Syng, klapp og hopp for fugla alle mann!!!
Noen ting vi må bli bedre på:
Collapse
X
-
Det er teit å stå i feltet og se dumt på de som faktisk synger, hopper og så videre... Greit nok at de ikke synger, men da får de for f. ikke se dumt på oss...
Det var noen jenter som stod foran oss her en kamp for ikke så lenge sia, LSK scorte, vi sang og det som var, og de stod der bare og så dumt på oss...Aldri om vi svikter klubben vår, for alltid LSK. Trofast til døden.Kommentar
-
Utfordringen ligger vel heller i å få alle som allerede er på feltet til å engasjere seg mer enn å bli "kvitt" dem. Feltet er stort og en mer jevn økning i antallet syngende og stabilt oppmøte må være arbeidsmålet...Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av lsk_lizzieDet er teit å stå i feltet og se dumt på de som faktisk synger, hopper og så videre... Greit nok at de ikke synger, men da får de for f. ikke se dumt på oss...
Det var noen jenter som stod foran oss her en kamp for ikke så lenge sia, LSK scorte, vi sang og det som var, og de stod der bare og så dumt på oss...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FrankenHva skal man si. Når jeg en sjelden gang er på Åråsen, pleier jeg ta med min bedre halvdel. Hun synger ikke. Hun hopper ikke. Men hun klapper ved scoring. Og hun elsker å være med på kamp! Oppleve det trøkket, og den stemningen som er på feltet!
Som det ble nevnt, det er billigere å stå på feltet, enn å sitte andre plasser. Det er nok et godt argument. Selv synger jeg, så ingen fare med meg. Synes nesten det bør være plass til både de som synger, og de som ikke synger. For hadde det bare vært lov å stå for de som sang, ville det nok ikke blitt så fullt der....Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av FrankenHva skal man si. Når jeg en sjelden gang er på Åråsen, pleier jeg ta med min bedre halvdel. Hun synger ikke. Hun hopper ikke. Men hun klapper ved scoring. Og hun elsker å være med på kamp! Oppleve det trøkket, og den stemningen som er på feltet!
Som det ble nevnt, det er billigere å stå på feltet, enn å sitte andre plasser. Det er nok et godt argument. Selv synger jeg, så ingen fare med meg. Synes nesten det bør være plass til både de som synger, og de som ikke synger. For hadde det bare vært lov å stå for de som sang, ville det nok ikke blitt så fullt der....
Skal man bare tvinge de ut av ståfeltet?, (nei for plutselig så synger de også.)
MEN Franken, jeg synes virkelig du burde lære dama di noen sanger og rop. Skal ikke se bort ifra at hun har litt lyst til å synge, ihvertfall noen ganger.Kommentar
Kommentar