Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
I og med at Kippe og PSA er skada blir vel midstopperplassen til enten SP eller Gabrielsen. Jeg veit ikke hvordan Bjørkøy ligger an i forhold til skaden han hadde, og derfor tror jeg på Dosso ved siden av Kiko. Det kan eventuellt hende Søgård tar den plassen istedenfor Dosso. Jeg ville gjerne sett Edwin en kamp til fra start. La oss si første omgang ved siden av Occean og andre omgang ved siden av Legenden.. Men jeg tror nok både Occean og Legenden starter, mens Edwin starter på benken. Tror Bolly starter på benken og kommer inn for enten Mykle eller en av spissa. Håper Tokstad for en del tid på banen i denne kampen også.
Molde møter med så godt som skadefri tropp. Dette bør bli en fin gjennomkjøring for begge lag og med en slank Ocean og en Hoset i storform blir dette interesant.
Molde møter med så godt som skadefri tropp. Dette bør bli en fin gjennomkjøring for begge lag og med en slank Ocean og en Hoset i storform blir dette interesant.
Husker jeg ikke feil, så ble vi nærmest rundspilt av Molde på denne tiden i fjor. Vi vant riktignok 1-0, men det var kraftig mot spillets gang. Spesielt tempo- og pasningsmessig hang vi etter.
Så får vi se om vi er bedre nå. Jeg er blant de som faktisk tror at Molde kan komme til å bite ganske godt i fra seg denne sesongen...
Jeg håper virkelig at Berg stiller med et lag som er slagkraftig denne gangen. Vi trenger god Tippeligamatching og jeg mener Molde er et godt Tippeligalag. Hvis vi stiller toppet så regner jeg med LSK-seier og setter naturligvis penger på det. Forrige kampen mot Tromsø var en gullgruve og bare i forelesningsalen vår så ble det utbetalinger på over 10.000kr.
Laget som er satt opp virker lovende. Jeg ville nok prøvd å fått spilt inn noen yngre enn SP på stopperplass ,men han er nok 3.valget på stopperplass etter PSA og Riseth.
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Håper vi kan levere en bra kamp offensivt. Har gårsdagens svært tamme forestilling mellom Stabæk og RBK i frisk minne, blir artig å se om vi levere en litt mer fartsfylt forestilling.
Laget som er satt opp virker lovende. Jeg ville nok prøvd å fått spilt inn noen yngre enn SP på stopperplass ,men han er nok 3.valget på stopperplass etter PSA og Riseth.
Yngre, hallo! Denne ungdomsfikseringa må stoppe snart. SP er et solid og godt alternativ. Du kan godt begrunne nærmere hvorfor du mener han ikke bør få sjansen til å prøve seg i en posisjon der det er godt mulig han skal spille senere i år.
En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Yngre, hallo! Denne ungdomsfikseringa må stoppe snart. SP er et solid og godt alternativ. Du kan godt begrunne nærmere hvorfor du mener han ikke bør få sjansen til å prøve seg i en posisjon der det er godt mulig han skal spille senere i år.
Enig. Det har vært en generell motvilje til Steinar blant svært mange over lang tid, og det begynte alt lenge før han trakk på seg drakta. Dette er fullkomment latterlig, og totalt ufortjent og urettferdig. Pedersen var den ENESTE stabile spilleren i fjor(til og med Kiko begynte svakt), og vårt sikreste kort i forsvaret. Vi skal være glade at vi har slik en rutinert potetspiller i forsvaret, det er en enorm fordel med mye unge spillere og skadeplagede voksne i forsvaret. Kredd hvor kredd fortjenes, og Steinar skal ha kredd. Han har skillz, lizzm.
Uenig. SP var dårlig frem til sommerpausen, da tok han seg sammen og leverte til bestått ut sesongen. Skal ikke ta fra dere at han er en viktig brikke i dag, men ærlig talt: Han ble rundspilt på backplass i mange kamper ut over våren. I dag er han solid, og uvanen med å selge seg i taklingene er en saga blott.
Jeg mener jo at SP er "bad kharma", han var jo her i 97 også.... Men han har ikke vist seg å være en svekkelse denne sesongen. Uansett bør man heller stille seg spørsmål ved 18-år-gamle spisser på venstreback om man skal starte med kritikken av vår forsvarslinje.
Og hvorfor denne hypen av Molde?? "Molde er et godt tippeligalag" Ærlig talt, dette er ikke 1995.
En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Ikke for å hoppe på SP, men han starta 2008-sesongen horribelt. Det gjorde forsåvidt alle andre enn Riseth, som tidvis var den eneste som skilte oss fra total utdriting. Pedersen skal alikevel ha sin kred da han etter den svake åpningen vår, tok seg sammen og leverte stabilt og trygt resten av sesongen. Det er mer enn man kan si om veldig mange andre.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Irriterer meg at bet365 ikke lar meg spille på kampen
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Kommentar