LSK – Tromsø tirsdag 24. februar kl. 15.00 i LSK-Hallen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarizz2
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 355

    #81
    Tilskuere: 318
    ------Sørum kanaris------

    100% Støtte

    Kommentar

    • CFD
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2319

      #82
      Jeg hadde trodd at TIL skulle vinne med en gang jeg så lagoppstillingen ,men jeg hadde ærlig talt ikke forventet en så svak kamp. Hvor mange stikkere ble slått på venstresiden vår mens JML var totalt feilplassert og lekte midtstopper? Hvorfor løp vi mellom TIL spillere hele tiden , hvorfor satt ikke pasningsspillet? Hva drev Søgård og Gabrielsen med når han råneren slår en støttepasning som nesten går i eget mål via gabrielsen. Vi slår håpløst mye på tvers trolig pga manglende bevegelser framme.

      Dette fikk meg til å tenke på LSK Anno 2008.. JML var kampens dårligste.
      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

      Kommentar

      • Bekkis
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 441

        #83
        Synes andre hansen, dosso og gabrielsen gjør en bra kamp, og utmerker seg positivt i en vanskelig kamp. Dosso er treffsikker i pasningene. Blir han kanskje litt for defensiv sammen med kiko? Gabrielsen viser at han er en mann for fremtiden. En midtstopper med teknikk er helt klart noe jeg ønsker velkommen!

        Det jon presterer i dag holder ikke til fast plass på strømmen!
        Last edited by Bekkis; 24.02.2009, 17:58. Begrunnelse: glemte -ikke-

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #84
          JML bringer dårlig mojo. Godt at det er de nye som viser de beste taktene, viser at Berg & Co har snøring på hva de driver med.

          Kan ikke bare Sandefjord overta JML. Med 30-35 mann i stallen trenger vi ikke trippel dekning av typen elendig stallfyll.

          Gundo, Karim, JML - offload. Gi oss spillere som liker å spille fotball på høyt nivå, og som faktisk kan det og ikke bare snakker om det.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • wænk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 2244

            #85
            Innsamlingsaksjon: Overgangssum for JML til den klubben som er så dum å tar agnet. Herregud så frustrerende å se på. Håper ikke skadesituasjonen blir så ille i år at vi må se han på banen.
            Regner med Berg så nok i dag. Juniorene er bedre.
            If you're not living on the edge, you take up too much room!

            Kommentar

            • Fuglegutt
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2008
              • 863

              #86
              Opprinnelig skrevet av bekkis
              det jon presterer i dag holder til fast plass på strømmen!
              faen ikke så sikker på det..
              På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

              Kommentar

              • Odinster
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Aug 2008
                • 160

                #87
                Opprinnelig skrevet av Bekkis
                =Det jon presterer i dag holder til fast plass på strømmen!
                Team Strømmen kanskje.

                Han er vel den som er mest glad for nye LSK-damer. Endelig har han en fair sjans på førsteelveren.

                Kommentar

                • Kanariz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2005
                  • 2507

                  #88
                  Jeg ser ikke helt poenget i denne kampen...

                  Greit at man skal prøve ut de som ikke spiller så ofte, men da er det bedre å kaste de innpå mens de beste spiller, ikke la alle spille samtidig mot ett langt sterkere lag, gir ikke meg noe mening.

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #89
                    Spillerbørs fra Tullebukk..

                    Hansen 6 .. Har noen gode redninger,sjanseløs på målene.

                    Slettli 5 . Grei deby kamp,fin fart og bra teknikk en mann for fremtiden.

                    Gabrielsen 4 klarerer gang på gang ut i farlig omeråde, kjempe + for forarbeidet til Lsk mål og ikke minst gutten er 16 år.

                    Pedersen 4 Mye rusk og skuffende kamp av veteranen.

                    JML 0 det er det dårligste jeg har sett av en back noen sinne, huff hvordan kan vi bli kvitt han...

