentar
-
Av de 177.000 i telefonkostnader er det sms kostander også. Regner med at det er store deler av summen, siden det blir sendt ut relativt mange sms i løpet av en sesong.
Det er forresten budsjettert mindre for 9 stykker i år, men det er fordi de slipper en del oppstartskostnader.
Men jeg tok ikke den første setningen din, men det er kanske fordi jeg er forumimbesil
Hørt denne før da: "Det må være lov å si, Nils Johan, at....Kommentar
-
Nå får dere rulle inn ass! Siden dere ikke var på møtet, uansett hvilken grunn, bør dere holde dere for gode for å sitte her som en forbanna syklubb og anta, tippe, tro og mene ditt eller datt. Dere hjelper ikke KFL på NOEN måte, men setter igang igjen med å skape en ilter tone som ikke gavner noen. Passer det ikke dere hva styret har gjort og et enstemmig flertall bestemt, så finn dere noe annet å pludre med.Kommentar
-
En har vel ikke fått fjerna oppstartkostnader. Poenget er at oppstartskostnader med en ny telefonavtale skjer en gang, og det var i 2008. En får således ikke en ny slik engangskostnad i 2009, dersom en ikke bytter leverandør.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Nå får dere rulle inn ass! Siden dere ikke var på møtet, uansett hvilken grunn, bør dere holde dere for gode for å sitte her som en forbanna syklubb og anta, tippe, tro og mene ditt eller datt. Dere hjelper ikke KFL på NOEN måte, men setter igang igjen med å skape en ilter tone som ikke gavner noen. Passer det ikke dere hva styret har gjort og et enstemmig flertall bestemt, så finn dere noe annet å pludre med.
Nå får du rulle inn ass.Kommentar
-
Så du mener at det er bedre at Jan Jensen slår av telefonen når det stormer rundt KFL? Kanskje det er aller best at styret i KFL gjør absolutt ingenting?KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tips til telefonkostnadene: Siden det blir brukt mye sms, hva med da å skaffe et abonnement hvor sms er gratis, som f.eks netcom free text? Nå vet ikke jeg hvor mye sms som blir sendt, og hvor mye det ringes, men hvis det meste går i sms så må jo det lønne seg?
En annen ting som er merkelig er at det er så stort fokus på disse telfonregningene, men ingen som nevner 81000 kroner i bøter? Er det liksom greit å ødelegge stoler for så mye penger??Kommentar
-
Tips til telefonkostnadene: Siden det blir brukt mye sms, hva med da å skaffe et abonnement hvor sms er gratis, som f.eks netcom free text? Nå vet ikke jeg hvor mye sms som blir sendt, og hvor mye det ringes, men hvis det meste går i sms så må jo det lønne seg?
En annen ting som er merkelig er at det er så stort fokus på disse telfonregningene, men ingen som nevner 81000 kroner i bøter? Er det liksom greit å ødelegge stoler for så mye penger??
Angående stoler så er det fra cupfinalen 2007 som er blitt grundig diskutert tidligere.Kommentar
-
Da er vi helt enige. Men da må en nok også regne med at det kan bli en del telefonutgifter dersom et sentralt styremedlem er i utlandet, og skal motta henvedelser i en stormfull tid. Dette fordi dette belastes den som er i utlandet, selv ved inngående samtaler.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Telefon
De som deltok på årsmøte fikk ett eksempel fra meg på hvordan telefonutgifter utland kan oppstå,. Jeg ble OPPRINGT 2 ganger fra to medlemmeri løpet av 14 dager i Thailand, her ble min telefon belastet med merkostnad for utenlandssamtaleKommentar
Kommentar