LSK – Tromsø tirsdag 24. februar kl. 15.00 i LSK-Hallen
Collapse
X
-
Kommentar
-
Og Jooon har kontrakt i 2 år til!!! Gi han heller bort gratis!! Lange baller ja, litt tilbake der hvor vi var i 2008 da? Hittil i 2009 synes jeg vi har spilt mer langs bakken, trilla ball og kommet bra rundt på kantene.. Men nå er jo dette et klart b-prega lag. Hvordan ser Bolly ut?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
med tanke på at vi alt har minst to råsterke spisser som er bra, hvorfor skal vi da ha en tredje "sterk" spiss som er ræva? Det Fugla trenger som backup for Legenden og Meteren er en liten rask faen. Som Mifsud var eller Myklebust når han er på sitt beste.
Dump Gundersen til et annet lag hvis dette er alt han har å by på. Og hvis noen fortsatt har trua på han/ser talentet jeg ikke ser, så lei han ut fort som faen.LSK Norges beste lagKommentar
-
haha.. Ballen i taket ca midt i hallen der takhøyden er høyest. Parodi på Telenor?Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
JML! Plasserer seg horibelt , klarer ikke spille ballen videre og har forferdelig teknikk.. Jeg håper ikke JML får mange kamper dette året. Der han spiller er vidåpen for TILTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
Kommentar