                    Karim 5 mange gode innlegg, men kan jobbe mye hardere.

                    Søgård 3 Mye rart fra Espen i dag , løper heller ikke så mye som i gamle dager.. Håper han kommer opp noen hakk når det drar seg til.

                    Dosso 6 løper mye , god med ballen.

                    Bolly 4 Hadde noen fine innvolveringer i første omg , blei helt borte i 2 omg.

                    Edwin 5 frisk 1 omg har et bra skudd, kunne fort ha scora 1-2 mål..Blei borte i 2 omg han også.

                    TAG 3 Stor og sterk men detter jo faen meg hele tiden og vinner nesten ikke en hode duell + for målet ...

                    Kanarifansen 0 totalt fraverende her må det skjerpings til.

                    Tromsø fansen 6 imponerende med 25-30 stk på en treningskamp kl 1500

                    Kommentar

                    • Fugl1120
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 3528

                      #90
                      Synes ikke resultatet er var så værst, tatt i betraktning hvilke spillere vi mønstrer. Må le litt når jeg ser Nettavisen presenterer overskriften "Tromsø lekte med LSK". Fikk dessverre ikke sett kampen, så jeg kan ikke si all verden om hvordan vi presterte, men det er tross alt antagelig bare Dosso og Pedersen som kommer til å starte mot Stabæk i serieåpningen, muligens også Hansen. Tromsø er et lag jeg tror vil kjempe godt oppe på øvre halvdel i år og synes derfor ikke et 1-3 resultat hvor vi også stilte med to 16-åringer er så ille. Man skal heller ikke kimse av at over 300 tok veien til hallen på en tirsdag klokka 1500, ikke det beste tidspunktet for å fylle hallen for å si det mildt.
                      Lauken er vår venn!

                      Kommentar

                      • Jannis
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2005
                        • 266

                        #91
                        Tragisk at de bruker en treningskamp 2 uker før seriestart, til å la B-laget spille istedenfor å fortsette å drille inn førstelaget.
                        Ett hån mot TIL, som stiller med sitt antatt sterkeste lag.
                        Og ja, Jooooooon VAR faktisk så ræva......

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          #92
                          I følge tv2 fikk LSK "kjørt seg".... Står ingen ting der om at LSK stilte ett sterkt redusert lag, som NRK f.eks. skriver.
                          Men det er vel greit at ikke alle går rundt å forventer så mye, er nok lettere for unggutta å slå til uten så mye fokus og press.
                          Var i hallen og må si bortefansen imponerte med bra oppmøte og litt liv...
                          Dosso og Edwin syntes jeg var gode, spesielt i 1. omgang.
                          Sletti imponerte, gjorde vel ingen feil, hadde bra fart og gode innlegg. Tøff og sa klart i fra til Karim når han ble for lat.. Tøft gjort av en på 16 år!
                          Ruben er jo stort sett solid og viser at han vil bli en god tilvekst til stallen på sikt, ett par junior feil som resulterte i sjanser og mål.. men det lærer han seg fort!
                          Bolly ser faktisk litt sliten eller lite motivert ut, han rister på hodet og dropper løp hjem så fort han blir taklet litt hardt... Mann deg opp litt gutt, så blir du en av de beste vingene Norge har sett noen gang.
                          Andre Hansen er sjef, at en 19 åring klarer å ta så kontroll over laget sitt er imponerende.. ingen som helst bekymringer ved at han starter mot Stabæk.

                          Kommentar

                          • CFD
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 2319

                            #93
                            De som så kampen kan nok bekrefte at Tromsø lekte med LSK og til tider herjet mot spesiellt JML. Jeg ser ingenting galt med overskriften ,men jeg hadde faktisk forventet at vi skulle stille et sterkere lag.
                            Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                            Kommentar

                            • Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av CFD
                              De som så kampen kan nok bekrefte at Tromsø lekte med LSK og til tider herjet mot spesiellt JML. Jeg ser ingenting galt med overskriften ,men jeg hadde faktisk forventet at vi skulle stille et sterkere lag.
                              Ja de lekte til tider med LSK 2.....
                              JML prøvde jeg ikke å snakke om, blir bare så sur.... Ringstad er jo som en veteran å regne i forhold.

