LSK – Molde lørdag 28/2 kl 1130 i LSK-Hallen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    Det som ikke skjedde...

    En annen ting som er vel så viktig fra denne snåle kampen, er det som ikke skjedde.

    For eksempel hvem som ikke en gang var på benken, og hvem som var på benken men ikke kom inn.

    Det kan for eksempel gå mot en tung sesong for Søgård virker det som.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6079

      Opprinnelig skrevet av BennyLem
      En annen ting som er vel så viktig fra denne snåle kampen, er det som ikke skjedde.

      For eksempel hvem som ikke en gang var på benken, og hvem som var på benken men ikke kom inn.

      Det kan for eksempel gå mot en tung sesong for Søgård virker det som.
      Jeg er litt skuffa over at Tokstad ikke har fått flere muligheter til å vise seg frem i forsesongen. Han har vist bra itng hver gang han har kommet inn. Skulle gjerne sett han mer på sentral midtbane eller til nød som høyreving under oppkjøringa.

      Blir nok vrient for han å få mye spilletid denne sesongen. Noe jeg synes er litt kjedelig. Synes han har en del ferdigheter de andre på midten mangler.

      Nå hevet Sundgot seg noe voldsomt på slutten av kampen, men etter å ha sett det han viste de første 75 så synes jeg godt Tokstad kunne fått muligheten som offensiv midtbane når vi satte inn Edwin.

      Kommentar

      • synøve
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 425

        Helt enig at dette ikke var en spesielt bra kamp før de siste 15 min,Molde trenger ikke gjøre store innsatsen for å rundspille oss, men jeg ser et stort lyspunkt her;

        Etter å ha ligget under 1-3 mot Molde KLARER de faktisk å hente seg inn igjen og vinne kampen 4-3.
        Synes det viser en sterk forbedring i psyken i forhold til fjoråret

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          Opprinnelig skrevet av synøve
          Etter å ha ligget under 1-3 mot Molde KLARER de faktisk å hente seg inn igjen og vinne kampen 4-3.
          Synes det viser en sterk forbedring i psyken i forhold til fjoråret
          Vi gjorde vel strengt tatt det samme mot Odd, selv om vi hang bedre med i perioder der. Kanskje Bjarmann har innpodet litt 2001 spirit i laget?

          Kommentar

          • Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

            Opprinnelig skrevet av BennyLem
            En annen ting som er vel så viktig fra denne snåle kampen, er det som ikke skjedde.

            For eksempel hvem som ikke en gang var på benken, og hvem som var på benken men ikke kom inn.

            Det kan for eksempel gå mot en tung sesong for Søgård virker det som.
            Espen har kjempet seg inn på laget før, får håpe han fortsetter med det. Han og Legenden pleier å vokse mye når konkuransen er hard, DET får vi håpe lover godt for iår.

            Krysser fingra for en god sesong av Rånern så han får kontraktforlengelse
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

            Kommentar

            • glasgow
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 1252

              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
              Espen har kjempet seg inn på laget før, får håpe han fortsetter med det. Han og Legenden pleier å vokse mye når konkuransen er hard, DET får vi håpe lover godt for iår.

              Krysser fingra for en god sesong av Rånern så han får kontraktforlengelse
              Så lenge han er god nok til og utfordre en plass på laget er det ok. Men syntes tiden må være forbe da vi gir benkeslitere lange kontrakter.
              Men den vurderingen får andre ta.
              Nå mener jeg ikke at Espen Søgård er en benkesliter, men han får jo mindre og mindre spilletid.
              Enten så har vi bedre spillere på de samme plassene, eller så er han blitt forbegått. ( egentlig samme sak )
              Understreker at Jeg er enig i at Espen er en legende i klubben.

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                Jeg er overbevist om at Søgård vil ta et nytt steg under Berg. Han har blitt bedre og bedre (med unntak av 2008 sesongen) gjennom hele karriéren, og vil helt sikkert komme tilbake i løpet av sesongen.

                Kommentar

                • Fuglegutt
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2008
                  • 863

                  Opprinnelig skrevet av reka
                  Jeg er overbevist om at Søgård vil ta et nytt steg under Berg. Han har blitt bedre og bedre (med unntak av 2008 sesongen) gjennom hele karriéren, og vil helt sikkert komme tilbake i løpet av sesongen.

                  Helt enig, håper virkelig på en god sesong for Espen, han er veldig viktig for laget når han er i form, dessuten spiller han jo for ny kontrakt, noe som jeg virkelig håper han får!! Espen er hjemme her!!

                  Men per dags dato ser det tøft ut å komme inn på midtbanen.
                  På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    Er nesten bombesikker på at Søgård ville startet/kommet inn mot molde om det var seriekamp. Dosso får imidlertid all spilletid nå, fordi han vil være verdiløs uten kamptrening under norske forhold..

                    Kommentar

                    • Fuglegutt
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2008
                      • 863

                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Er nesten bombesikker på at Søgård ville startet/kommet inn mot molde om det var seriekamp. Dosso får imidlertid all spilletid nå, fordi han vil være verdiløs uten kamptrening under norske forhold..

                      Det er ett godt poeng du har der! Spent på å se hva Berg velger!
                      Mange utlendinger har kommet til Norge som talenter , men ikke blitt en dritt, så er nok det Berg prøver å unngå!
                      På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                      Kommentar

                      • vollafugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2006
                        • 978

                        Mange ble rimelig skremt av hvor mye bedre (antatt middelmådige) Molde var enn våre gutter frem til Diouf ble utvist.

                        Som en liten kuriøsitet vil jeg derfor nevne at Stabæk-satyren, som vel har truffet forholdsvis godt tidligere sesonger, har tippet Molde som vinner av tippeligaen 2009!;

                        Last edited by vollafugl; 06.03.2009, 17:26. Begrunnelse: språk

                        Kommentar

                        Working...