Årsmøte i KFL tirsdag 10. mars på Åråsen NB! kl2000 Lokalet åpner kl1915
Collapse
X
-
-
FuglaTifo har eget budsjett. Tifoposten på KFL-budsjettet var hvor mye FuglaTifo fikk fra KFL, ikke hvor mye som ble brukt på tifo. Det ble sagt på årsmøtet av FuglaTifo etterhvert har blitt gode på å generere egne inntekter, men disse kom på deres eget budsjett.
Hvorfor de skal ha separate budsjetter, vet jeg dog ikke.Kommentar
-
Litt enig, men synes også det er rart at de kan bli så store. For ja det skjedde litt men det var ikke så mange episoder. Fredrikstad ble betalt for seg, Rosenborg hjemme ble betalt for seg. Nadderud blussern ble tatt så han fikk vell bota i posten. Så jeg kan ikke skjønne at det gjenstår så utrolig store summer igjen i bøter da.
JanKommentar
-
Dette trodde jeg du visste. Vi har også noen firmaer/organisasjoner som betaler inn en viss sum penger til KFL og får medlemskap for disse pengene. På mandag skal jeg høre med han som trykker kortene hvor mange som er igjen av de 6000 som bestilte. Ellers har andre svart godt og riktig på medlemstall/økonomisk resultat, men som Ronnie skriver : så fort noe blir besvart dukker det opp nye ting. Jeg ante ikke at så mange glødende interessert KFL medlemmer var opptatt på årsmøtekvelden med jobb, barnepass og diverse andre ting, men har selvsagt full forståelse for det. Alle papirer som ble lagt frem på møtet med fotnoter og forklaringer om hva som er postert under utgifter og inntekter kan hentes hos meg neste uke av interesserte KFL medlemmer. Når noen poster ser litt "rare" ut i forhold til budsjett er dette et resultat av hvor kontrollkomiteen ville regnskapsføre de forskjellig underposter.
JanKommentar
-
Dette trodde jeg du visste. Vi har også noen firmaer/organisasjoner som betaler inn en viss sum penger til KFL og får medlemskap for disse pengene. På mandag skal jeg høre med han som trykker kortene hvor mange som er igjen av de 6000 som bestilte. Ellers har andre svart godt og riktig på medlemstall/økonomisk resultat, men som Ronnie skriver : så fort noe blir besvart dukker det opp nye ting. Jeg ante ikke at så mange glødende interessert KFL medlemmer var opptatt på årsmøtekvelden med jobb, barnepass og diverse andre ting, men har selvsagt full forståelse for det. Alle papirer som ble lagt frem på møtet med fotnoter og forklaringer om hva som er postert under utgifter og inntekter kan hentes hos meg neste uke av interesserte KFL medlemmer. Når noen poster ser litt "rare" ut i forhold til budsjett er dette et resultat av hvor kontrollkomiteen ville regnskapsføre de forskjellig underposter.
Jan
Jeg bare konstanterer at KFL nådde rett over 4000 betalende medlemmer i 2008. Jeg var ikke på årsmøtet fordi jeg ikke gadd, men det fratar meg allikevel ikke retten til å ytre mine meninger her, selvsagt.
Og når det gjelder medlemskort for 2008, så er det vel lovlig sent å begynne å telle medlemmer nå, all den tid årsmøtet er ferdig? Medlemsregisteret viser rett over 4000 medlemmer, og i tillegg kommer da eventuelle bedriftsmedlemmer.Kommentar
-
Ikke for å anklage noen men.. jeg synes at det er ett ganske stort avvik mellom medlemmer & medlemsinntekter.
så også at tidligere styremedlemmer skal tilbake betale tlf regningene sine BRA
men jeg synes da utenlands sammtalene til styremedlemmer også burde tilbakebetales, vi skal da ikke betale for sånne ting & ikke i den størrelses orden 100 000 over budskjett
har vært mye i Thailand & brukt mobilen som om jeg hadde vært hjemme, men erlig talt folkens, dette er ikke braKommentar
Kommentar