                              Kommentar

                              • Emil B
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 5921

                                #95
                                Hvorfor bruker Berg Jooooooon på backen? Han vet jo at han suger der. Hadde vært bedre å tatt Søgård ned på backen, Kiko inn sentralt, Joooooon på venstrekant og Karim på høyrekant. Er ingen vits i å bruke spillere der de åpenbart ikke fungerer.

                                Kommentar

                                • kimmern
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2005
                                  • 1174

                                  #96
                                  at godeste jooooon ikke er borte vekk fra lsk for lenge siden er for meg et mysterium..

                                  Kommentar

                                  • Odinster
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Aug 2008
                                    • 160

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av Folke
                                    Bolly ser faktisk litt sliten eller lite motivert ut, han rister på hodet og dropper løp hjem så fort han blir taklet litt hardt... Mann deg opp litt gutt, så blir du en av de beste vingene Norge har sett noen gang.
                                    Kan virke som han trenger en liten "pep talk" av støtteapparatet.

                                    Han kan ikke forvente å være på høyde med rutinerte eliteseriespillere helt ennå. Tror han er litt utålmodig, og blir fort frustrert når han ikke får det helt til.

                                    Han trenger bare innse at, med litt tid, kan han bli veldig veldig god. Men ikke uten hardt arbeid.

                                    Personlig synes jeg stegene hans minner farlig mye om en viss mann på sokkel utenfor Åråsen.

                                    Kommentar

                                    • ragnarrock
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2008
                                      • 937

                                      #98
                                      fikk ikke sett kampen og tv2sumo + mitt nettverk fungerer ikke så bra sammen akkurat nå.. men skjønner jeg det rett at det ikke ble foretatt noen bytter?

                                      var meningen at vi skulle teste unggutter så kunne man vel kastet på Tokstad og Omofujano også? var poenget å være et utstillingsvindu for å prøve å bli kvitt litt stallfyll kunne kanskje viktor kommet innpå? synes han har virket ganske sulten iår, hadde han klart å snu kampen hadde det nok vært litt enklere å bli kvitt han... rart å spille 44min uten å bytte ut en eneste spiller når man allerede ligger under såpass mye synes jeg..

                                      gleder meg til å høre Bergs visomdsord rundt hele saken

                                      MEN, glad for å høre at Sletti og Gabrielsen virket såpass friske!
                                      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                      -RagnarRock-

                                      Kommentar

                                      • BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

                                        #99
                                        Morn igjen Joooooon!

                                        Tror bettingselskapene bør undersøke om Joooooon har spilt store summer på TIL i denne matchen.

                                        Beklageligvis gjør neppe slik innsats at alternative kjøpere kommer på banen.
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                        Kommentar

                                        • Fuglegutt
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2008
                                          • 863

                                          Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                                          fikk ikke sett kampen og tv2sumo + mitt nettverk fungerer ikke så bra sammen akkurat nå.. men skjønner jeg det rett at det ikke ble foretatt noen bytter?

                                          var meningen at vi skulle teste unggutter så kunne man vel kastet på Tokstad og Omofujano også? var poenget å være et utstillingsvindu for å prøve å bli kvitt litt stallfyll kunne kanskje viktor kommet innpå? synes han har virket ganske sulten iår, hadde han klart å snu kampen hadde det nok vært litt enklere å bli kvitt han... rart å spille 44min uten å bytte ut en eneste spiller når man allerede ligger under såpass mye synes jeg..

                                          gleder meg til å høre Bergs visomdsord rundt hele saken

                                          MEN, glad for å høre at Sletti og Gabrielsen virket såpass friske!

                                          Tokstad kom iallefall innpå.
                                          På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                                          Kommentar

                                          Working...