Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg prøvde så godt jeg kunne sist helg. Men var meget tamt oppe der jeg stod, og det må skjerpes Det er ikke så veldig mye og klare å gi alt i faktisk 90min iløpet av uke. Og støtte laget sitt så godt man kan Er man tent på seier, må man være en god supporter ogspÅ Hopp og dans, gjør alt kroppen skulle klare :P STÅ PÅ
ÅÅÅÅååååååå vi er lillestrøm, Ohhh Ahh. Vi er lillestrøm, lillestrøm, vi er LILLESTRØM!!! :D GO FUGLA!
Synd at dette har avtatt. Hvorfor er det blitt slik?
Hopping var jo en stor ting før.. Arne Scheie husker kanskje hvordan det rista i kommentatorboksen på gamle stå Nå var jeg aldri oppi boksen der, så jeg veit ikke om det faktisk rista, men det var tider jeg lurte på om treverket jeg sto på ville holde... det var gynge-tider det ;D
Sjøl vrikka jeg foten i uka før Lyn kampen, og den ekke bra ennå - fordi jeg kan ikke la vær å hoppe!
Det hjelper vel på blodsirkulasjonen i beina og? hehe.
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
Jeg hopper og jeg hopper... Fy, er mer sliten etter Lillestrøm-kamper enn kamper med laget mitt jo! Okei da, er ikke det... Men er ganske så sliten! Akkurat der jeg pleier å stå så hopper omtrent ALLE! Vi får med oss fler da! Prøver i hvertfall!
Aldri om vi svikter klubben vår, for alltid LSK. Trofast til døden.
Hehe..så sinnsyk den følelsen når en så utrolig viktig scoring kommer...man driter liksom i alt...på 1-0 målet havna jeg fire rader tre-fire rader nedenfor der jeg stod...planta mellom setene med folk rundt og oppå meg..overalt.Er noe av det mest herlige man opplever...det kicket når en scoring kommer 8)
Hva er vel da vitsen med og faktisk stå der? Støtter man ikke laget kunne man vel faktisk sitte på noen andre steder.. ! Tar opp plassen til oss som virkelig gir alt :wink:
GOO FUGLA!!!!
ÅÅÅÅååååååå vi er lillestrøm, Ohhh Ahh. Vi er lillestrøm, lillestrøm, vi er LILLESTRØM!!! :D GO FUGLA!
Hva er vel da vitsen med og faktisk stå der? Støtter man ikke laget kunne man vel faktisk sitte på noen andre steder.. ! Tar opp plassen til oss som virkelig gir alt :wink:
GOO FUGLA!!!!
Er vel nesten som de folka på fester som aldrig sier noe og bare sitter i en krok? :twisted:
Er vel nesten som de folka på fester som aldrig sier noe og bare sitter i en krok? :twisted:[/quote]
Det må jeg vel nesten si at er det dummeste jeg har hørt. På en fest setter man seg der man føler seg tilfreds. Er man en partyman er man med, liker man og ta det rolig gjør man det. Det kan du jo også gjøre på kampene på åråsen. Men da finnes det faktisk plasser for dem som ønsker og sitte i ro og se på kampen. Dem som heller da ønsker og støtte klubben sin, og virkelig være med fullt ut i 90 min har også sin plass. Så da kan man velge selv om man er full fan. Eller halvt. MIN MENING! LSK FOR LIVET
Grunnen til at noen er på feltet, men ikke er med å synger er nok fordi det er ganske billige plasser og dem har lyst til å oppleve den gode stemningen på nært hold..
Jeg blir forbanna når jeg ser folk forran meg som ikke står å synger en eneste gang gjennom en hel match...hva faen gjør dem der da liksom!!??Utrolig teit spørr du meg...tenk om vi får 100 % av HELE feltet til å ta i alt dem makter....da ville det blitt trøkk da...
Jeg blir forbanna når jeg ser folk forran meg som ikke står å synger en eneste gang gjennom en hel match...hva faen gjør dem der da liksom!!??Utrolig teit spørr du meg...tenk om vi får 100 % av HELE feltet til å ta i alt dem makter....da ville det blitt trøkk da...
Hvilken drømmeverden lever du i?
Noen går faktisk på Åråsen kun for å se fotball...
GOO FUGLA!!!!
Hvilken drømmeverden lever du i?
Noen går faktisk på Åråsen kun for å se fotball...
Står man på KFL feltet forventer jeg faktisk at alle som står der SKAL synge. Selfølgelig forstår jeg folk som går på kamp for kun å se fotball og kose seg...men når man stiller seg på et supporter felt som skal støtte laget alt dem makter bør man våkne opp og se litt rundt seg om hva som foregår der...
Hva skal man si. Når jeg en sjelden gang er på Åråsen, pleier jeg ta med min bedre halvdel. Hun synger ikke. Hun hopper ikke. Men hun klapper ved scoring. Og hun elsker å være med på kamp! Oppleve det trøkket, og den stemningen som er på feltet!
Som det ble nevnt, det er billigere å stå på feltet, enn å sitte andre plasser. Det er nok et godt argument. Selv synger jeg, så ingen fare med meg. Synes nesten det bør være plass til både de som synger, og de som ikke synger. For hadde det bare vært lov å stå for de som sang, ville det nok ikke blitt så fullt der....
Kommentar